Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karchaoui staat er hier ook in - geweldige LB
Enzo eens proberen? Die heeft me stevig verbaasd. Door zijn stats en ps+ heeft die op het einde van een match met verlengingen nog bijna een vol balkske. Hele goede B2B.Nu nog een deftige CDM packen/SBC![]()
heb nog eens 2 sbc's gedaan want efkes niet gespeeld en had nog wa packs over.
Cruyff en Ginola
Minder spelen is betere spelers![]()

Geyoro Centurions staat er bij mij ook al een tijdje in. De vrouwelijke Kanté

Ik vraag me dagelijks af waarom ze in hunne eigen voet aan het schieten zijn. Al thats left is tryhards die hun eigen moeder, grootmoeder en overgrootmoeder zouden verloochenen voor een halve win. Ik speel maar met de hoop dat er bij 1 op de 10 games eens gewoon kan worden gespeeld. Voor de rest is het een triestige bedoening. Sad gits galore...Het lijkt me wel veel te gemakkelijk om een goed team bij elkaar te spelen. Eén week speel ik het en ik heb al een 89 OVR zonder leenspelers. Je vraagt je af welk konijn er dan geld aan uitgeeft. Misschien best dat België dat aan banden legt. Uiteindelijk zit je wel uren kaartjes in te wisselen tegen andere kaartjes, dus je betaalt gewoon om dat te skippen neem ik aan.
Online is wel de meest frustrerende ervaring die ik ooit gehad heb qua games. Hoewel ik dat team heb van 89 OVR krijg ik consistent slaag. Bijna altijd dezelfde goals tegen en ik ben voorlopig niet bij machte om er iets tegen doen. Jammer dat je voor die evolutions online "moet" spelen. Anders had ik het gewoonweg niet gedaan. Ik geef geen hol om het resultaat maar het ik kan moeilijk verkroppen dat ik steeds verlies van de meest basale tactiek "sprint naar voren en schiet". Die spelers zijn ook écht slecht. Niets aanpassing aan mijn spel. Gewoon erop vertrouwen dat 1 op 10 keer ze niet makkelijk worden getackled en dan is het altijd raak. Bij mij is het moeilijker om kansen te creëren en het beland dan nog veel op de paal. Ik verwacht eerlijk gezegd van de laagste divisie wat minder. Ik kan toch moeilijk de slechtste speler zijn ooit, hoewel het geen probleem is om te winnen tegen top player AI. Volgens de offline competitie ben ik zelfs bij de beste 3% (maar wsl speelt niemand dat). Blijkbaar loont het enorm om te smurfen in dit spel. Raar dat men daar niets tegen doet.
De enige reden die ik kan verzinnen voor hun belabberde matchmaking is dat ze mensen willen dwingen om geld uit te geven voor een beter team om meer te winnen, maar een ietswat nuchtere speler ziet wel in dat dit niets uitmaakt (want ik verlies tegen 84 OVR teams ook al). De meest logische reactie na een 4 match losing streak is gewoon het spel uitzetten. Dat moeten ze toch doorhebben met al hun data... Beter dat je gewoon matcht met een andere loser zodat er 50% minder losers zijn in de pool. En als mensen gewoon de modus links laten liggen komt er ook op termijn minder geld binnen. Maar slim zijn er precies niet bij EA, maar dat wisten we al. Het is nochtans enorm gemakkelijk om het deftig te doen. Gebruik gewoon een waarde van 1 tot 1000 en je wint of verliest punten naarmate je spel/goals.
Je krijgt er ook nog het meest toxische gedrag ooit bij. Celebrations maken mij allemaal niet uit, maar het feit dat ze met de regelmaat van de klok quitten als ze merken dat ik aan een remonte bezig ben is nogal betreurenswaardig.
Al bij al wel leuke modus maar ik stop er al mee want het dient uiteindelijk tot niets. Er zijn wat extra cosmetics die je - zoals altijd bij EA - niet kunt meenemen naar andere modi. Waarom wil ik ze dan? Het enige nastreefbare doel is het legends team met Pirlo, Del Piero, Ronaldo, etc. Maar daar ben je wel even mee bezig. Het leukste waren de offline drafts, waar je bijv. Eusebio kunt testen (wat een beest...).
Wel een tof spel, maar dit komt van een PES speler die FIFA al jaren niet heeft aangeraakt (behalve de Volta career jaren terug via EA Play).
Met middenvelders passlijnen afsnijden en druk zetten, uw verdedigers pas aanraken op het laatste moment om de tackle te maken/run inside te coveren.Ik vraag me dagelijks af waarom ze in hunne eigen voet aan het schieten zijn. Al thats left is tryhards die hun eigen moeder, grootmoeder en overgrootmoeder zouden verloochenen voor een halve win. Ik speel maar met de hoop dat er bij 1 op de 10 games eens gewoon kan worden gespeeld. Voor de rest is het een triestige bedoening. Sad gits galore...
Exploiten tot ze niet meer kunnen dus. En zelf hier kan niemand mij zeggen hoe die lob kruislings over de keeper moet worden gespeeld, hoe het überhaupt noemt, of hoe je ertegen kan verdedigen (sure, schieten blokkeren, maar ietwat vaardige spelers lappen er zo 5 in op één match)
En nu een legit vraagje, hoe blokkeren / verdedigen jullie? Rondje drukken heeft zeer weinig effect hier... Sliding tackle teveel kans op kaarten. Maar rondje drukken doen ze 3 op de 4 niets, of veel te laat. Drukken jullie als de speler voor u staat, terwijl hij passeert, of ietwat late, om zo de bal af te snoepen? Tegenstanders lijken er 0 moeite mee te hebben... Maar wanneer je in het echt zou moeten tackelen geeft echt slechte resultaten hier...
Ik denk als ik de gameplay bekijk je best de man afstopt met het lichaam, zorgen dat hij je niet voorbij kan lopen, maar makkelijker gezegd dan gedaan, want dan vertrekt er altijd een pass naar een ploeggenoot.
Iemand enige tips daarvoor?
Wist niet dat ze een Centurions had.Geyoro Centurions staat er bij mij ook al een tijdje in. De vrouwelijke Kanté![]()