EA SPORTS FC 24

SHARE-20231123-0228460.jpg

koopje :biglaugh:

Volgend jaar gratis Euro 2024 uitbreiding.

Wie FC24 heeft gespeeld tussen 18 december en 16 januari, zal een exclusieve Ultimate Team speler krijgen.

Coinciding with the tournament kick-off, UEFA EURO 2024 will arrive in-game as a free update to all EA SPORTS FC 24 players across PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC, PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch. Fans who play EA SPORTS FC 24 by January 16, 2024 will be granted one of Europe’s biggest stars as an exclusive, untradeable Ultimate Team Player item starting on December 18**. For EA SPORTS FC Mobile, players on iOS and Android devices can obtain their UEFA EURO 2024 item starting today***.

The UEFA EURO 2024 Ultimate Team item granted to fans and players will feature one of six European stars:
  • Jack Grealish - England
  • Ousmane Dembélé - France
  • Federico Chiesa - Italy
  • Florian Wirtz - Germany
  • Virgil Van Djik - Netherlands
  • Alvaro Morata - Spain

De laatste keer dat ik een Fifa online heb gespeeld is geleden van de eerste versie op de Xbox one (Fifa 14?).

Daar ik de AI in carrière maar niks vind en wedstrijden altijd eindigen op enorme hoge scores dacht ik deze FC24 eens een kans te geven met online seizoenen.

Maar na 50 wedstrijden in online seizoenen kan ik alleen maar zeggen dat het een enorm frustrerend spel is.
Alles begon heel goed en ik werd in divisie 10, 9, 8 en 7 kampioen. Maar eenmaal in divisie 6 is het precies of ik kan niets meer van dit spel.
Ondertussen zit ik alweer in divisie 7 en de kans is groot dat ik zelf terug ga zakken naar divisie 8. Nu heb ik van mijn laatste 10 wedstrijden er 8 verloren en 2 gelijk gespeeld terwijl ik daarvoor soms 5 wedstrijden na elkaar kon winnen.
Het kan zijn dat het hier al gezegd is geweest maar wat me de laatste 10 wedstrijden en de laatste dagen enorm opvalt:
- de tegenstanders kunnen continue druk zetten. Ik kan werkelijk geen 3 passen deftig geven en dat lukt hun soms 90 minuten lang.
- als het niet lukt via het middenveld lopen ze maar de flanken af en mijn verdediging is precies een stel vodden die nooit kan volgen. Vervolgens een simpele pas naar de rechthoek en in 90% van de gevallen scoren ze dan ook
- het spel is precies enorm scripted. Ik kan bij de rust 3-0 voorstaan en dat is precies nog geen garantie dat ik ga winnen.
- bepaalde spelers zijn zo over powered dat het geen naam heeft. Als ik tegen iemand speel die met Barcelona speelt is de kans groot dat die continu van afstand gaat schieten met Robert Lewandowski en dan zitten die er ook vele keren in.
- in veel wedstrijden gebruikten ze ook continue kap bewegingen zodat het bijna onmogelijk is om ze te tackelen. Op deze manier gaan ze gewoon door heel uw verdediging.

Oké het kan misschien aan mijn skills liggen daar ik vele jaren geen Fifa meer online heb gespeeld en oké verliezen kan gebeuren maar met de manier hoe de tegenstanders de laatste wedstrijden spelen haal ik echt geen plezier uit dit spel. Gelukkig heb ik het voor 40 euro kunnen kopen.

Omdat ik soms last heb van targe gameplay en input lag, heb ik op de site van EA gekeken, blijkbaar geven ze een score aan uw verbinding op basis van je laatste matchen. Wat is jullie score? Kwestie van eens te vergelijken. Je kan ook je match history zien en hoe de verbinding was, bij mij heb ik savonds altijd slechte verbinding en smorgens goede verbindig...
ping : 41,76 ms
jitter : 4.99 ms
packet los : 0.16%
network type : ethernet
score 68/100

EA connection score

Best goed me dunkt

De laatste keer dat ik een Fifa online heb gespeeld is geleden van de eerste versie op de Xbox one (Fifa 14?).

Daar ik de AI in carrière maar niks vind en wedstrijden altijd eindigen op enorme hoge scores dacht ik deze FC24 eens een kans te geven met online seizoenen.

Maar na 50 wedstrijden in online seizoenen kan ik alleen maar zeggen dat het een enorm frustrerend spel is.
Alles begon heel goed en ik werd in divisie 10, 9, 8 en 7 kampioen. Maar eenmaal in divisie 6 is het precies of ik kan niets meer van dit spel.
Ondertussen zit ik alweer in divisie 7 en de kans is groot dat ik zelf terug ga zakken naar divisie 8. Nu heb ik van mijn laatste 10 wedstrijden er 8 verloren en 2 gelijk gespeeld terwijl ik daarvoor soms 5 wedstrijden na elkaar kon winnen.
Het kan zijn dat het hier al gezegd is geweest maar wat me de laatste 10 wedstrijden en de laatste dagen enorm opvalt:
- de tegenstanders kunnen continue druk zetten. Ik kan werkelijk geen 3 passen deftig geven en dat lukt hun soms 90 minuten lang.
- als het niet lukt via het middenveld lopen ze maar de flanken af en mijn verdediging is precies een stel vodden die nooit kan volgen. Vervolgens een simpele pas naar de rechthoek en in 90% van de gevallen scoren ze dan ook
- het spel is precies enorm scripted. Ik kan bij de rust 3-0 voorstaan en dat is precies nog geen garantie dat ik ga winnen.
- bepaalde spelers zijn zo over powered dat het geen naam heeft. Als ik tegen iemand speel die met Barcelona speelt is de kans groot dat die continu van afstand gaat schieten met Robert Lewandowski en dan zitten die er ook vele keren in.
- in veel wedstrijden gebruikten ze ook continue kap bewegingen zodat het bijna onmogelijk is om ze te tackelen. Op deze manier gaan ze gewoon door heel uw verdediging.

Oké het kan misschien aan mijn skills liggen daar ik vele jaren geen Fifa meer online heb gespeeld en oké verliezen kan gebeuren maar met de manier hoe de tegenstanders de laatste wedstrijden spelen haal ik echt geen plezier uit dit spel. Gelukkig heb ik het voor 40 euro kunnen kopen.
Zeer herkenbaar, ik speelde tot over 2 jaar 14 wins in 30 WL matchen, nu kan ik er precies niks meer van. Ik heb al bij al 5 plaatsingsmatchen kunnen winnen op al die tijd. @Booka Shade heeft er ook serieus last van volgens wat ik las.

Ik kan alleen maar besluiten dat de ene er enorm veel last van heeft en de andere totaal niks 🤷‍♂️

De gameplay zuigt nog harder dan verleden jaar imo. Als je start met de game kan je idd alles doen lukken, en eenmaal je echt in het spel zit, ik spreek voor mij dan, enkel bagger, en een paar wins bijeen schrapen...

Je omschrijft het precies hoe ik het ook ervaar. Enja die afstandsschoten zijn een euvel dat al 3 edities geleden moest generfd worden, echt realistisch datte... :unsure:

85 joelinton, en 86 koundé die nog altijd 500+ k gaat, aight, morgen eens testen...
Heb die Joelinton ook gekregen gisteren, ik vi d hem best OK als cdm maar aan de bal vind ik hem maar niets. Die zat gisteren bij mij in een pack 83*10 samen met totw Salah :eek:.
Ondertussen toch een stevig team allemaal untradable. Saint Maximin is een zeer goedkope sbc voor zo een speler.

Nice team,

Het rare aan die joelinton is dat zijn beste positie op de CV is, maar wie zet je dan in het middenveld is altijd de vraag...

Heb die Joelinton ook gekregen gisteren, ik vi d hem best OK als cdm maar aan de bal vind ik hem maar niets. Die zat gisteren bij mij in een pack 83*10 samen met totw Salah :eek:.
Ondertussen toch een stevig team allemaal untradable. Saint Maximin is een zeer goedkope sbc voor zo een speler.

Waarom heeft die ASM bij jou 3 chem?

Screenshot_20231126_191216_Companion.jpg

Weinig pack Luck sinds die goede start met griezmann en haaland, maar teampje begint nu wat te beteren. Hiernet nog Beckham uit icon pack, is goede passer...

Edit, nieuwe foto, nog wat kaartjes bij...

Maar wie zouden jullie als cdm posteren met die 3 cams?

Joelinton is een no brainer, maar ik vrees dat sliva geen goeie cdm zou zijn... En Beckham ook ni

Maar dees geeft wel full chem

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 24993

Weinig pack Luck sinds die goede start met griezmann en haaland, maar teampje begint nu wat te beteren. Hiernet nog Beckham uit icon pack, is goede passer...

Edit, nieuwe foto, nog wat kaartjes bij...

Maar wie zouden jullie als cdm posteren met die 3 cams?

Joelinton is een no brainer, maar ik vrees dat sliva geen goeie cdm zou zijn... En Beckham ook ni

Maar dees geeft wel full chem

Casemiro ?

Terug
Bovenaan