Slayer_Kev666
Well-known member
Ik stop met ultimate team, succes aan iedereen die blijft spelen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Het was leuk u erbij te hebben. Tot volgend jaarIk stop met ultimate team, succes aan iedereen die blijft spelen!

Wat doetge met uw coins? XxIk stop met ultimate team, succes aan iedereen die blijft spelen!
Ofwel sparen voor Henry of een andere overdreven speler.Wat doetge met uw coins? Xx
Dus ge stopt nietOfwel sparen voor Henry of een andere overdreven speler.
Voorlopig doe ik ze nog niet weg.

Voorlopig, kan binnen 48 uur weer anders zijnDus ge stopt niet![]()

Stuur maar door ook als je dit ziet zitten4321 is echt aan te raden, ik kan u gerust mijn tactics doorsturen wanneer ik vanavond thuiskom van het werk.
Is niet met de 71 depth, omdat ik die tactics behoorlijk belachelijk vindt.
Had dit weekend 14 op 16![]()
Mag altijd.4321 is echt aan te raden, ik kan u gerust mijn tactics doorsturen wanneer ik vanavond thuiskom van het werk.
Is niet met de 71 depth, omdat ik die tactics behoorlijk belachelijk vindt.
Had dit weekend 14 op 16![]()
5 atb is kapot, pro's mogen deze opstellingen zelfs niet gebruiken in hun toernooien.Mag altijd.
4-2-3-1 en 5-2-1-2 lijken de meta te zijn.
Enige probleem is dat ik met 1 spits nog waardelozer ben.
Een 4-3-3 lijkt op papier fantastisch maar ik bak er werkelijk nog minder van.
Toch jammer dat dit een meta opstelling is.5 atb is kapot, pro's mogen deze opstellingen zelfs niet gebruiken in hun toernooien.
Tegen deze probeer ik altijd te finessen, gezien je er toch niet door geraakt, zelf loeren ze vaak alleen maar op de counter.
Hmmm ga ik ook eens in t oog houdenOmdat ik soms last heb van targe gameplay en input lag, heb ik op de site van EA gekeken, blijkbaar geven ze een score aan uw verbinding op basis van je laatste matchen. Wat is jullie score? Kwestie van eens te vergelijken. Je kan ook je match history zien en hoe de verbinding was, bij mij heb ik savonds altijd slechte verbinding en smorgens goede verbindig...
EA connection score

Yes man ! Telenet PS5heb je ook telenet? ik speel op PS5,duidelijk dat uw verbinding beter is![]()