EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar welke match zit die commentator te kijken? Hij vindt deze wedstrijd aggressief, aggresieve sfeer, eerste keer dat het thuis publiek fluit naar de tegenstrever dit EK? Euh Turkije? Euhm Noord-Macedonie?
 
Aan een wedstrijd als deze merk ik duidelijk dat ik het voetbal de laatste jaren niet meer zo van nabij volg. Quasi geen enkele Tsjech of Schot doet een belletje rinkelen :p
 
Deze match is wel hét voorbeeld van waarom er 24 ploegen mogen meedoen en ook waarom het er eigenlijk maar 16 zouden mogen zijn :)
Qua niveau is dit gewoon provinciaal maar het gaat dan weer wel leuk op en af en de Schotse supporters zijn gewoon leuk om te horen, zeker in Hampden Park.

Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan het provinciale niveau vd commentaar dan aan de match zelf
 
Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan het provinciale niveau vd commentaar dan aan de match zelf

De commentaar van Eddy Demarez - die dit soort wedstrijden dikwijls krijgt bij grote toernooien - vind ik altijd best gerustgevend :unsure:
 
Aan een wedstrijd als deze merk ik duidelijk dat ik het voetbal de laatste jaren niet meer zo van nabij volg. Quasi geen enkele Tsjech of Schot doet een belletje rinkelen :p
Hendry: KV Oostende
Robertson: Liverpool
McTominay: Manchester United
 
Wel jammer dat Youri Mulder dan nu in de studio zit en we het met zijn seniele vader moeten doen als de Belgen spelen...
Die man kan over zo'n draak van een match meer deftige uitleg geven dan al de rest van dat leger analisten (Verheyen uitgezonderd) samen geteld...
 
Wel jammer dat Youri Mulder dan nu in de studio zit en we het met zijn seniele vader moeten doen als de Belgen spelen...
Die man kan over zo'n draak van een match meer deftige uitleg geven dan al de rest van dat leger analisten (Verheyen uitgezonderd) samen geteld...
Je bedoelt op VTM dan? Want oude Mulder zit er hier (gelukkig) niet bij als de Belgen spelen?

Youri Mulder is zeker wel in orde. Samen met Verheyen en Sonck bij de beteren.
Op zich zijn Van der Elst en Boskamp ook wel OK, maar helaas saai of onverstaanbaar om naar te luisteren.

Messoudi, Radzinski en Vidarsson ook nog wel ca va, maar voor mij ook minder aangenaam om naar te luisteren.
 
Er zijn weinig goals die vanop die afstand worden geschoten, je ziet de Schotse doelman vloeken en tevergeefs erachter lopen.
 
"DiT Is De SlEchTsTe mAtCh vAn hEt Ek"

die vergeten dan toch wel even dat de matches van onze rode duivels vaak saaie tempoloze wedstrijden zijn zo te zien.
Geef mij maar een match als deze, hoge intensiteit, veel duels en nog wat goals ook.

Veeeeel leuker dan een ploeg met 65% balbezit en die constant achteruit wat pasjes over en weer ligt te spelen om dan even 10 seconden te schitteren en weer in slow modus gaat.
 
Ik verschiet er eigenlijk van dat zo'n goals niet meer vallen, op zich kan iemand die iets of wat deftig kan shotten van de middenlijn naar de goal trappen, al dan niet binnen het kader.

Keepers staan dikwijls buiten de 16 te wachten en zijn meestal te laat als de bal ineens in de voeten van de tegenspeler belandt en richting doel trap.
 
die vergeten dan toch wel even dat de matches van onze rode duivels vaak saaie tempoloze wedstrijden zijn zo te zien.
Geef mij maar een match als deze, hoge intensiteit, veel duels en nog wat goals ook.
De Belgen hebben 1 wedstrijd gespeeld...

Lijkt me logisch dat wedstrijden minder interessant zijn, als het niveauverschil te groot is tussen de tegenstanders (wat bij België - Rusland zeker het geval was).

De tweede helft is hier gelukkig al een stuk beter, maar de eerste helft was toch echt niet om aan te zien, komaan.
 
Ik verschiet er eigenlijk van dat zo'n goals niet meer vallen, op zich kan iemand die iets of wat deftig kan shotten van de middenlijn naar de goal trappen, al dan niet binnen het kader.

Keepers staan dikwijls buiten de 16 te wachten en zijn meestal te laat als de bal ineens in de voeten van de tegenspeler belandt en richting doel trap.
Trainers zien het niet graag gebeuren en medespelers ook wss niet . Kans op goeie counter valt direct weg zo , behalve als er zoals nu een goal uitvalt . :D Wat natuurlijk maar in minieme gevallen voorkomt , anders balbezit direct terug bij tegenstander .
 
Trainers zien het niet graag gebeuren en medespelers ook wss niet . Kans op goeie counter valt direct weg zo , behalve als er zoals nu een goal uitvalt . :D Wat natuurlijk maar in minieme gevallen voorkomt , anders balbezit direct terug bij tegenstander .

Dat klopt natuurlijk, want als dat bij ons gebeurd en iemand van ons ploeg probeert dat te doen en die mist dan volledig, dan wordt die ook uitgekafferd uiteraard :unsure:
 
De tweede helft is hier gelukkig al een stuk beter, maar de eerste helft was toch echt niet om aan te zien, komaan.
Ja MaAr eR iS gRiNtA !!!! Hét woordje om aan te duiden dat er niet gevoetbald wordt maar veel gelopen...

Geen hol aan te zien... Normaal gezien zie ik wekelijks een match op dit niveau (2e provinciale Oost-Vlaanderen) maar dat is dan met vrienden naast me aan de zijlijn en (vooral) een pint of 10 in mijn lijf. Nuchter en alleen is dit echt afgrijselijk om naar te kijken.
Kudos aan de Schotten voor hun inzet maar dit is toch een niveau of 2 te laag eigenlijk. Niet dat de Tsjechen zoveel beter zijn hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan