EK 2020 | Groep E (Spanje, Polen, Zweden, Slovakije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slovakije zal niet winnen van Spanje nee.

Ergens hoop ik dat de Belgen tegen Spanje uitkomen in de achtste finales , Zweden zou bv. In de verdediging kruipen en is gevaarlijk op de counter, eigenlijk een betere versie van Finland.

Spanje daarentegen zal altijd aanvallen en balbezit houden, volgens mij is er geen enkele tegenstander die België beter ligt dan de Spanjaarden. En het is natuurlijk leuk voor de geschiedenisboeken als je Spanje kan verslaan, hoe slecht ze op dit moment ook zijn.
 
Ik zou Spanje zeker niet onderschatten. Voor hetzelfde geld score ze tegen de Belgen 3x in de eerste 10 minuten. Alles kan in voetbal.
Anderzijds, als je het EK wil winnen moet je gewoon tegen iedereen klaar staan én gewoon winnen!
Eveneens anderzijds, in de 1/8ste finales valt NIEMAND te onderschatten. Je geraakt daar niet als je géén kwaliteiten hebt.

Bovendien als België niet kan winnen tegen bijvoorbeeld Spanje, dan gaan ze ook niet kunnen winnen tegen Frankrijk, Italië of wie dan ook sé.
 
Ik zou Spanje zeker niet onderschatten. Voor hetzelfde geld score ze tegen de Belgen 3x in de eerste 10 minuten. Alles kan in voetbal.
Anderzijds, als je het EK wil winnen moet je gewoon tegen iedereen klaar staan én gewoon winnen!
Eveneens anderzijds, in de 1/8ste finales valt NIEMAND te onderschatten. Je geraakt daar niet als je géén kwaliteiten hebt.

Bovendien als België niet kan winnen tegen bijvoorbeeld Spanje, dan gaan ze ook niet kunnen winnen tegen Frankrijk, Italië of wie dan ook sé.
Jawel he, want in voetbal kan alles he :unsure:
 
Ik zou Spanje zeker niet onderschatten. Voor hetzelfde geld score ze tegen de Belgen 3x in de eerste 10 minuten. Alles kan in voetbal.
Anderzijds, als je het EK wil winnen moet je gewoon tegen iedereen klaar staan én gewoon winnen!
Eveneens anderzijds, in de 1/8ste finales valt NIEMAND te onderschatten. Je geraakt daar niet als je géén kwaliteiten hebt.

Bovendien als België niet kan winnen tegen bijvoorbeeld Spanje, dan gaan ze ook niet kunnen winnen tegen Frankrijk, Italië of wie dan ook sé.
Dit Spanje gaat nooit in 10 minuten 3keer scoren tegen de Belgen , nooit
 
Ja, als ze het niet zelf kunnen helpt de tegenstander wel een beetje. Maar dit is goed nieuws voor ons, Slovakije als 3e drukt Oekraine uit de 4 beste 3e's en zorgt dat we tegen Slovakije moeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan