Dying Light 2 Stay Human

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Dying Light 2 Stay Human

toch ook al wat dingen gelezen dat men verwittigd om de game zeker niet op release te kopen.
heel buggy en veel crashes volgens de reviewers en shitty performance.
ik ging deze normaal instant kopen, maar denk dat ik ook even de boot ga afhouden. Geen 2de BF2042...
 
toch ook al wat dingen gelezen dat men verwittigd om de game zeker niet op release te kopen.
heel buggy en veel crashes volgens de reviewers en shitty performance.
ik ging deze normaal instant kopen, maar denk dat ik ook even de boot ga afhouden. Geen 2de BF2042...
Huh? De twee performance videos die ik zag (Digital Foundry en IGN) zeggen juist het omgekeerde. Niks van frame drops of screen tearing, gewoon stabiele 30/60 fps afhankelijk van de mode die je kiest.
 
Die quality mode met race tracing ziet er ook wel goed uit, spijtig genoeg ook wel 30fps.

Ik denk dat ik daar ga starten, en als ik er toch te veel last van heb naar de performance mode zal gaan.

Staat al geïnstalleerd hier :)
 
Laatst bewerkt:
Er is sprake van een huge day1 patch morgen.
Had ook al zo iets gelezen, al wat beelden bekeken op Twitch en ziet er toch goed uit op ps5. Was iemand al 4 uur bezig en nog geen bug of crash gehad.

Vanaf wanneer kunnen we eigenlijk spelen? Is dat 24 uur of om 1 uur pas ?
 
Onze review staat nu ook online:

 
RT ziet er fenomenaal uit. Doodjammer dat zo weinig developers dit implementeren. Ook geen toeval dat degenen die dat wel doen, vnl. uit Oost-Europa komen en PC-centrisch gericht zijn. Metro Exodus en Cyberpunk 2077 zijn de twee andere games die ook een zeer extensieve RT implementatie hebben.
 
RT ziet er fenomenaal uit. Doodjammer dat zo weinig developers dit implementeren. Ook geen toeval dat degenen die dat wel doen, vnl. uit Oost-Europa komen en PC-centrisch gericht zijn. Metro Exodus en Cyberpunk 2077 zijn de twee andere games die ook een zeer extensieve RT implementatie hebben.
Mje fenomenaal, het is een significant FPS drop.
Ik heb een RTX 3080 Ti speel op 1440p maar als de fps zwaar droppen gaat raytracing uit…
That being said, geen idee of ik deze ga spelen
 
Mje fenomenaal, het is een significant FPS drop.
Ik heb een RTX 3080 Ti speel op 1440p maar als de fps zwaar droppen gaat raytracing uit…
That being said, geen idee of ik deze ga spelen
Daarom bestaat DLSS, he. Je hebt gelijk dat in sommige games RT eerder wat frivoliteiten toevoegt, maar in DL2 verandert het de visuals echt wel drastisch, vooral dankzij global illumination RT.

9cY8SoEh.jpg


6sn5ZDM.jpg


qzV9vxU.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch wel teleurgesteld in die graphics :eek: toch spijtig dat ze gezegd ps5 makkelijk 4k 60 fps en dan zie je dit. Moest je zeggen tis begin stage PS4 de meeste zouden het geloven. Speel op 30 fps ray tracing
 
Terug
Bovenaan