Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb crossplay afgelegd en heb nu toch merkelijk minder van die wedstrijden, ze zijn er nog altijd hoor.Heeft er hier al iemand een oplossing gevonden voor die plotse wedstrijden waar iedereen amper vooruit raakt of zo traag draait etc..? Ik vermoed dat dat toch ergens aan mijn instellingen gaan liggen.
Kan je linker en rechtervleugel (backs en wings) omdraaien qua instructies? Mijne koundé zou blijkbaar beter op de RB zijn als stay back... Gewoon alles spiegelen dan bedoel ik?Hieronder mijn tactics btw dat ik vorige week had beloofd, je moet wel wat je ploeg bouwen naar de custom tactics deze pas ik ook af en toe aan naarmate ik verander van spelers:
4321
Balanced
44
66
fast build up
dirct passing
45
5
1
1
Player instructions
Rb balanced attack en overlap
CB 's standaard
LB Stay back en overlap
RCM balanced en cover wing, rest is standaard
CM stay back cover center, rest is standaard
LCM get forward cover center, rest is standaard
RW get in behind, come back on defense
ST stay central, get in behind, basic defense
LW get in behind, stay forward
Kan je linker en rechtervleugel (backs en wings) omdraaien qua instructies? Mijne koundé zou blijkbaar beter op de RB zijn als stay back... Gewoon alles spiegelen dan bedoel ik?
Laat eens weten wat je ervan vindtKan je linker en rechtervleugel (backs en wings) omdraaien qua instructies? Mijne koundé zou blijkbaar beter op de RB zijn als stay back... Gewoon alles spiegelen dan bedoel ik?
Hieronder mijn tactics btw dat ik vorige week had beloofd, je moet wel wat je ploeg bouwen naar de custom tactics deze pas ik ook af en toe aan naarmate ik verander van spelers:
4321
Balanced
44
66
fast build up
dirct passing
45
5
1
1
Player instructions
Rb balanced attack en overlap
CB 's standaard
LB Stay back en overlap
RCM balanced en cover wing, rest is standaard
CM stay back cover center, rest is standaard
LCM get forward cover center, rest is standaard
RW get in behind, come back on defense
ST stay central, get in behind, basic defense
LW get in behind, stay forward
Zijn meer CF'sSpeel je hier echt met wingers? Of zijn dit je CF's?
Speelt lekker wel. Maar de eerste match was geen graadmeter vond ik, generic scripting ten top, maar had half time t verkeerde manneke gesubdLaat eens weten wat je ervan vindt
. Rood ook weer gekregen, voor een sliding tackle die een half uur na datum werd uitgevoerd... Alles in voordeel van mijn 'routinier' tegenstander.Litmanen, be assuredFC PRO Secret Nation is Uruguay
Preorder Hero drop Kanu FFS![]()

Aan de animo in dit topic te zien denk ik idd dat er al heel veel spelers hebben afgehaakt.En kheb ook zo den indruk dat er al heeeeel veel casual spelers het spel hebben geditcht

Leg me uw geheim uit... Was dit tijdens een wc bezoek met de companion app ??Gisteren die nieuwe Kaka gekregen uit 83+ *3 player pack![]()

heb ik ook last van, heb ook al vanalles veranderd aan de instellingen, maar heb nog niet iets gevonden dat echt werkt.Heeft er hier al iemand een oplossing gevonden voor die plotse wedstrijden waar iedereen amper vooruit raakt of zo traag draait etc..? Ik vermoed dat dat toch ergens aan mijn instellingen gaan liggen.
Leg me uw geheim uit... Was dit tijdens een wc bezoek met de companion app ??