EA SPORTS FC 24

Heeft er hier al iemand een oplossing gevonden voor die plotse wedstrijden waar iedereen amper vooruit raakt of zo traag draait etc..? Ik vermoed dat dat toch ergens aan mijn instellingen gaan liggen.

Heeft er hier al iemand een oplossing gevonden voor die plotse wedstrijden waar iedereen amper vooruit raakt of zo traag draait etc..? Ik vermoed dat dat toch ergens aan mijn instellingen gaan liggen.
Ik heb crossplay afgelegd en heb nu toch merkelijk minder van die wedstrijden, ze zijn er nog altijd hoor.

Dit weekend 2 maal in penalties moeten winnen wanneer ik 7.5 expected tegen 2.3 had, gasten scoren gelijk in 90ste en 120ste minuut.

Stuur je een berichtje gotta love this scripted game, reageren ze met een hartje haha.

Net King Kenny gemaakt ben eens benieuwd hoe goed die zal spelen.

Hieronder mijn tactics btw dat ik vorige week had beloofd, je moet wel wat je ploeg bouwen naar de custom tactics deze pas ik ook af en toe aan naarmate ik verander van spelers:

4321
Balanced
44
66
fast build up
dirct passing
45
5
1
1

Player instructions
Rb balanced attack en overlap
CB 's standaard
LB Stay back en overlap
RCM balanced en cover wing, rest is standaard
CM stay back cover center, rest is standaard
LCM get forward cover center, rest is standaard
RW get in behind, come back on defense
ST stay central, get in behind, basic defense
LW get in behind, stay forward

Hieronder mijn tactics btw dat ik vorige week had beloofd, je moet wel wat je ploeg bouwen naar de custom tactics deze pas ik ook af en toe aan naarmate ik verander van spelers:

4321
Balanced
44
66
fast build up
dirct passing
45
5
1
1

Player instructions
CB 's standaard
LB Stay back en overlap
Kan je linker en rechtervleugel (backs en wings) omdraaien qua instructies? Mijne koundé zou blijkbaar beter op de RB zijn als stay back... Gewoon alles spiegelen dan bedoel ik?

Kan je linker en rechtervleugel (backs en wings) omdraaien qua instructies? Mijne koundé zou blijkbaar beter op de RB zijn als stay back... Gewoon alles spiegelen dan bedoel ik?

Ja spiegelen is prima dan gewoon zorgen dat uwe cm en flank die kant helpen.
Van mij gaat evo Llorente mee en blijft Mendy op stay back.

4321
Balanced
44
66
fast build up
dirct passing
45
5
1
1

Player instructions
CB 's standaard
LB Stay back en overlap

Speel je hier echt met wingers? Of zijn dit je CF's?

Toch jammer dat nauwe formaties totaal niet doenbaar zijn dit jaar. Ik heb een overload aan goede middenvelders en ik kan er telkens maar 2, soms 3 opstellen. Ik mis de 41212 narrow...

Ik heb even een 4-2-3-1 geprobeerd maar aanvallend is het toch te weinig voor mij.
7 van de 9 rival wedstrijden gewonnen maar zaten toch veel lucky goals bij en dingen die gewoon niet kloppen.
Iemand die wat tactics wil posten?

Laat eens weten wat je ervan vindt
Speelt lekker wel. Maar de eerste match was geen graadmeter vond ik, generic scripting ten top, maar had half time t verkeerde manneke gesubd :ROFLMAO:. Rood ook weer gekregen, voor een sliding tackle die een half uur na datum werd uitgevoerd... Alles in voordeel van mijn 'routinier' tegenstander.

Zal nog paar matches testen

FC PRO Secret Nation is Uruguay :crazy:

Preorder Hero drop Kanu FFS :cry:
Litmanen, be assured

Edit, jawatte, hebben ze scripting 2 versnellingen hoger geschakeld??

5 matches gespeeld,

T was hier precies een potje van Alexander, Alexander, alles voor mezelf, maar niet voor een ander (voor mijn tegenstanders weliswaar)

Weglopen van de bal, rode kaarten door letterlijk niks te doen, tegenstand kon alles, en hier ostentatief nikske.

Ik heb het wel vaker voor, maar 5 matchen op een rij?? My oh my, hunnen bollenwinkel zal ni genoeg omzet draaien zeker dat ze peizen van de vijzen wat aan te draaien?

Niks verbaast mij niet meer in dit script fested gedrocht. Ik had het er vandaag over met ne copain die fifa gekocht had dit jaar, en goed in het spel is, veel beter dan mij, ik vertel hem dat van dat scripting en hij zei meteen, ah ok, dacht dat het aan mezelf lag... :ROFLMAO:

Hoelang gaan ze dit nog ongestoord kunnen blijven pullen EA? En kheb ook zo den indruk dat er al heeeeel veel casual spelers het spel hebben geditcht. Ik kom alleen maar tryhards nimeer tegen, die elk miniem trucje exploiten dat het gene naam nimeer heeft.

Ik zit begot in div 8 meer te sweaten dan WL, ni normaal toch...

Laatst bewerkt:
En kheb ook zo den indruk dat er al heeeeel veel casual spelers het spel hebben geditcht
Aan de animo in dit topic te zien denk ik idd dat er al heel veel spelers hebben afgehaakt.

Het is natuurlijk ook 'een druk najaar qua gaming'. Er zijn de laatste twee maand echt wel veel games uitgekomen.

He
heb ik ook last van, heb ook al vanalles veranderd aan de instellingen, maar heb nog niet iets gevonden dat echt werkt.
Ik denk dat het gewoon aan de servers ligt. Smorgens meestal perfecte gameplay , en savonds wanneer er meer volk speelt, is de gemaplay echt traag en inputlag. Op andere forums klagen ze er ook over. Zal hier waarschijnlijk niet lang meer duren voordat het spel weer aan de kant ligt.
players stuck in mud gameplay

Terug
Bovenaan