EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is veel als als maar Portugal moet al vrij zwaar verliezen om niet meer als beste derde door te gaan. 4 goals verschil.

Slovakije kan ons helpen door gelijk te spelen tegen Spanje bijvoorbeeld. Slovakije en Spanje kunnen wel niet allebei 3 punten hebben zoals je hierboven zet.

EDIT: Ik zie nu mijn foute stelling waarin ik zeg dat Portugal eruit ligt, klopt natuurlijk niet.
Of Polen wint nog
 
Als er een ploeg uit groep E doorgaat kunnen we alvast niet meer tegen groep F uitkomen.

Bij gelijkspel van Spanje is Spanje sowieso een beste 3e (of gaat het als 4e uit de groep uit tornooi en is de 3e uit de groep vanzelfsprekend geplaatst)

Bij winst van Polen is er sowieso een beste 3e in groep E.

De enige manier waarop er geen ploeg uit groep E doorgaat is bij:
Winst Spanje & gelijkspel Polen
Winst Spanje & verlies Polen
Verlies Spanje & gelijkspel Polen
Verlies Spanje & verlies Polen

Edit: Als Spanje gelijkspeelt komen wij trouwens tegen Spanje uit tenzij Polen ook wint (again, alles hierboven geldt enkel als Portugal niet met 4 goals verschil verliest.)

PS: zijn we nog mee ?
 
Als er een ploeg uit groep E doorgaat kunnen we alvast niet meer tegen groep F uitkomen.

Bij gelijkspel van Spanje is Spanje sowieso een beste 3e (of gaat het als 4e uit de groep uit tornooi en is de 3e uit de groep vanzelfsprekend geplaatst)

Bij winst van Polen is er sowieso een beste 3e in groep E.

De enige manier waarop er geen ploeg uit groep E doorgaat is bij:
Winst Spanje & gelijkspel Polen
Winst Spanje & verlies Polen
Verlies Spanje & gelijkspel Polen
Verlies Spanje & verlies Polen
4 mogelijkheden dus nog :p

Slovakije kan 1-0 winnen van Spanje en Zweden 2-0 van Polen dan wordt het toch groep F ?
 
Als Spanje gelijkspeelt, of wint met maar 1 goal verschil, gaat zit de derde van groep E sowieso bij de beste derdes. Uitslag Zweden-Polen is eigenlijk enkel bepalend of dat eventueel nog Polen kan zijn.
 
Als Spanje gelijkspeelt, of wint met minder dan 1 goal verschil, gaat zit de derde van groep E sowieso bij de beste derdes. Uitslag Zweden-Polen is eigenlijk enkel bepalend of dat eventueel nog Polen kan zijn.
Hoe bepalen ze dat ? Slowakije en Finland hebben dan exact dezelfde DV DT en punten .

EDIT: 5) Lager totaal aantal disciplinaire punten;

Hopelijk gedraagt Slowakije zich wat.
 
Hoe bepalen ze dat ? Slowakije en Finland hebben dan exact dezelfde DV DT en punten .

EDIT: 5) Lager totaal aantal disciplinaire punten;

Hopelijk gedraagt Slowakije zich wat.
Finland staat momenteel op -2, als Slowakije met 1 doelpunt verschil zou verliezen staan het op -1.
 
Ach jongens, als het dan toch eentje wordt uit de "Groep des Doods" hoop ik dat de Duivels hen er gewoon van langs geven. Vroeg of laat kom je toch een Mannschaft of Les Bleus tegen op zo'n tornooi. Hoe geweldig zou het zijn om als outsider tegen zo'n land te stunten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan