GETHEZ
Well-known member
En moet je die dan strelen, of aaien?Je moet een liedje zingen, terwijl je een zwarte kat op uw schoot hebt
Asking for a friend

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En moet je die dan strelen, of aaien?Je moet een liedje zingen, terwijl je een zwarte kat op uw schoot hebt

Weglopen van de bal, rode kaarten door letterlijk niks te doen, tegenstand kon alles, en hier ostentatief nikske.

En toch blijven we elk jaar deze bagger kopen en slikken.Aan de animo in dit topic te zien denk ik idd dat er al heel veel spelers hebben afgehaakt.
Het is natuurlijk ook 'een druk najaar qua gaming'. Er zijn de laatste twee maand echt wel veel games uitgekomen.

Hoelang gaan ze dit nog ongestoord kunnen blijven pullen EA? En kheb ook zo den indruk dat er al heeeeel veel casual spelers het spel hebben geditcht. Ik kom alleen maar tryhards nimeer tegen, die elk miniem trucje exploiten dat het gene naam nimeer heeft.
Ik zit begot in div 8 meer te sweaten dan WL, ni normaal toch...
En ge moet soms eens grasduinen in de comments op futbin. Die gastjes denken van hun eigen dat ze een elite zijn, en sporen anderen ook aan om gewoon te quitten met dit spel. Echt grappige dingen dat je daar leest... Het Uberras van de 'rats' zoals ik ze noem, zouden hun moeder verkopen voor 1 cheap win...Ik begin het ook te denken dat er bijna geen casual mensen zijn die het spelletje opzetten zonder nadenken over hoe en wat instellen,
In mijn laatste 20 wedstrijden slechts 2 gewonnen, 2 gelijk gespeeld en dus maar liefst 16 verloren omdat het gewoon niet meer te doen is op vlak van het uitbuiten van de fouten in het spel (pushen, flanken, verdedigers die raar doen, alle onnozele trucjes gebruiken...).
Normaal ben ik tegen het stoppen tijdens een spel maar als het de zoveelste is waar ja na 20min in de match al 3-0 achterstaat en geen 2 passes kunt geven dan is mijn goesting over en stop ik ermee om sneller naar een volgende match te kunnen gaan in de hoop een normale tegenstander te hebben. Spijtig genoeg zijn de tegenstanders die op een normale manier spelen en op een normale manier combineren op mijn 2 handen tellen.

Yep, soms meermaals per speelsessie. Nooit ingame, altijd in het menuscherm. Ook staat er al weken naast 'doelstellingen' een 2 terwijl ik alle rewards al geclaimd heb...Nog PS5ers die belachelijk veel vastlopers hebben in random UI, alsook graphics clipping etc....
Dat rood bolleke is er al van s1, en niet meer weggegaan bij mijYep, soms meermaals per speelsessie. Nooit ingame, altijd in het menuscherm. Ook staat er al weken naast 'doelstellingen' een 2 terwijl ik alle rewards al geclaimd heb...
Yep, soms meermaals per speelsessie. Nooit ingame, altijd in het menuscherm. Ook staat er al weken naast 'doelstellingen' een 2 terwijl ik alle rewards al geclaimd heb...
E-Football is gratis en speelt veel meer als echt voetbal.Goed. Iemand suggesties voor een ander spel?
Iets skill based dus?UFL staat in de PS Store bij de populaire spellen. Is nog niet eens een releasedatum geweten. Zegt al genoeg, mensen hebben nood aan iets anders.

Idem, vorig jaar divisie 2-3 en altijd me kunnen kwalificeren. Dit jaar nog niet in WL geraakt en max divisie 5.Weer geen weekend league
Ik kan gewoon niet winnen van spelers die hoog druk zetten.
Het lukt mij gewoon niet.
Ik raak steeds de bal kwijt, een pas van mij die net te ver is als ik een tegenaanval wil opzetten.
Vorig jaar divisie 2 en elk weekend weekend league (meestal met gemak 6 wins van de 10).
En nu haal ik met heel veel moeite 3 wins.
Ik word er een beetje moedeloos van.

Dat is wel balen, ik begrijp niet goed wat er zo anders is dan vorig jaar. Als ik naar mezelf zie haal ik quasi hetzelfde niveau. Die plaastingsmatchen zijn toch niet moeilijker dan vorig jaar, meestal vlotjes 7/8 wins en ik beschouw me zeker niet goed want krijg in WL soms nog 4/5 goals rond men oren. Dit jaar nog niet verder dan D3 geraakt trouwens maar er is een massa content.Weer geen weekend league
Ik kan gewoon niet winnen van spelers die hoog druk zetten.
Het lukt mij gewoon niet.
Ik raak steeds de bal kwijt, een pas van mij die net te ver is als ik een tegenaanval wil opzetten.
Vorig jaar divisie 2 en elk weekend weekend league (meestal met gemak 6 wins van de 10).
En nu haal ik met heel veel moeite 3 wins.
Ik word er een beetje moedeloos van.