EA SPORTS FC 24

Het speelt inderdaad beter maar het is toch nog altijd: we proberen de flank af te lopen en pasje naar binnen...
Maar ik kan in ieder geval al beter combineren, in het middenveld, dan voor de patch.

Ik merk weinig verschil
Het hoge druk zetten aan de rand van mijn 16m jammer genoeg nog heel erg aanwezig.
Maar ik scoor precies meer lucky goals na de update.
Ik blijf wel zo goed als elke wedstrijd minimaal 1 keer de paal raken, vaak in zeer cruciale fases.
Morgen mijn resterende 8 kwalificatiewedstrijden afwerken.

Geplaatst voor de WL, zeker danzij de patch!
Geen enkele wedstrijd weggespeeld (wat voorheen toch soms het geval was) en meer lucky goals kunnen maken dan voorheen.
Enkel het druk zetten mag nog een serieus stuk generfed worden, de bulldogs die in uwe nek hijgen aan uw 16m terwijl ge net de bal hebt afgenomen…

Ik trek mijn woorden in dat het beter speelt. Na de update is het precies nog erger dat ze van alle trucjes boven halen en dat ze nog meer van afstand schieten. 4 wedstrijden na elkaar verloren en opnieuw geen één die normaal voetbal speelt. Dacht na gisteren dat het zou verbeteren maar niet dus.

Ik trek mijn woorden in dat het beter speelt. Na de update is het precies nog erger dat ze van alle trucjes boven halen en dat ze nog meer van afstand schieten. 4 wedstrijden na elkaar verloren en opnieuw geen één die normaal voetbal speelt. Dacht na gisteren dat het zou verbeteren maar niet dus.
Dat is wat ik mis in FC, normaal voetbal.

Beloon combinatie voetbal, straf constante druk af met vermoeide spelers, etc.

Dat is wat ik mis in FC, normaal voetbal.

Beloon combinatie voetbal, straf constante druk af met vermoeide spelers, etc.
Zoals ik in een vorige post vertelde speel ik gewoon seizoenen. Ik was toen in divisie 6 terecht gekomen en op dat gegeven moment verloor ik gewoon bijna elke wedstrijd waardoor ik opnieuw in divisie 8 was terecht gekomen.
Maar de laatste 10 dagen had ik de indruk dat het beter was kwa tegenspelers. Ik won weer meer wedstrijden en ik kon zelf een mooie win streak halen. Ook wonder bij wonder ben ik zelf in divisie 5 terecht gekomen.
Maar zoals vandaag is het echt om uw controller naar uw tv te gooien. Jawel je kunt meer combineren via het middenveld maar voor de rest blijft het the same shit.
Gisteren was ik in divisie 5 gestart. Begonnen met 2 overwinningen en 3 gelijke spelen. Ik moest nog 1 punt halen om alvast in divisie 5 te blijven. Maar ondertussen 5 wedstrijden na elkaar verloren en we zitten opnieuw in divisie 6. Dat je eens verliest oké. Maar 5 keer na elkaar op de zelfde wijze dat je gewoon niet deftig kunt uitvoetballen is om zot te komen.
Ik speel FC24 nu enkele weken en het is precies of de vrijdag en zaterdag het ergste is dat je tegen zulke spelers speelt die alles bovenhalen om op een non-voetbal manier te kunnen winnen.

Mijn gevoel 😂:

Laatst bewerkt:
Het jammere is dat je zelf een halve a**hole moet zijn om resultaten te boeken.
laag blok, tegenstander lokken en counteren.
Tijd winnen, spel af en toe gewoon pauzeren,…
Gisteren vanaf min 70 gewoon de bal zitten rondtikken, niet trots op maar wel gewonnen.

Nu was ik dicht bij plaatsing, 3 wins (waarvan 1 gifted) dus met nog 1 wedstrijd te gaan. Ik kom laat in de match terug van 0-1 achter en krijg alsnog in de laatste 10 minuten er nog 2 bij in het netje...

Damn, so close, vooral omdat die match alle kanten uit kon, maar niet genoeg gefocust gespeeld

Waarom heb ik die 86 caicedo (prem lg CDM) SBC niet vroeger gedaan...? Ik was telkens bezig met te subben voor een deftige CDM, handig als uw basisploeg er gewoon staat... Is echt de missing link, nu begint het pas een beetje te draaien... Ik sub er enkel nog openda bij ipv Beckham met dan te veranderen van opstelling naar het 3 cams systeem na de rust...

Speelt echt wel meer dan ok die kerel

20231210_145724.jpg

Met dit ploegje moet ik toch eindelijk uit div 8 geraken zeker??

Nu was ik dicht bij plaatsing, 3 wins (waarvan 1 gifted) dus met nog 1 wedstrijd te gaan. Ik kom laat in de match terug van 0-1 achter en krijg alsnog in de laatste 10 minuten er nog 2 bij in het netje...

Damn, so close, vooral omdat die match alle kanten uit kon, maar niet genoeg gefocust gespeeld
Bespaar u maar de frustratie van de weekend league.
Drop back ploegen met nog geen 1.0 xg die in de extra tijd gewoon de overwinning halen.
Mijne spits krijgt de bal toegespeeld en struikelt gewoon over de bal 😂
Van de 9 wedstrijden al 6 keer verlengingen moeten spelen en 6 keer verloren…
120 min vol druk zetten en 4 man rond mijne middenvelder…
Generfed mijn kl*te.

Fifa 23 altijd minstens 9 wins, nu moet ik scharten om er 6 te halen.

Ik zie wel, ik weet dat het in rivals al niet van een leien dakje loopt, en verwacht er dus niks van, zelf al is het voor een bescheiden aantal packs bij plaatsing en een paar gifted wins, dan nog speel ik mee ze

Wat ik wel van den hongd zen klokkenspel vind is het feit dat ik rivals redelijk ok win, maar bijna niks avanceer bij de doelstellingen, tis allemaal met te kopen items enzo dat ge vooruit gaat, triestig eigenlijk, rivals is toch de main game binnen fut denk ik dan toch, en nog niks deftig qua rewards, en zeker al nu dat de season rewards er ook al van tussen gevallen zijn

Laatst bewerkt:
Waarom heb ik die 86 caicedo (prem lg CDM) SBC niet vroeger gedaan...? Ik was telkens bezig met te subben voor een deftige CDM, handig als uw basisploeg er gewoon staat... Is echt de missing link, nu begint het pas een beetje te draaien... Ik sub er enkel nog openda bij ipv Beckham met dan te veranderen van opstelling naar het 3 cams systeem na de rust...

Speelt echt wel meer dan ok die kerel

Bekijk bijlage 25463

Met dit ploegje moet ik toch eindelijk uit div 8 geraken zeker??
Zo een ploeg is div4 waard.
Ik zit met een ploeg met de waarde van uwen haaland in div 6. Zonder bijna online te spelen..
Denk wel da uw ploeg iets te aanvallend is, maar voor div 8 zeker bovengemiddeld

Ik ben blijven steken op 6 wins. Laatste 3 wedstrijden weggegeven, het was op.
9 keer gelijkgespeeld waarvan 5 keer verloren in de verlengingen/penalties en 3 keer ging de tegenspeler weg na een gelijkspel na 90 min.
De verlengingen waren er te veel aan om de laatste wedstrijden nog te spelen.

Ik blijf domme goals weggeven door het hoge druk zetten van de tegenstander.
Al veel tactieken opgezocht maar ik kom moeilijk van onder de druk vandaan.

Terug
Bovenaan