Ecocheques

Had nog wat ecocheques die binnenkort gingen vervallen en heb zo dit topic gevonden.

De tip van AS Adventure is goud waard. Ik heb mij daar enkele houthakkershemden met schapenvel aan de binnenkant gekocht. Nog nooit zo genoten van een ecocheques aankoop! :oi22:

Bij Sleepworld kan je alles kopen met ecocheques.

Bij Mediamarkt eveneens, zolang je ook minstens 1 eco artikel in je kar hebt liggen (bv. spaarlamp, Brita filter van een paar Euro,...).

In Mediamarkt Hasselt waren ze daarnet niet bereid om een tablet af te rekenen met ecocheques.

Zijn er winkels waar dit tegenwoordig nog wel zou lukken?

AS adventure in Gent, alles op de benedenverdieping kan gekocht worden met ecocheques. Weet niet of dit zo is in alle AS adventures

In Mediamarkt Hasselt waren ze daarnet niet bereid om een tablet af te rekenen met ecocheques.

Ge kunt vandenborre aan kiewit proberen. Daar heb ik enkele jaren terug een tablet en hoesje genomen met ecocheques.

Wara in Genk doet (deed) daar ook niet moeilijk over, daar kon ge vorig jaar nog zowat alles betalen met eco cheques, soms wel met 10% toeslag...

Eind vorig jaar nog in een mediamarkt vestiging beveiligingscamera's gekocht daarmee. Ik zou denken dat dit in dezelfde groep valt als tablets.
Kan het zijn dat er misschien nieuwe regels zijn bij gekomen op 1 januari?

Iemand die weet of Mediamarkt het nog toelaat om een product te kopen, spaarlamp erbij en dan afrekenen met ecocheques? Nu de PS5 terug in voorraad is en ik nog ecocheques heb, kan dat eens de moeite zijn.

Ik kijk de laatste jaren uit naar rode bio wijn promoties in den Delhaize. Als er iets bio in de promotie staat, dan koop ik eens een doos.
Vorig jaar, of was het nu 2j terug moesten ze gewoon op & ineens een paar dozen gekocht.

Bij Colruyt moet je niet proberen bio stuff te betalen met EC's. Men kan dat daar blijkbaar niet.
Da's blijkbaar enkel Delhaize (van de supermarkten waar ik ga) die het aanvaard/kan om items specifiek op het EC gedeelte van de kaart te zetten.
Al moet je 't specifiek vragen & zijn ze al wel eens 'mis' geweest ook (dus toch op m'n MC's gezet).

Toch alvast beter dan die random kleine shizzle die ik dan in den Hubo ging halen (& nooit gebruikt wordt) gewoon om er vanaf te zijn.
Die lading batterijen die 'k ginder ooit eens gekocht heb de laatste minuten dat m'n EC's geldig waren zijn nog nauwelijks aangeraakt. :LOL:

Anyway ... tegen de 7e maand moeten ze weer op, so yeah.

Je koopt iets 2dehands bij Game Mania met uw ecocheques.
Je gaat de dag nadien terug met uw 2 weken omruilgarantie en koopt met die waardebon iets nieuws of tegoed.
Zo doe ik het eigenlijk elk jaar. Gewoon Steamkaarten kopen.

Het is weer tijd om mijn eco-cheques uit te geven omdat ze bijna gaan vervallen.
Toch een absurd systeem dat ik weeral onnodige brol moet kopen om het geld niet te verliezen.

Kennen jullie Green Key niet? Op restaurant of hotel 100% betaald met ecocheques.

Als mijn vrouw en ik wat cheques hebben verzameld gaan we eens op weekend :)

Recent vernomen dat Center Parcs ook betaald kan worden met Ecocheques.
Vanwege onze dochter van 18 maanden binnenkort gereserveerd :)

De mijne zijn na 1 mooi weekend in februari op na een bezoek aan de Horta en Aveve. 1 kuub potgrond, plantpatatten, moestuinplantjes, nieuw snoeischaartje en nog een koffer vol gerief.

Het is weer tijd om mijn eco-cheques uit te geven omdat ze bijna gaan vervallen.
Toch een absurd systeem dat ik weeral onnodige brol moet kopen om het geld niet te verliezen.
Hetzelfde hier. Geen flauw idee wat ik ermee ga kopen. Blijkbaar AS adventure als ik dit topic wat naar boven scroll.

Witgoed vanaf een bepaald energielabel kan ook met ecocheques betaald worden. Bij ons gaat er toch wel minstens 1 toestel stuk om de 2 jaar, dus die zijn zo op.

Terug
Bovenaan