EA SPORTS FC 24

Witsel is echt wel top, maar Danilo Pereira speekt hij er toch niet uit. Kerel is echt OP niet normaal op het middenveld. Speelt beter dan zijn stats doen uitschijnen. Ik twijfel zelf of hij niet beter is als men 700k sbc Bellingham 😄.

Desailly uit de icon pack.
Ga het misschien nog een kans moeten geven 😂

Even teleurgesteld over de gameplay dit weekend.
Veel zaken die eigenlijk echt niet oké zijn.
Maar we blijven elk jaar de game opnieuw kopen, ongelooflijk eigenlijk…

Even wat opzoek werk gedaan en uw ploeg en opstelling moet meta zijn als je echt wil mee doen.
Jammer, maar gewoon de realiteit.
De kleine % die gewoon goed is met een 3-5-2 een tegenstander gewoon kan kapot spelen.
Zonder veel trucjes, gewoon een speler uit verband spelen.
Zonder dat overdreven meta gedoe.
Drop back/counter mode of 90 min laag hoog druk zetten zonder dat de spelers moe worden,…
Nuja, morgen waarschijnlijk toch maar weet division rivals spelen…🙄

Laatst bewerkt:
4321 is echt aan te raden, ik kan u gerust mijn tactics doorsturen wanneer ik vanavond thuiskom van het werk.

Is niet met de 71 depth, omdat ik die tactics behoorlijk belachelijk vindt.

Had dit weekend 14 op 16 :coolbrows:

4321 is echt aan te raden, ik kan u gerust mijn tactics doorsturen wanneer ik vanavond thuiskom van het werk.

Is niet met de 71 depth, omdat ik die tactics behoorlijk belachelijk vindt.

Had dit weekend 14 op 16 :coolbrows:
Mag altijd.
4-2-3-1 en 5-2-1-2 lijken de meta te zijn.
Enige probleem is dat ik met 1 spits nog waardelozer ben.
Een 4-3-3 lijkt op papier fantastisch maar ik bak er werkelijk nog minder van.

Mag altijd.
4-2-3-1 en 5-2-1-2 lijken de meta te zijn.
Enige probleem is dat ik met 1 spits nog waardelozer ben.
Een 4-3-3 lijkt op papier fantastisch maar ik bak er werkelijk nog minder van.
5 atb is kapot, pro's mogen deze opstellingen zelfs niet gebruiken in hun toernooien.
Tegen deze probeer ik altijd te finessen, gezien je er toch niet door geraakt, zelf loeren ze vaak alleen maar op de counter.

Nog een paar keer gespeeld, maar nu al 15/20 wedstrijden op rij dat mijn spelers in slowmotion lijken te spelen.
Doku gekocht omdat ik dacht dat hij bij snelheid misschien wel het verschil ging kunnen halen, helaas, zelfs Maguire haalt mij bij 😅

Omdat ik soms last heb van targe gameplay en input lag, heb ik op de site van EA gekeken, blijkbaar geven ze een score aan uw verbinding op basis van je laatste matchen. Wat is jullie score? Kwestie van eens te vergelijken. Je kan ook je match history zien en hoe de verbinding was, bij mij heb ik savonds altijd slechte verbinding en smorgens goede verbindig...
ping : 41,76 ms
jitter : 4.99 ms
packet los : 0.16%
network type : ethernet
score 68/100

EA connection score

Laatst bewerkt:
Omdat ik soms last heb van targe gameplay en input lag, heb ik op de site van EA gekeken, blijkbaar geven ze een score aan uw verbinding op basis van je laatste matchen. Wat is jullie score? Kwestie van eens te vergelijken. Je kan ook je match history zien en hoe de verbinding was, bij mij heb ik savonds altijd slechte verbinding en smorgens goede verbindig...

EA connection score
Hmmm ga ik ook eens in t oog houden

Terug
Bovenaan