Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Nee, zal niet gebeuren maar voor mij wel de easy way out. Puskas, Eusebio en zen maten in nen gold upgrade en uninstall. Telkens ik fut speel is het heel hardcore en das ook niet gezond. EA helpt een handje ;-)
Deze reactie en gelijkaardige reacties op Reddit begrijp ik toch ook niet. Waarom zou je zelf stoppen met het spel omdat je geen Messi hebt?

En in uw geval heb je blijkbaar zelf al goede spelers ook.
 
Deze reactie en gelijkaardige reacties op Reddit begrijp ik toch ook niet. Waarom zou je zelf stoppen met het spel omdat je geen Messi hebt?

En in uw geval heb je blijkbaar zelf al goede spelers ook.
Goh ja ik kan snappen als ge elke week ligt te grinde en nooit een top end speler packed en dan 50% van de playerbase een speler van 9m in hunne schoot krijgt geworde kan ik begrijpe dat het steekt. Ik heb toty mention silva deruit gepacked dus hier een sarcastische 🥳🥳🥳
 
Typisch EA toch?

Het is de mensen gegund die er geen geld in investeren.

Enkel jammer dat er weer enkele pay to win accounts hiervan profiteren.
Ik haat die zo hard.

Er zou echt een optie moeten zijn om niet tegen pay to win teams te spelen.
Uw skill level mag nog gelijk zijn, de bal zal voor hun net die ene keer goed vallen zodat ze toch kunnen scoren.

Ik kom uit tegen ploegen met 5 TOTY spelers.
Je kan geluk hebben maar als je zo 4 tegenstanders in divisie 7 krijgt stopt het wel voor mij.

Ik wil dus niet meer stijgen omdat ik geen zin heb om wekelijks meer dan 15 rival wedstrijden te spelen om aan 7 wins te raken.
 
Wat zijn pay2win teams? Ik heb zelf (en heb gehad) al tientallen icons gehad in mijn ploeg zonder zelf maar 1 cent uit te geven in't spel, buiten de punten die ik gekregen heb bij release (waar ik met dan wel Drogba uit getrokken heb). Mijn beste kameraad heeft ook een zot team, met die Best en Sawa kaart en kan met zijn account géén punten kopen. Speelt gewoon veel en spaart zijn pakjes op.

Ik ga niet ontkennen dat er géén p2w accounts zijn, verre van. Al wil ik wel geloven dat, als ze in div 7 zitten, ze er geld tegen gooien om zo een beter team te krijgen om hogerop te geraken maar dan zelf geregeld ferm op hun kloten krijgen en daarom blijven hangen.

Heb zelf geen van de issues die jullie hebben als ik alleen speel, maar durf ik met mijn kameraad co-op te spelen, krijgen we doelpunten rond ons oren dat het geen naam heeft, en is gelijk of we nu met mijn team of zijn team spelen.

Edit: even getypt op pc, op gsm had ik niet veel tijd :>
 
Laatst bewerkt:
Typisch EA toch?

Het is de mensen gegund die er geen geld in investeren.

Enkel jammer dat er weer enkele pay to win accounts hiervan profiteren.
Ik haat die zo hard.

Er zou echt een optie moeten zijn om niet tegen pay to win teams te spelen.
Uw skill level mag nog gelijk zijn, de bal zal voor hun net die ene keer goed vallen zodat ze toch kunnen scoren.

Ik kom uit tegen ploegen met 5 TOTY spelers.
Je kan geluk hebben maar als je zo 4 tegenstanders in divisie 7 krijgt stopt het wel voor mij.

Ik wil dus niet meer stijgen omdat ik geen zin heb om wekelijks meer dan 15 rival wedstrijden te spelen om aan 7 wins te raken.
Rival systeem is volledig kapot ondertussen, ik zit om dezelfde reden ook in divisie 7 haal toch wekelijks 11 wins met gemak in WL.
Fomo is immens in dit spel. Heb het bewust niet gekocht omdat ik mezelf ken, in December toch gedaan en ja steek er weer veel teveel tijd in dan goed is ;-)
 
Die Icon SBC toch nog maar eens gedaan. Voor de 3de keer om 3 jaar base Garrincha. Omdat ik die helemaal beu ben uiteindelijk maar gekozen voor Base Schweinsteiger en die in de Icon Evo gestopt zodat het een 90 rated kaart wordt. Kon op CM wel iets gebruiken ipv TS Ballack.
 
zelfs de menu's hebben lag. ligt nochtans niet aan de internet connectie.
Die UT menu's hebben altijd lag. Vind dat ook frustrerend. Klik vaak op de verkeerde knoppen.
Waarom gaan de 86 zo snel weg?
SBC's he. Mensen hebben het geduld niet om een week of 2 te wachten voor hun kaartjes in te wisselen en kopen ze gewoon, wsl met hun opbrengst door 'aangekochte' pakjes. Wel belachelijk hoe het gecapped is op een prijs die blijkbaar iedereen bereid is te betalen. Zelfs met die stadium items die standaard voor 150 verkocht worden, hoewel ze quicksell value hebben van 480. Er zijn effectief mensen die zich bezighouden met het aankopen van die dingen voor 450 en ze quicksellen voor 480. Het brengt meer op als een matchke zeker?

Toch wel frustrerend op de voorlaatste difficulty hoor. EA liegt gewoon. Zogezegd aanvallend vermogen gemaximaliseerd maar ze krijgen gewoon stat boosts. Hoe verklaar je anders dat die bronzen 63OVR pattatenspelers mijn 90OVR's gewoon inhalen in volle sprint? Op het einde van de match hebben ze nog eens perfecte stamina ook, maar op papier is het zgz. 55? En mijn spelers zijn volledig leeg, hoewel ik de match daarvoor op top player exact hetzelfde speelde? Hebben die stats dan geen enkele waarde? Om één of andere reden krijg je de bal ook niet afgepakt van die bronzen, terwijl op een graad lager je het van Messi makkelijk genoeg kan afpakken. AI doet ook echt domme dingen zoals met VanDijk helemaal tot je 16m dribbelen. Echt enorm frustrerend. Precies of ze lachen u in uw gezicht uit... XD
 
Toch iets blauw gezien, na elke dag die sbc’s af te schuimen, honorable trent Alexander Arnold untradable.

Ik mag ni klagen met cafu al op die plaats...

FML

Edit, ik kan die toch bezigen op de cm/cdm plek, nice toch nog dan
 
IMG_3576.jpeg
IMG_3578.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nu nog beter, ok er was een probleem maar so be it. We doen er niks aan, tis maar 0,7% van iedereen die ooit fut opstarte dus niet echt een impact.
 
Nu nog beter, ok er was een probleem maar so be it. We doen er niks aan, tis maar 0,7% van iedereen die ooit fut opstarte dus niet echt een impact.
Ze hebben toch nog een officiële mededeling gedaan, ik dacht zelfs dat ze hier gingen over zwijgen.

Wel grappig dat er mensen dachten dat ze een gratis Messi gingen krijgen. 😂


IMG_3593.jpeg
 
Als communicatie is het wel correct geformuleerd eigenlijk. Verbaast me van een bedrijf waarvan ik dacht dat het door randdebielen werd gerund. Maar goed, het feit dat dit weer gebeurt bevestigt natuurlijk dit vermoeden. :biglaugh:
Had die SBC wel gezien maar zoals zovele de laatste tijd leek het gewoon een slechte deal. Wist ik veel dat TOTY Messi ertussen zat.
 
Maar wel kut voor velen ze, ik was er normaal gezien altijd direct bij om die high rated sbc’s te doen (ik heb ze bekan allemaal gedaan), toen net wat later ingelogd, moest weeral juist lukken zo
 
Heeft iemand nog zo een dag in de week waar het vaak gewoon niet lukt.
Bij mij is dat altijd maandag…

Altijd zoveel moeilijkheden op maandag.
Ik win zo goed als geen enkele rival wedstrijd.
Dinsdag en woensdag win ik met gemak 50% meer wedstrijden.
Echt bizar,
 
Terug
Bovenaan