Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Mijn team lijkt op 2 weken tijd plots hopeloos verouderd. Door een gebrek aan pack luck is het dat eigenlijk ook. Niks meer uit packs gekregen, dan juist ook die Icon SBC maar gedaan :

WW Owen, Base Cantona, TS Xabi Alonso. Echt hopeloos...
Base cantona is nog bruikbaar. Had ook die Alonso voor season rewards icon pick :( , en dat was dan nog de beste :unsure:
 
Bruikbaar ja, maar heb daar al Stoichkov en 88 Rooney, dus zo een upgrade is dat nu ook weer niet.
Dan zou die ook bij de fodder belanden bij mij denk ik... Alhoewel blijft cantona, zou hem toch bijhouden...

En gisteren ging het op het einde toch echt goed met Charlton, best toch op de cam voor mij, goed duo met haaland in de spits... Wel ten koste van Alaba op de cdm, maar zo slecht speelt ie uiteraard ook niet op de CB...

Met deze ploeg speel ik, maar dan met 4231 (3 cams)
Screenshot_20240123_123017_Companion.jpg


Diaby vind ik dus ook echt goed daar...
 
K'had toch ook eens een 87+ pick waar er effectief 3x 87 tevoorschijn kwamen. Nog erger als uwe 88 Duitser. :oi22:

Maar soit, bij ongeluk komt ook wat geluk. Tijdens de SBC van Morgan een gratis tradable pack gekregen met zowaar Haaland (gewoon gold rare). Toch wel mooi 72K coins in de bank (- tax dan).

T'is ook de moment om die gratis drafttokens te spenden. Daarnet had ik maar liefst 6 TOTY-spelers in mijn ploeg. Dan hebde uw fun ook wel gehad. Ik hoef ze uiteindelijk niet permanent in de ploeg te hebben. Ik durf de difficulty van draft wel niet op hoger dan semi-pro te zetten want om één of ander reden wordt die 4de match onwijs moeilijk op professional, alsof het erger dan top player is. En aangezien het voor rewards geen reet uitmaakt wat de difficulty is... beter lager dan.

Het enige waar ik nog voor probeer te gaan is die 3% beste bij de offline matches. De truuk is denk ik om de 66-70 team te spelen op legendary. Dan krijg je 2000+ punten. De allerhoogste difficulty is gewoon waanzinnig. De AI slaagt erin om met een zilveren team gewoon iedere shot op doel gewoon te scoren. Plus die mannen lopen ziekelijk hard terwijl hun stats crap zijn. T'is eigenlijk gewoon cheaten, maar soit, het spel vermeldt het er ook bij. Wel oneerlijk hoe de rolls gewoon random zijn. Soms krijg je twee crapteams. Soms helemaal geen.
 
Ik ook haaland, ribery Ferdinand toty, met eusebio, mbappe, cantona speciallekes, eerste match online duidelijk daardoor gewonnen, de tegenstander wou full chem gaan denk ik en had een pattatenploeg met golds.

2de match lag een shark te wachten, game over
 
Ik lees net dat er een price cap is van 5,7mil op hem, iedereen houdt hem dan maar gewoon bij...

En beste moment om toty te packen is op vrijdag, als het full team uit is, maar nog niet de honorable mentions, dan gaan de kansen om eentje te packen steil naar beneden waarschijnlijk...
 
Manman die Alaba is ne keirel om free kicks mee te nemen, gewoon links of rechts beneden zetten, 3 bars of power en over het muurtje mikken met de curve naar de winkelhaak... Hoe verder hoe hoger mikken uiteraard.

Als er niet wordt gesprongen door het muurtje is het 8 op de 10 binnen (als de keeper er niet staat uiteraard) . Wat een cheat code speler...ik heb al menige duels gewonnen enkel door dit te doen
 
Ik begin stilletjes aan op men halfjaarlijks kantelpunt te komen met fifa. Ik speel enkel nog weekend league en de bijhorende rivals en plaatsingsmatchen nu. Draft is ook wel eens plezant voor andere kaarten te ervaren maar ik merk dat ik toch bij men end game team kom.
Focus dit jaar is duidelijk icons.

 
Komen er nog andere dikke packs alvorens honorable mentions daar zijn? Had wat coins opzij gezet... Ineens al vele minder die packs 600k packs zijn er niet meer obv

Voor een 400k pakket gegaan, coin flip met casemiro en ter steegen...

Tot volgend jaar, ✋
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan