Ecocheques

euroshop sint niklaas.
Ik vermoed dat die nog wel ergens een pallet goeie oude round-up hebben staan, die waar de buurman zijn hond van doodvalt, en dat ze daar met een glimlach u ecocheques aftikken..

Zo een jas dan bv., toch niet slecht:

Ga jij dan voor je plezier in de regen staan? Enige keer dat ik in de regen buiten ben is van de voordeur naar de auto en van parking werk naar binnen (en omgekeerd). En als het echt hondenweer is blijf ik thuis. Nog maar te zwijgen dat de jas gewoon lelijk is :p.

Euroshop maldegem doet over niets lastig.
Ik gebruik mijn eco cheques al 10 jaar daar als ik ze voor niets nuttigs nodig heb.

Al speelgoed mee gekocht, kuismiddelen, ruitenwisser vloeistof, kinderboeken etc...
En nog nooit de vraag gekregen om er iets bij te kopen dat effectief "eco" is.

Ik heb ook verschillende collega's op het werk die me zeiden dat ze zelfs een spelconsole in de mediamarkt daar konden mee betalen, INDIEN je er een verlengde garantie bijneemt.

Laatst bewerkt:
Ga jij dan voor je plezier in de regen staan? Enige keer dat ik in de regen buiten ben is van de voordeur naar de auto en van parking werk naar binnen (en omgekeerd). En als het echt hondenweer is blijf ik thuis. Nog maar te zwijgen dat de jas gewoon lelijk is :p.
Mensen gaan ook wandelen in de regen, of rijden met een fiets ipv een auto om maar 2 zaken op te noemen.
Gij doet precies of niemand loopt buiten als het slecht weer is? :)

Want er zijn natuurlijk geen mensen die ook in regenweer moeten/willen buiten komen?

Nou, nog andere keuzeopties genoeg.

Je zal toch wel iets vinden wat u aanstaat.

Floralux Dadizele kan je ze ook voor alles gebruiken (vorig jaar toch nog)

@Bramstep daar heb ik er vorig jaar katteneten mee gekocht. Enige nadeel is dat het daar wel duurder geprijsd is dan bv een online dierenwinkel.

wij hebben onze eco cheques laten omzetten naar maaltijdcheques extra, bij ons sociaal bureau.

lijkt me toch een betere keuze

Ik doe daar altijd mijn fiets mee binnen voor onderhoud :unsure:

Een van mijn fietszakken is ook wat kapot dus daar mss ook eens voor zien.

Ik heb ook verschillende collega's op het werk die me zeiden dat ze zelfs een spelconsole in de mediamarkt daar konden mee betalen, INDIEN je er een verlengde garantie bijneemt.

En zelfs die verlengde garantie is geen verplichting ;). Bij mij hebben ze dat gewoon aangenomen. Enige voorwaarde was dat ik een spaarlamp erbij moest kopen.

Daarnet wat nieuwe vershoudsdozen/microgolfovenpotjes gekocht in de Aldi met ecocheques 😃
Die hebben elke week wel iets wat je met ecocheques kan betalen, komt goed uit als je het net nodig hebt.

Zonet een berichtje 'Mijn Loon' dus ik denk: Eindelijk mijn vakantiegeld!
Blijkt het de storting van de ecocheques van dit jaar te zijn. :frown:

Iemand die recent zn ecocheques heeft kunnen gebruiken bij Mediamarkt, door bij aankoop gewoon een random spaarlamp toe te voegen? Ik weet dat dit enkele jaren geleden nog lukte, maar vraag me af of dit nu nog steeds lukt.

Iemand die recent zn ecocheques heeft kunnen gebruiken bij Mediamarkt, door bij aankoop gewoon een random spaarlamp toe te voegen? Ik weet dat dit enkele jaren geleden nog lukte, maar vraag me af of dit nu nog steeds lukt.
Werd onlangs nog getest in "Ze Zeggen Dat" (VTM). Lukte perfect.

Terug
Bovenaan