Slayer_Kev666
Well-known member
Nog 6 squads te gaan voor Eusebio 
Als ze de komende weken Henry als een
sbc uitbrengen ga ik wenen

Als ze de komende weken Henry als een
sbc uitbrengen ga ik wenen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De loss krijgen ze normaal, ge krijgt gewoon de win ni want you know EA stuffAan die quitters mogen ze echt iets doen. Is al jaren een probleem. Kan toch zo moeilijk niet zijn om die op te sporen en een loss te geven...
He 's ayit...Dikke hit!
Bekijk bijlage 25820
PutellasBekijk bijlage 25813
Die Pelé kaart. Eens benieuwd hoeveel mensen daar weer honderden euro’s / dollars gaan tegen smijten.

Haha.Yes, gewoon eentje toevoegen opgelost![]()

ik neem aan dat het intentioneel was maar waarom?Bij deze promo zijn er nog kaarten met vreemde posities, zoals Owen op linksmidden.Paar vragen: is er geen custom schoenen ed mogelijk via UT? Ik wou ook es ne keer cosmetics kopen maar dat gaat niet in belgie blijkbaar? Wat heeft dat nu met gokken te maken? Is er een manier om die bs te omzeilen? K'ga er uiteraard ni van doodgaan en ben wat euros rijker. Maar oud en wijs genoev om voor mezelf te beslissen denk ik, toch?
Heb me ook "keeper" Van Nistelrooij als kaart. Triestig dat een matige casual fan als ik meer van voetbal kent als EAik neem aan dat het intentioneel was maar waarom?
Bij mij ook ene van 30k.Een inform kaartje van ongeveer 40k in mijn preview pack. Nog een klein kerstcadeau.![]()
Ga aan mijn leerlingen moeten vragen hoe ze die dingen kopen want ze slagen er wel in. Wsl land veranderen ofzo als ge de code claimt van de points? Maar wil wel niet gebanned worden, hoewel dat wel absurd is om iemand die u geld geeft te bannen... 
Bij mij ook ene van 30k.
Cosmetics zijn ook leuker dan verwacht. Niks boven "T'is stil aan de overkant" (allicht zonder lyrics) na nen thuisgoal.Ga aan mijn leerlingen moeten vragen hoe ze die dingen kopen want ze slagen er wel in. Wsl land veranderen ofzo als ge de code claimt van de points? Maar wil wel niet gebanned worden, hoewel dat wel absurd is om iemand die u geld geeft te bannen...
Rare beslissing om Van Nistelroy dan terug te brengen als keeper, zeker als hij nog niet beschikbaar is als "normale" versie. Maar EA is berucht voor hun rare calls. Zelfde voor spelers die quitten (rage of bezoek of whatever) en de ander zonder win laten. Is oa een reden waarom ik nooit online speelde tot heden.
Die Martenelli wat een beest is dat. De speler waar ik deze editie het beste mee kan dribbelen, voelt enorm goed aan de bal.