EK 2020 | Groep E (Spanje, Polen, Zweden, Slovakije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joos, was gewoon echt boos dat ze dat beeld met Morata en Enrique niet live toonden :LOL:
 
Robert!

Penalty mja buiten 16 is dat ook fout natuurlijk. Chance dat hem gemist wordt nu kunnen ze er niet over zagen :p
 
Ja joos wou gewoon niet dat het 2-1 werd en match weer wat saaier werd, nu veel spannender.

Was 100% penalty.
 
Ja was toch gewoon penalty, Joos moet niet zeveren

Ja joos wou gewoon niet dat het 2-1 werd en match weer wat saaier werd, nu veel spannender.

Was 100% penalty.
anders in Extra Time altijd zo lullen over hoe dit altijd een fout is, etc, en het nu flauw vinden dat het penalty is... en dan klagen sommigen over andere commentatoren...

soit, leuke dag vandaag: 2 (quasi) onvoorspelbare draws, en een leuke topper met veel goals.
 
Ik heb duidelijk het Spaans voetbal te lang genegeerd, want ik had gedacht dat ze met de vingers in de neus zouden winnen. Ik had ook met 1 hand genoeg om de spelers te tellen van Spanje die ik herkende.
Nu goed, accident de parcours weliswaar. Tegen Polen en Slovakije moeten ze wel instaat zijn om probleemloos te winnen.

Ge kent er niks van. Nog minder dan Aster!
 
Zou Slovakije kunnen winnen van dit Spanje?
Ik vind Spanje maar zwak tot nu toe...Precies ook compleet nieuwe generatie, ben geen die hard voetbalkenner maar ik ken precies geen enkele voetballer van het Spaanse voetbalelftal.
Gisteren tegen Polen had ik precies het gevoel dat er een goeie spits ontbrak bij hun, het lukte precies maar niet.
Dit Spanje lijkt me makkelijk te verslaan.
 
Stomme penalty. Als je iemand blokt zonder bal is het fout tegen maar hier dan omgekeerd

Merci Alvaro om te missen!
 
Lol Polen. Lewandowski twee keer vanop 2 meter de bal tegen de deklat gekopt en bij de 2e rebound de bal door zijn benen en door die van een medemaat. Letterlijk niks lukt voor die mannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan