EA SPORTS FC 24

Bij mij is het eenvoudig: ik kan niet meer verdedigen. Ik word, vooral met R1, gewoon voorbijgelopen. Aan de instellingen van mijn verdedigers prutsen en een andere opstelling gebruiken, zou waarschijnlijk helpen.

Maar net zoals ik geen zin heb om meta-spelers te gebruiken, heb ik ook geen zin in meta-opstellingen en -instellingen. Zo competitief ben ik ook niet, wil vooral een ploeg met leuke Icon- en Herospelers en dat lukt wel. :)

Maar toch, zo 10 keer na elkaar verliezen omdat tegenstanders de meta (mis)gebruiken begint toch heel frustrerend te worden.
Ik moet echt heel veel moeite doen om te scoren, maar als ik scoor is het vaak gewoon mooi uitgespeeld en raakt de tegenstander geen bal.
Aan de overkant even de kick-of glitch toepassen en het staat 1-1…

Laatst bewerkt:
Maar toch, zo 10 keer na elkaar verliezen omdat tegenstanders de meta (mis)gebruiken begint toch heel frustrerend te worden.
Ik moet echt heel veel moeite doen om te scoren, maar als ik scoor is het vaak gewoon mooi uitgespeeld en raakt de tegenstander geen bal.
Aan de overkant even de kick-of glitch toepassen en het staat 1-1…
2 maal pijltje naar beneden doen, dan werkt de glitch niet

1) Wat is de kick off glitch?
2) Wat doet 2x pijltje beneden om het tegen te gaan?
De standaard glitch is pas terug nog eens terug, dan passen naar de vorige speler en lobbal over de verdediging, spits werd ondertussen diep gestuurd, verdedigers reageren als zandzakken, spits is alleen door. Zowat iedereen en zijn moeder doet dit vanaf divisie 2.

Ik zelf weiger dit te doen of op te zoeken hoe het precies moet.

2 maal pijltje naar beneden is buitenspelval open zetten, de diepgestuurde spits loopt off side wanneer je dit doet.

Ik vond de gameplay dit weekend vrij vlot eigenlijk. Door tijdsgebrek moeten stoppen op 11 wins, maar had nog 6 matchen over. POTM Griezmann is een cheatcode.

Moet toch zalig zijn om met gemak 11 wins te halen :)
Ik speel nu voor het 3e jaar op rij fut, maar ik word niet beter.
Mijn max is 14 wins geweest met 2 free wins.
Maar nu moet ik echt scharten om wedstrijden te winnen.
Naar de instellingen gekeken, die komen overeen met een 5-tal sites.
Dus het ligt grotendeels aan mij en ook deels aan de tactiek.

Moet er wel bij zeggen dat ik vanmorgen nog alles gespeeld heb. Veel gehad dat tegenstanders na één tegendoelpunt al uit de match gingen.
Mijn opstelling ook aangepast naar de zogezegde meta.

Ik heb er best al veel gedaan (7-8tal) maar toch wel al best goede heroes gepacked me dunkt.

In game staat Marchisio trouwens wel centraal.

Ik heb niet echt een melding zien passeren maar zou die update er al inzitten. Het kan ook aan mijn verbeelding liggen maar ik vind het spel anders spelen.

Het is veel beter nu. Volgens mij de eerste keer dat ze de game beter maken met een patch, andere jaren is het telkens andersom.

Terug
Bovenaan