Sport PC PS5 PS4 XBOX SWITCH EA SPORTS FC 24

Net de nieuwe season tree gezien. Geeuw... Kans is groot dat ik gewoon overschakel naar de carrière modus of gewoon leagues speel zoals ik vroeger deed met PES. Als ge ne keer met de legends of "icons" gespeeld hebt is de fun er een beetje af.

Die Evolutions zijn op papier wel leuk maar als je continu wordt geforced om online te spelen... Ik heb dan nog één maand 7€ moeten betalen als Xbox'er voor het "voorrecht" om online te MOGEN spelen. Ff de reflectie gemaakt waar ik in godsnaam mee bezig ben: Betalen om wat gefrustreerd te geraken door hackers en smurfen. :rofl:

Opnieuw was het ofwel een easy win, ofwel werd ik ingemaakt. Bij een 0-4 na 30 min. ingame leg ik gewoon mijn controller omgekeerd. Marginaal genoeg slaagde de tegenstander er ondanks mijn passiviteit (ze draaien gewoon rondjes) niet meer in om goals te maken het half uur derna, ondanks dat ze hun best deden. Hoe depressief kunde worden?... XD Misschien niet sportief maar de tegenstander gaat er niet van wakker liggen denk ik, hoewel het waarschijnlijk wat langer duurt voor hem. T'is echter de schuld van EA met hun debiele matchmaking en regels. Hackers belonen, quitters bestraffen.
 
Amai wat een teleurstelling.

Wou mijn vrouwenteam een boost geven door mijn 88-rated keeper te “upgraden” naar de 94-rated TOTY Earps.

Zogezegd zo gedaan. Vond ze al vrij goedkoop (200K) en na 3 matchen weet ik waarom. Ze is 173 cm groot en kan geen enkele bal vangen. 🤷🏻‍♂️

Letterlijk alles vliegt binnen omdat ze zo klein is.

Terug verkocht en 88 terug in de goal.
 
Laatst bewerkt:
Na 1 maandje geen fut champs te spelen (moest even tot rust komen) makkelijk gekwalificeerd met nog 4 matchen over…

Sowieso ga ik de Kante sbc doen, want een TOTY packen is blijkbaar zo goed als onmogelijk…
180+ packs open gedaan en helaas niets.
 
Na 1 maandje geen fut champs te spelen (moest even tot rust komen) makkelijk gekwalificeerd met nog 4 matchen over…

Sowieso ga ik de Kante sbc doen, want een TOTY packen is blijkbaar zo goed als onmogelijk…
180+ packs open gedaan en helaas niets.
200+ packs en 4 Bernardo Silva’s later heb ik het ook opgegeven
 
Dinho is echt de speler die ik in mijn team wil. Ik ben al 2 maanden aan het sparen en heb elke icon SBC gedaan. Momenteel heb ik 3,1 miljoen maar op PC gaat hij voor meer dan 4...
 
  • Wow
Waarderingen: Yurf
Fuck mijn pack luck zeg. Omdat ik maar geen SBCs vind om te doen, die Icon SBC nog maar eens gedaan.

TS Nesta, die ik de vorige keer al had, WW Rush en WW Van Nistelrooy. Wat een klote picks zeg...
 
20240127_213008.jpg


Ploegskes die ik tegenkom om mij te plaatsen....

Kanonnenvoer, ikke ? Mabanenk...

Toch nog 4-5 kunnen spelen. De oneerlijkheid druipt deraf.

En ben nog altijd op zoek naar een eerste win tegen iemand die een mbappe in zen ploeg heeft, zo cheat code is die tegen mij... (goud, paars, blauw, maakt ni uit)
 
Bekijk bijlage 26594

Ploegskes die ik tegenkom om mij te plaatsen....

Kanonnenvoer, ikke ? Mabanenk...

Toch nog 4-5 kunnen spelen. De oneerlijkheid druipt deraf.

En ben nog altijd op zoek naar een eerste win tegen iemand die een mbappe in zen ploeg heeft, zo cheat code is die tegen mij... (goud, paars, blauw, maakt ni uit)
Ik moet altijd lachen met zo ploegen.

1) Ze hebben hopen geld uitgegeven, voor iets wat volgend jaar niets meer waard is.

2) Het is gewoon zeggen dat je slecht bent en je uw winst moet afkopen.
 
Ik moet altijd lachen met zo ploegen.

1) Ze hebben hopen geld uitgegeven, voor iets wat volgend jaar niets meer waard is.

2) Het is gewoon zeggen dat je slecht bent en je uw winst
Nu ik ga ni zeggen dat diene mens hopen geld heeft uitgegeven, maar 6 van zijn spelers zijn sbc spelers die perfect te craften waren. Mbappe eusebio cafu gullit en zidane heb ik zelf gedaan zonder nen euro uit te geve. Alle alsk mijn ploeg zie is ze beter😅 (waarmee ik niet wil zegge dat dat team niet goed is he)
 
Nu ik ga ni zeggen dat diene mens hopen geld heeft uitgegeven, maar 6 van zijn spelers zijn sbc spelers die perfect te craften waren. Mbappe eusebio cafu gullit en zidane heb ik zelf gedaan zonder nen euro uit te geve. Alle alsk mijn ploeg zie is ze beter😅 (waarmee ik niet wil zegge dat dat team niet goed is he)
Laten we eerlijk zijn. Veel van de mensen die de SBC’s doen hebben niet het geduld om het volledig gratis te doen. Is vaak met fodder die ze al hebben uit hopen packs (deels betalend) te openen. Uiteindelijk hebben ze op die manier betaald voor de speler.
 
Laten we ook een kat een kat noemen, EA is een schijtcompanie. Dingen die mij storen, en wat ze nooit gaan oplossen:

- quitten moet altijd een L zijn na 2 minuten gameplay, vanaf dan is een match een match (zie squad battles)

- ik weet niet of jullie dees tegenkomen, maar hoeveel keer storm ik op doel af en wordt er gefloten omdat diene pipo van ne tegenstander u ergens in uw eigen helft of rond het midden heeft neergehaald... Het grappige is dan dat ge zelf (niet de tegenstander) moogt trappen van de plek waar de fout is gemaakt. Ik bedoel, balvoordeel, of wat moet ik mij daarbij bedenken?? Resultaat is dat tegenstander terug in positie is en dat ge moogt herstarten, 40 meter terug. Hoe belachelijk is dees toch?? Ge laat doorspelen, er komt een kans van, en ze fluiten u terug. Belachelijker dan dit wordt het dus niet eh. En ik kom dat heel vaak tegen, zeker tegen PTW teams
 
IMG_3511.jpeg


Heb de HM van Kane gepackt uit de “TOTY-maken SBC” die 3x 77+ pack geeft.

Gewoon 11 gouden spelers (min. 1 zeldzaam goud) in droppen.

Niet slecht.
 
Laatst bewerkt:
Laten we eerlijk zijn. Veel van de mensen die de SBC’s doen hebben niet het geduld om het volledig gratis te doen. Is vaak met fodder die ze al hebben uit hopen packs (deels betalend) te openen. Uiteindelijk hebben ze op die manier betaald voor de speler.
Kom kom, enkel en alleen maar door te spelen kun je die sbc's ook doen.

Vriend van mij speelt iedere avond 2 a 3u ea fc en in't weekend is da iets langer. Die doet iedere objective die er gereleased word en sbc die pakjes opleveren.

Zit met een shitload aan speciale kaarten waar hij niks mee is (passen niet in zijn team).

Hebben zo gisteren samengekomen met 5 man met elk +- 350 packs om TOTY's te packen.

... Geen enkele TOTY gezien, enkel +- 15 honourable mentions gezien. Op 1750 packs. Triestige boel.

Enige opkikker is dat we bijna allemaal Best en die Sawa hebben 🙃
 
Ii
Kom kom, enkel en alleen maar door te spelen kun je die sbc's ook doen.

Vriend van mij speelt iedere avond 2 a 3u ea fc en in't weekend is da iets langer. Die doet iedere objective die er gereleased word en sbc die pakjes opleveren.

Zit met een shitload aan speciale kaarten waar hij niks mee is (passen niet in zijn team).

Hebben zo gisteren samengekomen met 5 man met elk +- 350 packs om TOTY's te packen.

... Geen enkele TOTY gezien, enkel +- 15 honourable mentions gezien. Op 1750 packs. Triestige boel.

Enige opkikker is dat we bijna allemaal Best en die Sawa hebben 🙃
Ik herinner mij dat jullie dat jaarlijks doen, dit toont gewoon maar aan dat je niks bent zonder te betalen, of ge moet megaveel sjans hebben zoals @joeri755 ,die er gewoon 2 packt...

En ondertussen heeft bijna elke ploeg minimaal 1 toty waarmee ze kunnen spelen in Champions. Of laten ze België expres nog wat meer links liggen, omwille dat we tegen hunnen bollenwinkel zijn?
 
Kom kom, enkel en alleen maar door te spelen kun je die sbc's ook doen.

Vriend van mij speelt iedere avond 2 a 3u ea fc en in't weekend is da iets langer.
Je maakt mijn punt nog meer.

Niet iedereen heeft tijd om elke dag 2-3u (of meer) een spel te spelen. Dus kopen ze gewoon hopen packs (in landen waar het kan of via een omweg voor BE spelers), die ze daarna in SBC’s gooien.
 
Je maakt mijn punt nog meer.

Niet iedereen heeft tijd om elke dag 2-3u (of meer) een spel te spelen. Dus kopen ze gewoon hopen packs (in landen waar het kan of via een omweg voor BE spelers), die ze daarna in SBC’s gooien.
Idd, en ik ga even uit de biecht klappen, ik heb zelf sinds jaren terug packs gekocht, als er 1 moment is waar dat enige steek houdt is dat tijdens toty. Seasons is al later op het seizoen, en daarvan krijg je er uiteindelijk toch altijd. Wou die packs van 3500 en 3000 enzo is nekeer op de proef nemen, resultaat 70 usd (gelukkig minder in euros uitgegeven) en het effect daarvan was telkens hetzelfde, een coin flip met 2 hoge gouden kaarten, om u het gevoel te geven dat ge toch iets packt :ROFLMAO:

Maar ge hebt idd terug een hele hoop medium fodder ineens, ik heb het niet in een toty sbc gesmeten, al had ik dat achteraf beter gedaan. En de kansen waren beter tijdens de eerste releases, aanval, mids en defense dan wanneer ze er allemaal in zaten.

Weeral een dure les geleerd, ik kan het nog enigszins verantwoorden omdat ik zoveel speel, maar het blijft toch een bodemloze put dat ge aan het financieren zijt... Ik heb mijn fodder in dagelijkse sbc’s gesmeten, en 2* een icon pick sbc gedaan, resultaat was een base Rooney en een 90 raul (nu die laatste is nog bruikbaar met finesse +)
 
Je maakt mijn punt nog meer.

Niet iedereen heeft tijd om elke dag 2-3u (of meer) een spel te spelen. Dus kopen ze gewoon hopen packs (in landen waar het kan of via een omweg voor BE spelers), die ze daarna in SBC’s gooien.
Ja het is idd veel grinden waar niet iedereen tijd voor heeft of zelf leuk vind om te doen of er geld tege smijten.
Pack weight dees jAr is om van te janke, dat ik haaland heb gepacked is een klein mirakel te noeme
 
Terug
Bovenaan