EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een echte leader in de verdediging ontbreekt toch vind ik. Type Ferdinand, Terry.
En nee niet een natte dwijl a la Maguire
 
Dat je geen fan bent van BLM en het knielen is ieders goed recht. Maar dat gefluit, deze match en gisteren in Rusland van de supporters, toch wel zeer bedenkelijk.
 
Tja dat knielen is gewoon enorm belachelijk
Goh, het boegeroep, gefluit en gezaag erop is toch nog een stuk belachelijker.

Evengoed als je het niet doet natuurlijk, maar laat spelers die dat willen doen toch gewoon doen. Als er morgen spelers voor de wedstrijd iets doen voor het klimaat of bidden voor hun godsdienst, laat die dan toch doen. Ik snap de behoefte van andere mensen niet om daar nu zo moeilijk over te doen.

Het zorgt ook wel voor 'leuke' situaties eigenlijk, zoals gisteren. Belgen die dat met z'n allen doen, gefluit en boegeroep van de Russen en vervolgens de Russen op het gemakje met 3-0 wegzetten.
 
Goh, het boegeroep, gefluit en gezaag erop is toch nog een stuk belachelijker.

Evengoed als je het niet doet natuurlijk, maar laat spelers die dat willen doen toch gewoon doen. Als er morgen spelers voor de wedstrijd iets doen voor het klimaat of bidden voor hun godsdienst, laat die dan toch doen. Ik snap de behoefte van andere mensen niet om daar nu zo moeilijk over te doen.

Het zorgt ook wel voor 'leuke' situaties eigenlijk, zoals gisteren. Belgen die dat met z'n allen doen, gefluit en boegeroep van de Russen en vervolgens de Russen op het gemakje met 3-0 wegzetten.

Des te pijnlijk voor Engeland toch, een land waar dit seizoen weer een paar zeer pijnlijke gevallen van racisme voorkwamen door supporters naar zwarte spelers toe. Rusland ook al niet bekend om zijn verdraagzaamheid naar bepaalde mensen in hun maatschappij.

Engeland sterk begonnen tegen Kroatië. Maar na dat sterke begin toch wel erg weinig getoond. Foden prachtige speler!
 
Mooie spelers spelen ook al eens een kutseizoen. :)
Of 2 seizoenen.

Je kan zo nog van die compilaties terug vinden op Youtube met dergelijke missers maar dit was 1 van de cruciaalste.

Veel te matige speler/afwerker voor een topploeg gelijk City. Pep mocht nooit met hem starten in de CL finale.

Terug OT: wat was Kroatië onvoorstelbaar zwak zeg.
 
Kroatië was nergens, maar daar gaat dit Engeland ook naartoe hoor.
Vooraan toch niet zo heel veel laten zien en achteraan (vooral op de flanken) zelfs tegen deze gasten een paar keer hopeloos opzij gezet.

Ik heb het idee dat eens die tegen een deftige aanval uitkomen ze gezien zijn.
 
Dit Kroatië wel een wereld van verschil met dat van 3 jaar geleden.
Die waren toen eerlijk gezegd ook niet zo fameus hoor. Groepsronde tegen Nigeria, IJsland (pas in de 90ste minuut beslist geweest) en een zieltogend Argentinië. Dan met pinanties moeten doorstoten in zowel de 8ste finale als de kwartfinale tegen respectievelijk Denemarken en Rusland. Gewonnen tegen Engeland in de halve, maar dat was toen ook niet zo'n uitdaging. En dan kansloos verloren van Frankrijk in de finale.

Ze waren natuurlijk sterker dan nu, maar een wereld van verschil zou ik het niet noemen. Ze hadden het makkelijkste pad naar de finale (hé Januzaj), maar hebben het dan nog heel erg moeilijk gehad om er te geraken.
 
Die waren toen eerlijk gezegd ook niet zo fameus hoor. Groepsronde tegen Nigeria, IJsland (pas in de 90ste minuut beslist geweest) en een zieltogend Argentinië . Dan met pinanties moeten doorstoten in zowel de 8ste finale als de kwartfinale tegen respectievelijk Denemarken en Rusland. Gewonnen tegen Engeland in de halve, maar dat was toen ook niet zo'n uitdaging. En dan kansloos verloren van Frankrijk in de finale.

Ze waren natuurlijk sterker dan nu, maar een wereld van verschil zou ik het niet noemen. Ze hadden het makkelijkste pad naar de finale (hé Januzaj), maar hebben het dan nog heel erg moeilijk gehad om er te geraken.

Datzelfde zieltogend Argentinië dat ons eruit flikkerde in Brazilië? En Engeland niet zo een uitdaging, nou...

Was gewoon heel heel goede lastige ploeg vorig WK dat terecht de finale haalde. In een KO fase moet je altijd wat mazzel hebben, maar zelfs dan. Vind dat je die ploeg van toen toch onderschat hoor. Perisic, Rakitic, Modric, Madzukic, Rebic, en vanachter ijzersterke Lovren Vida en Subasic... Ga er maar aan staan hoor. Qua totaal talent van de ploeg moet dat echt maar miniem toegeven tov de duivels dat toernooi IMO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan