Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt vandenborre aan kiewit proberen. Daar heb ik enkele jaren terug een tablet en hoesje genomen met ecocheques.In Mediamarkt Hasselt waren ze daarnet niet bereid om een tablet af te rekenen met ecocheques.
Zijn er winkels waar dit tegenwoordig nog wel zou lukken?
Wara in Genk doet (deed) daar ook niet moeilijk over, daar kon ge vorig jaar nog zowat alles betalen met eco cheques, soms wel met 10% toeslag...In Mediamarkt Hasselt waren ze daarnet niet bereid om een tablet af te rekenen met ecocheques.
Eind vorig jaar nog in een mediamarkt vestiging beveiligingscamera's gekocht daarmee. Ik zou denken dat dit in dezelfde groep valt als tablets.In Mediamarkt Hasselt waren ze daarnet niet bereid om een tablet af te rekenen met ecocheques.
Ga eens langs, vraag het, en laat het hier dan wetenIemand die weet of Mediamarkt het nog toelaat om een product te kopen, spaarlamp erbij en dan afrekenen met ecocheques? Nu de PS5 terug in voorraad is en ik nog ecocheques heb, kan dat eens de moeite zijn.

Afaik niet.Iemand die weet of Mediamarkt het nog toelaat om een product te kopen, spaarlamp erbij en dan afrekenen met ecocheques? Nu de PS5 terug in voorraad is en ik nog ecocheques heb, kan dat eens de moeite zijn.
Hetzelfde hier. Geen flauw idee wat ik ermee ga kopen. Blijkbaar AS adventure als ik dit topic wat naar boven scroll.Het is weer tijd om mijn eco-cheques uit te geven omdat ze bijna gaan vervallen.
Toch een absurd systeem dat ik weeral onnodige brol moet kopen om het geld niet te verliezen.