EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja MaAr eR iS gRiNtA !!!! Hét woordje om aan te duiden dat er niet gevoetbald wordt maar veel gelopen...

Geen hol aan te zien... Normaal gezien zie ik wekelijks een match op dit niveau (2e provinciale Oost-Vlaanderen) maar dat is dan met vrienden naast me aan de zijlijn en (vooral) een pint of 10 in mijn lijf. Nuchter en alleen is dit echt afgrijselijk om naar te kijken.
Kudos aan de Schotten voor hun inzet maar dit is toch een niveau of 2 te laag eigenlijk. Niet dat de Tsjechen zoveel beter zijn hoor.

Waarom zijt ge zo negatief? Het niveau is echt niet slecht, dit is beter niveau dan 90% van de matchen in de JPL. Waarom ge dan met 2e Provinciale afkomt, snap ik niet.
 
De Belgen hebben 1 wedstrijd gespeeld...

Lijkt me logisch dat wedstrijden minder interessant zijn, als het niveauverschil te groot is tussen de tegenstanders (wat bij België - Rusland zeker het geval was).

De tweede helft is hier gelukkig al een stuk beter, maar de eerste helft was toch echt niet om aan te zien, komaan.
das ook waar, ploegen waar het verschil in niveau groter is (wat bij de Belgen bijna elke match is) zijn echt vele saaier.
Voetballend is dit niet de beste wedstrijd hoor, volledig mee eens. Maar ze gaat wel mooi op en neer met hoge intensiteit, das op zich toch ook wel entertainend. Ale dat vind ik toch.
 
Hoho, geweldige voorzet van Robertson en dan doet die daar letterlijk niks mee. Stond volledig alleen aan de tweede paal, dat was toch de kans om nog een slotoffensief te gaan inzetten.

Trouwens toch ook wel een absoluut triestige groep, wie in godsnaam gaat daar 2de worden na Engeland?
 
Je bedoelt op VTM dan? Want oude Mulder zit er hier (gelukkig) niet bij als de Belgen spelen?

Youri Mulder is zeker wel in orde. Samen met Verheyen en Sonck bij de beteren.
Op zich zijn Van der Elst en Boskamp ook wel OK, maar helaas saai of onverstaanbaar om naar te luisteren.

Messoudi, Radzinski en Vidarsson ook nog wel ca va, maar voor mij ook minder aangenaam om naar te luisteren.
Vidarson mogen ze van mij achterwege laten. Irritante stem, en vaak wannzinkig slechte analyses. Pak dan liever Defour en Radzinski, die inhoudelijk wat meer bijbrengen.
 
Vidarson mogen ze van mij achterwege laten. Irritante stem, en vaak wannzinkig slechte analyses. Pak dan liever Defour en Radzinski, die inhoudelijk wat meer bijbrengen.
Ik haak bij extra time al af als ie zijn eigen naam zegt bij de ja/née intro.

Is dat hoe IJslanders spreken?
 
Waarom zijt ge zo negatief? Het niveau is echt niet slecht, dit is beter niveau dan 90% van de matchen in de JPL. Waarom ge dan met 2e Provinciale afkomt, snap ik niet.
Als die eerste helft beter is dan 90% vd JPL ben ik blij dat ik naar provinciale ga kijken...
Ik heb letterlijk geen enkele keer 3 passen na elkaar gezien.
Het was spannend omdat het op en af ging en je geen flauw idee had wie er ging scoren omdat beide teams geen kans bij elkaar gevoetbald kregen maar het was gewoon slecht, punt.

Mijn reactie was trouwens vooral op "ik zie liever dit dan de Belgen die wat liggen rondtikken", niet op de match int algemeen. Er was inderdaad minder spanning bij België - Rusland dan hier maar qua niveau was het imo echt geen 1A eerlijk gezegd. Allez hoop ik toch, voor alle supporters van een 1A club.
 
Als die eerste helft beter is dan 90% vd JPL ben ik blij dat ik naar provinciale ga kijken...
Ik heb letterlijk geen enkele keer 3 passen na elkaar gezien.
Het was spannend omdat het op en af ging en je geen flauw idee had wie er ging scoren omdat beide teams geen kans bij elkaar gevoetbald kregen maar het was gewoon slecht, punt.

Mijn reactie was trouwens vooral op "ik zie liever dit dan de Belgen die wat liggen rondtikken", niet op de match int algemeen. Er was inderdaad minder spanning bij België - Rusland dan hier maar qua niveau was het imo echt geen 1A eerlijk gezegd. Allez hoop ik toch, voor alle supporters van een 1A club.

Ge kijkt niet naar de JPL, maar ge gaat wel stellen dat dit niveau minder was dan 1A.
Er worden geen kansen bij elkaar gevoetbald volgens jou, nochtans waren er meer dan 10 schoten tussen de palen te noteren van beide teams. Ik heb enkele heel goede kansen gezien van beide teams. Beide teams zijn geen vlot combinerende teams, maar om dan te stellen dat het niveau slechter is dan onze 1A, is ook maar wat overdrijven om interessant te doen. Precies Johan Boskamp of Jan Mulder gij.
 
Laatst bewerkt:
Hoho, geweldige voorzet van Robertson en dan doet die daar letterlijk niks mee. Stond volledig alleen aan de tweede paal, dat was toch de kans om nog een slotoffensief te gaan inzetten.

Trouwens toch ook wel een absoluut triestige groep, wie in godsnaam gaat daar 2de worden na Engeland?
Ik denk toch wel Kroatië
 
Totaal niet mee akkoord, bloed => VAR => penalty, kunnen van nu Mertens elke corner de rand van de kleine baklijn zetten. Ze zullen hem wel raken met 1 of ander lichaamsdeel. Ik wil maar zien hoe ze dit soort fases in het verdere verloop gaan beoordelen.
 
Springt wel zeer breed hoor. Doe dat op de middencirkel en dat is altijd fout. Waarom zou dat dan wel in de 16 mogen.
 
Totaal niet mee akkoord, bloed => VAR => penalty, kunnen van nu Mertens elke corner de rand van de kleine baklijn zetten. Ze zullen hem wel raken met 1 of ander lichaamsdeel. Ik wil maar zien hoe ze dit soort fases in het verdere verloop gaan beoordelen.
Is toch niet geweten of ze ingrijpen vanwege het bloed? Ik vind dat ze dit soort dingen toch net iets te veel toelaten hoor.
 
Elke corner zijn er duw- en trekfouten waar in het gewone spel een fout zal voor worden gefloten. De consequentie is gewoon zoek in zulke fases.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan