Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Is t nu zoveel gevraagd om er 70 dollars tegen te vlammen en nog geen blauw lichtje te zien verschijnen, FGS...

Da moet van mijnen bucket list af, intriest feitelijk
 
Toch net iets raars meegemaakt.
Even wat tijd aan het winnen rond minuut 80 en ik doe een flankwissel naar rechts waar Cafu staat.

Cafu controleert de bal en ik kan 3 seconden niets doen met de speler.
Blijft gewoon stilstaan.
Resultaat, tegenstander neemt de bal af en scoort…
Gelukkig daarna nog de 4-2 kunnen scoren na een absolute sh*t goal.
Heel bizar toch allemaal.
 
Kane93 packen uit zo'n 3x77+ pack ofwa? Da's wel hoerenchance idd. 😅

Grappig wel hoe ik ne keer de goal celebrations van opponent had afgezet. Ik wil ze nu terug opzetten maar ben blijkbaar verplicht om 7€ te betalen om het te doen want mijn online maand op Xbox is verlopen, en de instelling verschijnt enkel tijdens een online match. Ik verzin dit niet. Ongelofelijk wat een geldklopperij. 🤣

Is er trouwens een reden waarom je alle stats kunt aanpassen in editor behalve 1: composure?
 
9 wins zijn binnen! Ik een sessie van net geen 2 uur.

Even wat tips voor mensen die 20 wedstrijden op 3 uur moeten spelen:
-2-0 achter regel: 2-0 achter is stoppen.
-speel geen verlengingen, gewoon quiten na 90 min of bal in eigen doel trappen en tegenstander laten winnen.
-pauzeer bij elke goal die je maakt, hierdoor toch 4 quits gehad.
-ik heb enkel 11 a-spelers, mijn bank stelt niets voor. Heb ook geen wissels nodig, want 7/10 van mijn wedstrijden duren niet langer dan de 1e helft.

Benieuwd waar in zou eindigen als ik echt eens deftig de tijd zou hebben en mijn wedstrijden kan spreiden.

Maar waarom mijzelf dit mentaal aandoen.
De rewards zijn het toch niet waard.
Hoogste kaart een gold Griezman!

Volgende week 6 wins en klaar.
 
9 wins zijn binnen! Ik een sessie van net geen 2 uur.

Even wat tips voor mensen die 20 wedstrijden op 3 uur moeten spelen:
-2-0 achter regel: 2-0 achter is stoppen.
-speel geen verlengingen, gewoon quiten na 90 min of bal in eigen doel trappen en tegenstander laten winnen.
-pauzeer bij elke goal die je maakt, hierdoor toch 4 quits gehad.
-ik heb enkel 11 a-spelers, mijn bank stelt niets voor. Heb ook geen wissels nodig, want 7/10 van mijn wedstrijden duren niet langer dan de 1e helft.

Benieuwd waar in zou eindigen als ik echt eens deftig de tijd zou hebben en mijn wedstrijden kan spreiden.

Maar waarom mijzelf dit mentaal aandoen.
De rewards zijn het toch niet waard.
Hoogste kaart een gold Griezman!

Volgende week 6 wins en klaar.

4I21.gif

Splinter : You have now learned the Rat ways...

En daar moet ge sjans hebben in die player picks die untradable zijn, zelf daar geven ze niet zo rap een toty weg bij tradable rewards
 
Mystery nation is Zwitserland
Alisha dan toch maar aan't werk gezet. Aangezien de iconische Zwitsers gewoon niet in't spel zitten.

Begin het beu te worden om in de menus te zitten klooien met SBC's. Zal vanaf morgen toch beginnen met de niet-gouden kaartjes erin te smijten. Ik speel er uiteindelijk toch nooit mee als het geen icon is en -88 is.

Je wordt trouwens haast krankzinnig van het proberen eender welke 86 te kopen. Op 59h 59m 55s zijn ze al weg. Je hebt gewoon de tijd niet om ze aan te klikken. Bots zeker?

Ondertussen twee Honorable mentions gepackt, maar dat boeit me nu niet echt.
 
Haha, weet niet meer welk pakske, zat ergens een tradable in, niet gekocht, maar daarmee dat mijne kimmich zo snel weg was aan 29k, waarschijnlijk wel wat coins gemist daardoor, FML
 
Je wordt trouwens haast krankzinnig van het proberen eender welke 86 te kopen. Op 59h 59m 55s zijn ze al weg. Je hebt gewoon de tijd niet om ze aan te klikken. Bots zeker?
Waarom gaan de 86 zo snel weg?

Had gisteren een vrouwelijke Juventus speler van 86 in mijn preview pack, toen ik haar prijs wou zoeken was ze zogezegd niet op de markt. Ik dacht dat kan nu toch niet?

En effectief, aan max prijs (12K) gelist en was onmiddellijk verkocht.
 
Vorige week 2 TOTY na elkaar gepackt,
5x verdedigers SBC -> Bright 94
85 + spelerkeuze -> Allison 95
Gisteren nog Trend Alexander Arnold 88

Maar wat ben je met zo spelers als je 1ne match goede gameplay hebt en de de andere 10 input lag, trage gameplay, zelfs de menu's hebben lag.
ligt nochtans niet aan de internet connectie.
 
Als ik geen gratis Messi krijg ben ik weg of iedereen die Messi had hem kwijt. Simpel, dwaze mannen van EA lol
Spel neemt teveel tijd in beslag anyway als je op niveau wilt spelen.
 
Als ik geen gratis Messi krijg ben ik weg of iedereen die Messi had hem kwijt. Simpel, dwaze mannen van EA lol
Spel neemt teveel tijd in beslag anyway als je op niveau wilt spelen.
Je denk toch niet dat EA een gratis Messi zal geven? De paar lucky few gaan hem gewoon mogen behouden.
 
Wel grappig om te lezen dat veel mensen op Reddit aan het flippen zijn omdat ze Messi gemist hebben.

Ik heb hem ook niet trouwens. Maar speel toch met een vrouwenteam, dus boeit niet echt.
 
Je denk toch niet dat EA een gratis Messi zal geven? De paar lucky few gaan hem gewoon mogen behouden.
Nee, zal niet gebeuren maar voor mij wel de easy way out. Puskas, Eusebio en zen maten in nen gold upgrade en uninstall. Telkens ik fut speel is het heel hardcore en das ook niet gezond. EA helpt een handje ;-)
 
Terug
Bovenaan