Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hoge druk zetten aan de rand van mijn 16m jammer genoeg nog heel erg aanwezig.Ik merk weinig verschil
Dat is wat ik mis in FC, normaal voetbal.Ik trek mijn woorden in dat het beter speelt. Na de update is het precies nog erger dat ze van alle trucjes boven halen en dat ze nog meer van afstand schieten. 4 wedstrijden na elkaar verloren en opnieuw geen één die normaal voetbal speelt. Dacht na gisteren dat het zou verbeteren maar niet dus.
Zoals ik in een vorige post vertelde speel ik gewoon seizoenen. Ik was toen in divisie 6 terecht gekomen en op dat gegeven moment verloor ik gewoon bijna elke wedstrijd waardoor ik opnieuw in divisie 8 was terecht gekomen.Dat is wat ik mis in FC, normaal voetbal.
Beloon combinatie voetbal, straf constante druk af met vermoeide spelers, etc.
:
Bespaar u maar de frustratie van de weekend league.Nu was ik dicht bij plaatsing, 3 wins (waarvan 1 gifted) dus met nog 1 wedstrijd te gaan. Ik kom laat in de match terug van 0-1 achter en krijg alsnog in de laatste 10 minuten er nog 2 bij in het netje...
Damn, so close, vooral omdat die match alle kanten uit kon, maar niet genoeg gefocust gespeeld

Zo een ploeg is div4 waard.Waarom heb ik die 86 caicedo (prem lg CDM) SBC niet vroeger gedaan...? Ik was telkens bezig met te subben voor een deftige CDM, handig als uw basisploeg er gewoon staat... Is echt de missing link, nu begint het pas een beetje te draaien... Ik sub er enkel nog openda bij ipv Beckham met dan te veranderen van opstelling naar het 3 cams systeem na de rust...
Speelt echt wel meer dan ok die kerel
Bekijk bijlage 25463
Met dit ploegje moet ik toch eindelijk uit div 8 geraken zeker??

Chapeau!Dit weekend 17 wins gehaald, beste resultaat tot nog toe.![]()
11 wins is ook mooi, dat blijft gewoon mijn doel zodat ik mij niet onnodig frustreer wanneer ik geen 14 of meer haal.Chapeau!
Frustrerend weekend voor mij, gisteren gestart met 7-1 maar erna lukte werkelijk niets meer en op 8-8 gepauzeerd.
's Avonds toch nog 11 wins kunnen halen.
Fun pack, amaiUit zo'n 10x 83+ sbc pakketje
Bekijk bijlage 25478