EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach jongens, als het dan toch eentje wordt uit de "Groep des Doods" hoop ik dat de Duivels hen er gewoon van langs geven. Vroeg of laat kom je toch een Mannschaft of Les Bleus tegen op zo'n tornooi. Hoe geweldig zou het zijn om als outsider tegen zo'n land te stunten?
Ge kunt als nummer 1 op de ranglijst bezwaarlijk als outsider beschouwd worden toch?
 
Ach jongens, als het dan toch eentje wordt uit de "Groep des Doods" hoop ik dat de Duivels hen er gewoon van langs geven. Vroeg of laat kom je toch een Mannschaft of Les Bleus tegen op zo'n tornooi. Hoe geweldig zou het zijn om als outsider tegen zo'n land te stunten?
Het zou 'toffer' zijn om eruit te gaan tegen een Duitsland of Frankrijk dan tegen Zweden of Polen (zoals 5j geleden).
Maar ik zou heel graag die België Italië in de kwartfinale zien. Men mag dromen he
 
Ach jongens, als het dan toch eentje wordt uit de "Groep des Doods" hoop ik dat de Duivels hen er gewoon van langs geven. Vroeg of laat kom je toch een Mannschaft of Les Bleus tegen op zo'n tornooi. Hoe geweldig zou het zijn om als outsider tegen zo'n land te stunten?
België outsider 😅 we horen bij de favorieten hoor
 
Dat met die beste derdes is toch dikke zever, gewoon twee eerste van elke poule laten doorgaan.

btw lekker doelpunt van Modric :bow:
 
Dit Engeland ligt er volgende ronde uit.

Op de 3 matchen maar max een helft deftig gespeeld. Zelfs niet goed, gewoon deftig.
Verdediging is niet goed, middenveld slaan ze meestal over (lange ballen) en hun topspits Kane kan nog geen goal maken als hij erin staat.

En hun volgende tegenstander is 2de uit groep des doods. Dus waarschijnlijk Frankrijk of Duitsland.
 
16 ploegen ipv 24 nu. De meerwaarde van noord-macedonie enzo is toch onbestaand
Dan kies ik toch voor de 24 ploegen. Meer kans voor ons om er in de toekomst - ook na de "Gouden Generatie" - weer bij te zijn telkens.
Veel liever een EK mét België én Macedonië, dan eentje zonder België en zonder een ploeg zoals Macedonië.
 
Modric zijn goal momenteel mijn favoriet, echt knap :)
Zonde van de Schotten, hadden in het begin moeten scoren en laten dan ook de 2-2 liggen.

Engeland krijgt de volgende ronde slaag denk ik. Tenzij Frankrijk 2e wordt, dan krijgt mijn goesting in voetbal gewoon slaag vrees ik. Wat een saaie kutploegen zijn dat alletwee toch.

Ik heb het rekenen trouwens op gegeven, ik zal het vanavond wel zien tegen wie we zondag moeten.
 
Wil je echt 24 ploegen op het EK dan maak ja 8 poules van 3 ploegen en laat nummers 1 en 2 doorgaan dan heb je die zever met beste 3des niet :unsure:
 
Dit Engeland ligt er volgende ronde uit.

Op de 3 matchen maar max een helft deftig gespeeld. Zelfs niet goed, gewoon deftig.
Verdediging is niet goed, middenveld slaan ze meestal over (lange ballen) en hun topspits Kane kan nog geen goal maken als hij erin staat.

En hun volgende tegenstander is 2de uit groep des doods. Dus waarschijnlijk Frankrijk of Duitsland.

Ik vind het ook wat teleurstellend.
Volgens mij gewoon een slechte coach, die Southgate, want hij heeft toch een groep degelijke spelers die beter zouden moeten kunnen.

En eigenlijk wel te begrijpen dat ze het middenveld proberen over te slaan, wnt daar speelden gisteren Philips, middenvelder bij Leeds United, en Rice, middenvelder bij West Ham :unsure: Echte wereldtop is dat niet he :p
 
de Engelsen weer dezelfde problemen zoals alle jaren.
Goede individuele spelers maar laten het als team afweten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan