EK 2020 | Groep D (Engeland, Kroatië, Tsjechië, Schotland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das goed gezien van de VAR. Toch echt wel ne duidelijke elleboog.

Springt wel zeer breed hoor. Doe dat op de middencirkel en dat is altijd fout. Waarom zou dat dan wel in de 16 mogen.

Is toch niet geweten of ze ingrijpen vanwege het bloed? Ik vind dat ze dit soort dingen toch net iets te veel toelaten hoor.

Daarom goed dat het nu bestraft wordt. Wordt veel te weinig bestraft een elleboog.

Dit. Ge weet en voelt dat er iemand in uwe rug zit.
Ge kunt u ook "breed maken" zonder uwe elleboog naar achter te gooien.

1 dag verder en ze mogen iedereen uitkleden op een corner zonder fout, ik blijf erbij dat ze gisteren gewoon penalty floten omdat er bloed bij was.
 
De Tsjechen hebben me echt wel verrast dit EK, hoop dat ze dat saai Engeland eens een pandoering geven.
 
Kan mij iemand uitleggen waarom er eigenlijk 4 verschillende ploegen voor het VK zijn (Wales, Engeland, N-Ierland en Schotland), en niet gewoon één United Kingdom? Als je dat vraagt aan mensen komen ze meestal niet verder van "ahja, Schotland is toch Schotland en heeft weinig te maken met Wales en Engeland" enzo. Dus eigenlijk exact hetzelfde als Vlaanderen en Wallonië, alleen doen wij niet zo cringy?
 
Kan mij iemand uitleggen waarom er eigenlijk 4 verschillende ploegen voor het VK zijn (Wales, Engeland, N-Ierland en Schotland), en niet gewoon één United Kingdom? Als je dat vraagt aan mensen komen ze meestal niet verder van "ahja, Schotland is toch Schotland en heeft weinig te maken met Wales en Engeland" enzo. Dus eigenlijk exact hetzelfde als Vlaanderen en Wallonië, alleen doen wij niet zo cringy?
Blijft idd vreemd dat ze in veel sporten meedoen als 'Great Brittain' maar in voetbal niet.
Allee op de OS dan weer wel als een van de landen zich plaatst zeker?

 
Laatst bewerkt:
Het zijn natuurlijk ook andere landen met andere bonden (als ik me niet vergis).
 
Kan mij iemand uitleggen waarom er eigenlijk 4 verschillende ploegen voor het VK zijn (Wales, Engeland, N-Ierland en Schotland), en niet gewoon één United Kingdom? Als je dat vraagt aan mensen komen ze meestal niet verder van "ahja, Schotland is toch Schotland en heeft weinig te maken met Wales en Engeland" enzo. Dus eigenlijk exact hetzelfde als Vlaanderen en Wallonië, alleen doen wij niet zo cringy?
Dat zijn gewoon allemaal speciale mensen op dat eiland :unsure:
 
Kan mij iemand uitleggen waarom er eigenlijk 4 verschillende ploegen voor het VK zijn (Wales, Engeland, N-Ierland en Schotland), en niet gewoon één United Kingdom? Als je dat vraagt aan mensen komen ze meestal niet verder van "ahja, Schotland is toch Schotland en heeft weinig te maken met Wales en Engeland" enzo. Dus eigenlijk exact hetzelfde als Vlaanderen en Wallonië, alleen doen wij niet zo cringy?

Blijft idd vreemd dat ze in veel soorten meedoen als 'Great Brittain' maar in voetbal niet.
Allee op de OS dan weer wel als een van de landen zich plaatst zeker?
Deze landen zijn niet "echt" landen.


Het EK is geen landentornooi, maar een tornooi van aangesloten "verenigingen". Die 4 landen zijn elk apart aangesloten, vandaar dat ze ook apart kunnen deelnemen.
 
Mja, enfin. Niet dat het een groot gemis is voor het VK om niet als één ploeg te spelen. Schotland en N-Ierland zijn qua niveau nada en Wales is letterlijk Bale & de rest.
Gewoon merkwaardig dat ze in andere sporten dan wel uitkomen als de UK, ondanks dat in atletiek enzo het ook aparte verenigingen/bonden zijn.
 
Mja, enfin. Niet dat het een groot gemis is voor het VK om niet als één ploeg te spelen. Schotland en N-Ierland zijn qua niveau nada en Wales is letterlijk Bale & de rest.
Gewoon merkwaardig dat ze in andere sporten dan wel uitkomen als de UK, ondanks dat in atletiek enzo het ook aparte verenigingen/bonden zijn.
Ramsey ?

En de schotten net gescoord tegen Kroatië
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan