E3 2021

Van Ubisoft lijkt het er toch ook niet op dat er grote aankondigingen aankomen.

EA blijkbaar ook niet van de partij. Sony was vroeger wel één van de beste E3 shows... Dit zal wellicht weer een maat voor niets zijn, maar zo een "game show" werkt toch niet IMO.

Van Ubisoft lijkt het er toch ook niet op dat er grote aankondigingen aankomen.

EA blijkbaar ook niet van de partij. Sony was vroeger wel één van de beste E3 shows... Dit zal wellicht weer een maat voor niets zijn, maar zo een "game show" werkt toch niet IMO.
Vooral focus op Rainbow Six Parasite.

Elden ring, pleaaaaase

giphy.gif

Ik hoop vooral op meer info rond FF XVI, en ook kijk ik uit naar een aankondiging van FF: Origin.
Nintendo mag ook Breath of The Wild II tonen graag ^^

Benieuwd naar Xbox. Al jaren aan het zeggen dat ze eindelijk een dikke show gaan hebben, maar dit jaar gaat het effectief zo zijn. Waar third party games in het verleden de show stal, zullen ze deze keer first party games hebben die de show stelen.

Halo (duurste spel aller tijden) moet er goed uitzien. En ik hoop echt dat halo terug is. Vroeger waren dat één van mijn lieveling shooter games. Maar eerlijk gezegd, 5 trok op gene zak qua verhaal. En qua multiplayer ook niet meer zoveel gespeeld als vroeger.
Maar ik verwacht wel veel van de nieuwe halo en hoop dat we terug dat oude gevoel kunnen hebben en toch weg geblazen worden.

Starfield ook benieuwd naar. Hopelijk wordt dit de nieuwe mass effect.

En qua visueel spektakel hoop ik op hellblade 2. Vind het spijtig dat gow2 cross gen is, hopelijk heeft Xbox de beslissing genomen om hellblade 2 enkel voor series s,x en pc uit te brengen. Maar zelfs met cross gen zal het heel mooi zijn. Kijk naar horizon bv.

Dat zijn de 3 waar ik het meeste naar uitkijk. Natuurlijk wil ik ook fable, perfect dark,...zien, maar dat is nog iets te vroeg om te showen denk ik. Forza, everwild,... zal wel aanwezig zijn.

Ik hoop dat Koch Media (of Deep Silver) vanavond Kingdom Come 2 aankondigd. Want het wordt verdorie wel eens dik tijd !
Spel dat mixed reviews kreeg maar ik heb mij daar zo dik mee geamuseerd...160 uur op de teller volgens Steam :love: Zeker met hardcore mode vond ik dat zo'n geniaal spel. Je voelt je echt een zwakkeling in de wereld en er is bv. geen kompas waardoor je je moet oriënteren a.d.h.v. bordjes en de stand van de zon. Hopeloos verdwaald met die missie in dat bos waar je op konijnen moet gaan jagen.

Beetje teleurstellende show van Ubisoft. Buiten dan Mario+Rabbids en Avatar. Hopelijk kunnen ze de graphics van de Avatar trailer waarmaken!

Terug
Bovenaan