EA SPORTS FC 24

Je kan nu stemmen voor Team Of The Year.

Iemand enig idee, goeie CB, 100 k ish ?

Liefst prem lg, genoeg speed, Braziliaans, oid? Heb joe Gomez 87 loan nu, speelt ni slecht...

VVD is de beste verdediger in het spel, bestuur hem gewoon zelf niet ...
Ok, zal ik eens uitproberen, al lukt me dat nooit, ik verkloot het altijd in de defense...

Ik heb koundé, binnenkort gomez en vvd.

Wie zou je zetten als 2 CB's?

Koundé is wel nodig voor chem met de jong

Je kan nu stemmen voor Team Of The Year.

team.png

Gewoon gekeken naar met wat ik kan spelen uiteraard...

Die TOTY is ook gewoon elk jaar hetzelfde.
Ik ben vooral benieuwd naar de vrouwlijke TOTY.
Hopelijk zijn zo ook makkelijker te packen.
Mij boeit de zoveelste Mbappe of Neymar niet.

Ik heb enkel Ginola gepacked dat noemenswaardig is.
Voor de rest is het continu dikke cr*p.
85x4: hoogste kaart 87, allemaal goud.
86x3: 3 kaarten van 86, allemaal goud en weer Parejo…
Je wordt echt niet beloond als je er geen honderden euro’s in pompt.

Betwijfel het sterk dat ze die moeite zouden doen, gewoon surfen op de zotten, easy money.
Ook waar. Het valt wel op dat ze nog nooit met zoveel packs en promo’s gesmeten hebben. Echt gratis geld verdienen op al die zotten die honderden of duizenden euro’s betalen.

Ook waar. Het valt wel op dat ze nog nooit met zoveel packs en promo’s gesmeten hebben. Echt gratis geld verdienen op al die zotten die honderden of duizenden euro’s betalen.
En packs zijn nog nooit zo duur geweest, 600k packs, ik denk dat ze voor toty een mil pack gaan geven

Ongelooflijk toch.. Ik ben een 2-3 tal weken unassigned geweest, dus kon geen enkele pack openen. Zit ik hier nu met meer dan 500 packs.., ook heel veel brol natuurlijk.
Wel bijna geen contracten meer heb ik gemerkt😂😂

Vraag me echt af of EA de kansen in packs vergroot voor mensen die betalen.
Neenee. Als dat zou uitkomen is't een groot schandaal en zal't rap gedaan zijn. Zou ook nogal achterlijk zijn want dan krijgen ze veel minder geld binnen. Werkt dus hun opbrengsten in de hand. Je moet niet denken dat ze met uitdelen hun inkomsten verminderen. Net het tegenovergestelde. Gewoon gedragspatronen induceren en deze dan verstoren. Is allemaal mooi uitgekiend. Je moet maar hopen dat je er niet vatbaar voor bent.

Ik moet wel serieus oppassen met mijn mentale gezondheid met dit spel. :tongue: Ik ervaar quasi nooit frustratie tijdens spelletjes, maar de cheesy strategieën van zowel spelers als AI doen me soms echt ragen. Met het gemis aan beloningen zit ik niet in (van PES werd ik soms ook al gefrustreerd), gewoon met de machteloosheid. AI verdedigt echt als blok. Anderen slagen daar soms in om dat te kunnen overnemen, maar bij mij is't echt een gatenkaas. Heb nu "agressive interceptions" eens afgezet. Misschien was dat de reden. Maar in wezen is het gewoon de Pace meta (als ik het zo mag noemen) waarbij je gewoon "mee moet". Squad battles zijn altijd 100 op width en height, en vaak dezelfde OP players die gewoon als brommer uw verdediging rapen en u gewoon belachelijk maken. Ik kan spelen op semi-pro maar dan is er absoluut geen plezier aan om te spelen.

Ik speel graag met gladiator Rodri, maar wat een mop is me dat tegen die teams. Om van te huilen. :ROFLMAO: Vergeet het om maar één seconde balcontrole te houden om ne keer te knallen van ver. Hoog Cartmangehalte als ik hem zie prutsen op't middenveld.

Terug
Bovenaan