Sport PC PS5 PS4 XBOX eFootball 2022

Nu paar matchen gedaan echt slecht is het niet maar gewoon niks te doen nu dit is gewoon een demo. Ik denk niet dat ze hiermee mensen warm kunnen maken om er verder geld in te steken.
Ben een grote pes fan geweest maar sinds de overgang naar ps3 is het eigenlijk nooit meer goed gekomen.
 
Dan heb je nooit pes 2021 gespeeld,das is voetbal maar dit trekt op niks,geen verschil van de beta tot nu,duidelijk een middenvinger richting de community.Het realisme is totaal weg,spelers die in elkaar vallen,voeten die niet bewegen,offside goals enzo verder.
Om nog maar te zwijgen van de beelden,dat gras wat is da zeg
Dan maar terug naar de vorige pes

Ik heb PES 2020 en 2021 gespeeld, dus weet heus wel waar ik over spreek.
 
Nu paar matchen gedaan echt slecht is het niet maar gewoon niks te doen nu dit is gewoon een demo. Ik denk niet dat ze hiermee mensen warm kunnen maken om er verder geld in te steken.
Ben een grote pes fan geweest maar sinds de overgang naar ps3 is het eigenlijk nooit meer goed gekomen.

De overstap naar ps3 was moeilijk idd maar pes 2016 was terug bergopwaarts,en de laatste 2 versies waren goed,het grote probleem nu is dat ze het een demo noemen maar in mei was er de beta en die had minder fouten dan de demo,ongeloofelijk jammer dit,voor het eerst in 22jaar geen voetbal game spelen zeker,ale ja ik speel de 2021 dan maar geen nieuwe dus.
 
Ik ben nu helemaal geen footgame kenner maar overwhelming negative op steam en enkel zeer slechte reviews van diverse websites doen mij nu toch ook niet denken dat het uit de lucht is gegrepen :D
 
Idd ik had hem tot nu toe alleen op ps5 gespeeld ma zou op pc nog slechter zijn,teveel fouten om op te sommen,gewoon spelen dan zie je het zelf of kijk naar bekende pes streams.
Het is niet normaal dat armen in lichamen verdwijnen of dat je op L2-x 99 procent altijd de bal hebt,maar er is meer mis dan dit,jammer genoeg maar blij dat ergens toch 1 iemand het goed vind natuurlijk.
 
Ik kan zelf geen doelpunt maken lol die bal schiet constant van mijn voet, en even op beginner zetten gaat niet.
 
Die bal voelt ook veel te los aan, precies of je hebt nooit controle over de bal voor mij moet het geen magneet zijn zoals fifa maar dit is ook niet speelbaar.
 
Deze vandaag eens gespeeld en idd is beter je kan nu al een pass geven van 5 meter, voor de rest nog even crap
 
Ik heb het ook eens geïnstalleerd.. Al jarenlang niet echt een voetbal game gespeeld, buiten heel af en toe eens een match op FIFA (17) op het op één na laatste niveau of tegen m'n kindjes.

Ik dacht dat ik zwaar suckte, maar blijkbaar staat het spel nog niet op punt?
 
Ik dacht dat ik zwaar suckte, maar blijkbaar staat het spel nog niet op punt?
Met de allerlaatste versie staat het al meer op punt en is de gameplay wat gewijzigd.

Het speelt sowieso realistischer dan FIFA en daar moet je soms aan wennen.
 
Ik vind het gewoon nog niet goed. Ik heb het ook eens geprobeerd, en aan de gameplay erger ik me niet zo, alleen heel erg fysiek wel en hier en daar wat log.

Maar het is de matchmaking en de gameplay modussen waar ik het me meest aan erger. Qua matchmaking op 1 keer na online altijd teams met Mbappes, Ronaldo's en Messis al direct. Dus er is weinig onderscheiding, er is ook weinig om in op te werken. Gaat gewoon niet. Spelen wellicht spel ook al langer, dus... ook weinig uitleg van hoe je spelers koopt. Ik heb met gratis objectives nu 300k en ik heb al een team met Lautaro Martinez, Doku, Bongonda, een Japanner die ik met een gratis token kon kopen, Haroun, Onana van Lille, Bolingoli, Kjaer (die ik gratis had), Ngawa van OHL, Foket en Kawashima te spelen. Ook weinig uitleg qua gameplay stijlen. Ik doe long ball counter nu (en alle spelers die ik nu heb passen ook in dat systeem).

4 matchkes online, keer 1-0 verloren, keer 4-0 verloren, eens 1-1 gespeeld tegen een Ronaldo team nadat ik een penalty kreeg in de 92ste minuut (maar t'is zijn eigen domme fout, echt belachelijke fase van hem) en 7-2 gewonnen tegen iemand die gewoon met het startteam speelde en wellicht ook niet wist hoe hij het moest spelen. Tegen de computer is het ook niet zo leuk, want het niveauverschil is te groot en bij dream team kan je de moeilijkheidsgraad niet aanpassen (dus enkel op beginner spelen in events vs AI).

Ik vind het geen aanrader voorlopig. Enige voordeel is dat het gratis is, maar zeker niet waard om er geld aan uit te geven. Voelt aan als een grote demo. Ik heb het ondertussen weer verwijderd, omdat ik er niet zoveel opslagruimte voor over heb.
 
Laatst bewerkt:
@Lakigigar
Spelers kan je op verschillende manieren verkrijgen.

1) Ze aankopen met ‘GP’ (de standaard valuta in het spel die je verdient door bepaalde matchen te spelen / objectives te halen) uit de “standaard speler lijst”.

2) Ze verkrijgen via een ‘nominating contract’. Dit zijn contracten (gaande van 1 ster tot 5 sterren, die je verdient met bepaalde objectives / events), hiermee kan je uit tijdelijke lijsten uit de “speciale speler lijst” spelers kiezen.

Vb. Met een nominating contract van 1 ster kan je enkel spelers van 1 ster kiezen. Met een nominating contract van 5 sterren kan je spelers van 5 (t.e.m. 1 ster) kiezen.

3) Ze verkrijgen via een ‘chance deal’ (die betalend zijn met coins, de aangekochte valuta in het spel), hiermee krijg je een random speler. Vanwege het betalende gok aspect is dit niet standaard mogelijk voor Belgische accounts. Maar Konami geeft soms eens een gratis chance deal cadeau.

4) Ze verkrijgen via ‘eFootball points’. Dit is nog een andere valuta in het spel, die je enkel verkrijgt door bepaalde events te spelen. Hiermee kan je spelers / items aankopen in de eFootball shop.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan