EA SPORTS FC 24

In de gewone packs pack ik ook nauwelijks nog een TOTS. Gelukkig zijn er wekelijks wel minimaal 2 gegarandeerde TOTS packs die gratis zijn.
Ik wel nog eigenlijk, in een eerdere ook al TOTS Pellegrini...en ik heb het spel nog maar ne maand.
 
Wat ik niet had van packluck bij TOTY heb ik nu wel bij TOTS. Verleden week terug beginnen spelen en 5 TOTS kaarten gepacked + een aantal SBC's kunnen doen met de rest van de kaarten.




Screenshot-20240528-155440.png
 
Ik moet zeggen dat FC24 helemaal anders speelt of een ander publiek aantrekt als ik Xbox vergelijk met Playstation.
Waar ik op de Xbox echt stress kreeg van al die PC-spelers, meta opstellingen en onnozelaars met hun trucjes kom ik dit veel minder tegen op de Playstation. De keren ik tegen iemand van op de PC speel is zelden.
Of we zijn gewoon op een punt gekomen dat veel spelers, op de playstation, vertrokken zijn tot FC25.
 
Er zijn vooral veel nieuwe spelers doordat het spel onlangs gratis was met PS Plus, waardoor m.i. het niveau gezakt is.
Dit valt serieus op.
8 wedstrijden op rij gewonnen met minstens 5 goals verschil in divisie 6.
Nog nooit zo snel mijn 8 wins binnengehaald gisteren.

Ze blijven wel bij een 7-2 achterstand gewoon verder spelen :rolleyes:
 
Er zijn vooral veel nieuwe spelers doordat het spel onlangs gratis was met PS Plus, waardoor m.i. het niveau gezakt is.
Dit kan inderdaad een reden zijn.
Ik speel vooral online seizoenen (geen zin om geld te spenderen aan FUT) en waar ik op de Xbox al moeite had in divisie 6 zit ik op dit moment in divisie 3 op de Playstation. Of het moet zijn dat de playstation controller mij veel beter ligt 😅
 
Xdozers zijn rotzakskes in fifa, cross play staat van day 1 af bij mij enja ze spelen vaak gewoon door om hun 3 daily matchen binnen te hebben voor die rewards
 
Dit valt serieus op.
8 wedstrijden op rij gewonnen met minstens 5 goals verschil in divisie 6.
Nog nooit zo snel mijn 8 wins binnengehaald gisteren.

Ze blijven wel bij een 7-2 achterstand gewoon verder spelen :rolleyes:
Ik doe dat toch ook altijd. Al 10-0 en 13-1 op mijn doos gehad in FUT Champs quali's, ge kunt er maar uit leren.
Ze hebben mij met hun guaranteed TOTS packs wel goed liggen gehad gisteren, ik had er 3 en alle 3 dubbels. Wel nen Davies gepacked eergisteren dus ik kan er mee leven.
 
Ik doe dat toch ook altijd. Al 10-0 en 13-1 op mijn doos gehad in FUT Champs quali's, ge kunt er maar uit leren.
Ze hebben mij met hun guaranteed TOTS packs wel goed liggen gehad gisteren, ik had er 3 en alle 3 dubbels. Wel nen Davies gepacked eergisteren dus ik kan er mee leven.
Nadat ik heb liggen klagenop geen goede kaarten, heb ik op een week tijd TOTS Bellingham, TOTS Valverde, TOTS Camavinga en TOTS Giroud gepackt. Nieuwe formatie gekozen en ik verlies amper een game, niet normaal wat een kaart kan doen.
 
Terug
Bovenaan