Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo een jas dan bv., toch niet slecht:
Regenjas Alto Guide
Vind alles voor outdoor, reizen en fashion onder één dak. Shop [brand] [Product-name] online of in één van de +50 winkels voor persoonlijk advies.www.asadventure.com
.Mensen gaan ook wandelen in de regen, of rijden met een fiets ipv een auto om maar 2 zaken op te noemen.Ga jij dan voor je plezier in de regen staan? Enige keer dat ik in de regen buiten ben is van de voordeur naar de auto en van parking werk naar binnen (en omgekeerd). En als het echt hondenweer is blijf ik thuis. Nog maar te zwijgen dat de jas gewoon lelijk is.

Want er zijn natuurlijk geen mensen die ook in regenweer moeten/willen buiten komen?Ga jij dan voor je plezier in de regen staan? Enige keer dat ik in de regen buiten ben is van de voordeur naar de auto en van parking werk naar binnen (en omgekeerd). En als het echt hondenweer is blijf ik thuis. Nog maar te zwijgen dat de jas gewoon lelijk is.
Hoe, zijn die niet van suiker gemaakt dan?Want er zijn natuurlijk geen mensen die ook in regenweer moeten/willen buiten komen?

Nou, nog andere keuzeopties genoeg.Ga jij dan voor je plezier in de regen staan? Enige keer dat ik in de regen buiten ben is van de voordeur naar de auto en van parking werk naar binnen (en omgekeerd). En als het echt hondenweer is blijf ik thuis. Nog maar te zwijgen dat de jas gewoon lelijk is.
Nog wel een goed idee. Hier meestal aan allerlei planten, kruiden, potgrond, ...Mijn ecocheques gaan altijd volledig op aan tweedehands boeken bij de Slegte.

Ik heb ook verschillende collega's op het werk die me zeiden dat ze zelfs een spelconsole in de mediamarkt daar konden mee betalen, INDIEN je er een verlengde garantie bijneemt.
. Bij mij hebben ze dat gewoon aangenomen. Enige voorwaarde was dat ik een spaarlamp erbij moest kopen.
Werd onlangs nog getest in "Ze Zeggen Dat" (VTM). Lukte perfect.Iemand die recent zn ecocheques heeft kunnen gebruiken bij Mediamarkt, door bij aankoop gewoon een random spaarlamp toe te voegen? Ik weet dat dit enkele jaren geleden nog lukte, maar vraag me af of dit nu nog steeds lukt.