Persoonlijk geen probleem mee.
Mijnen TV op de slaapkamer is al een model van meer dan 11 jaar geleden, 2e frigo is gemakkelijk even oud (zoniet ouder & heeft zelfs de verhuis overleefd), ...
Ik heb dus alleszins nog bij lange dat probleem niet gehad. Laat staan dat er elk jaar iets kapot zou gaan.
Mijnen andere frigo is al een zorgenkind geweest weliswaar, maar dat was al zo sinds die maar een goei 3/4j oud was. Werkt nog perfect, maar 't ijsmachien maakt een kloppend lawijt elke keer die ijs dropt. Zo ambetant.
Dus of die het even lang zal houden dan m'n andere koelkast is nog maar zeer de vraag. Mss houdt m'n oeroude Samsung het gewoon langer dan die in de keuken, dat zou wat zijn.
----------------------
Anyway ... ik koop er nog steeds elk jaar een ton bio wijn mee (bij Delhaize aanvaardt men dat).
En af & toe heb ik dan eens een kleinigheid dat ik in den Brico/Hubo kan gaan halen dat ik toevallig nodig heb. Bij Hubo mag ik kopen wat ik wil met die dingen. Gaande van opslagrekken tot verlengkabels (die ik toevallig nodig had enkele weken terug) & zelfs kuisproducten.
Maar 'k heb de laatste jaren toch al 90% van m'n ecotoestanden verbrast aan de wijn. Ook al staan er nog 1000 flessen wijn in de berging, die cheques moeten op eh.