Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werkt dus niet overal. Ik Wilrijk heb ik zo nen Dyson gekocht met een spaarlamp bij, in Kortrijk werd dat zelde truckje geweigerd met een hoofdtelefoon...Zaterdag een nieuwe monitor gekocht bij MM. Kon met ecocheques betaald worden als we 1 eco produkt bij kochten.

Zo ver is het dus al moeten komen met de Belgische complexiteiten eh.Gisteren de "Ikea-truc" gedaan: ik had een kast op het oog van 79,99.
Vervolgens op de website gezocht naar een ecologisch product van 80 euro (ik kwam bij een mengkraan uit).
Deze gaan halen en afgerekend met ecocheques.
Vervolgens meteen door naar de dienst retour en omgeruild in een voucher van 80 euro waarmee ik de kast ben gaan halen.
Was wel effe awkward toen ze vroeg waarom ik het omruilde en ik een excuus moest verzinnen: terwijl die goed genoeg kon lezen op het ticket dat ik die letterlijk ne minuut geleden had gekocht.
Kvond het toch spannend en voelde mij eigenlijk een beetje té badass toen het uiteindelijk gelukt was![]()

Ondertussen kan ik bevestigen dat het bij EdenRed gene waar is!Heb in Alternate een hp laptop gekocht.
Via monizze ging saldo van eco cheques ipv consumptie cheques…

Wij hadden gezamelijk nog niets van een €800 aan cheques staan en hebben uiteindelijk een weekendje Centerparcs geboekt voor in het paasverlof. Met dank aan @Killjoy voor de tip.
Boek je verblijf met ecocheques | Center Parcs
Goed nieuws: Voortaan betaal je je Center Parcs-vakantie of Center Parcs-activiteiten in alle Belgische parken met Ecochequeswww.centerparcs.be
Naar de HaanGraag gedaan. Stukken leuker dan spaarlampen of treintickets te kopen. Naar welke ga je?
Ik zen er deze keer ne samsung galaxy watch mee gaan hale bij de krefel. Ik moest dat in principe niet hebben, maar dat geld gewoon laten wegrotten had ik ook geen zin in. Krijg er stress van man, die ecocheques.
Jawel, hoor. Er zijn nog winkels waar edenred cheques aanvaard worden voor smartphones, TV's, laptops, etc. Zelfs zonder iets klein ecologisch te moeten bijkopen. En het zijn geen refurbished toestanden, maar gewoon de nieuwste modellen.Ondertussen kan ik bevestigen dat het bij EdenRed gene waar is!
En ik die dacht dat ik eens van die achterlijke cheques ging af geraken zonder aan random shizzle te geven dat ergens in een kast verdwijnt voor eens en altijd.![]()
Dat heeft niets te maken met de leverancier v/d cheques eh, da's gewoon chance hebben dat ge ne winkel vind die het niet te nauw neemt met de regels.Jawel, hoor. Er zijn nog winkels waar edenred cheques aanvaard worden voor smartphones, TV's, laptops, etc. Zelfs zonder iets klein ecologisch te moeten bijkopen. En het zijn geen refurbished toestanden, maar gewoon de nieuwste modellen.
Inderdaad. Dus als consument gewoon van profiterenDat heeft niets te maken met de leverancier v/d cheques eh, da's gewoon chance hebben dat ge ne winkel vind die het niet te nauw neemt met de regels.

Jawel, hoor. Er zijn nog winkels waar edenred cheques aanvaard worden voor smartphones, TV's, laptops, etc. Zelfs zonder iets klein ecologisch te moeten bijkopen. En het zijn geen refurbished toestanden, maar gewoon de nieuwste modellen.