Dying Light 2 Stay Human

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Dying Light 2 Stay Human

De eerste nooit gespeeld, maar wat kan ik mij hierbij voorstellen?
Een soort fallout waar je een faction moet kiezen en crafting?
 
De eerste nooit gespeeld, maar wat kan ik mij hierbij voorstellen?
Een soort fallout waar je een faction moet kiezen en crafting?
Een top game dat je zeker moet gespeeld hebben, als je fan bent van zombies, openwereld, en crafting.

Ook het parkour gedeelde is zeer goed gedaan.

Heb wel al gehoord dat er een next gen versie of update zal worden uitgebracht.
 
De eerste nooit gespeeld, maar wat kan ik mij hierbij voorstellen?
Een soort fallout waar je een faction moet kiezen en crafting?
De kern van Dying Light is toch wel het parkour gedeelte met daarnaast een combat systeem dat vnl. gericht is op first person melee combat met wapens die je zelf kan craften. Ik zou het zeker niet vergelijken met Fallout.

Het eerste spel heeft ook redelijk veel horror elementen, waarbij de zombies in de wereld 's nachts véél sterker zijn. Overdag ben je de jager, 's nachts de prooi.
 
Die 500 uur is inclusief het spel herspelen met andere beslissingen in het verhaal. Zo'n tweets neem je best met een korreltje zout. Breath of the Wild duurt ook langer dan 200 uur om 100% te halen.
 
Denk dat ze zullen gemerkt hebben dat die 500u mensen heeft afgeschrikt, vandaar wellicht snel die boodschap over 100u.

Wat nog heel veel is, je kan dat "waar voor je geld" noemen, maar voor sommige gamers zoals ikzelf, die niet heel veel tijd meer hebben, is dat niet echt aanlokkelijk. Ik speel graag een game die wat vooruit gaat.

De eerste leek mij ook helemaal niet zo lang te zijn?
 
En daarenboven zegt kwantiteit niks over kwaliteit. Als je bv kijkt naar Assassin's Creed Valhalla, daar was die wereld ook immens groot en waren er ook heel veel side quests, maar ik vond het niveau toch iets minder dan bv Odyssey.
 
De kern van Dying Light is toch wel het parkour gedeelte met daarnaast een combat systeem dat vnl. gericht is op first person melee combat met wapens die je zelf kan craften. Ik zou het zeker niet vergelijken met Fallout.

Het eerste spel heeft ook redelijk veel horror elementen, waarbij de zombies in de wereld 's nachts véél sterker zijn. Overdag ben je de jager, 's nachts de prooi.
ik ben ook compleet nieuw met DL. Maar denk deze nu toch eens te gaan proberen. Maar wat bedoel je eigenlijk met parkour gedeelte?
 
ik ben ook compleet nieuw met DL. Maar denk deze nu toch eens te gaan proberen. Maar wat bedoel je eigenlijk met parkour gedeelte?

Dit is een specifieke parkour challenge, maar de normale open world gameplay is dus hetzelfde.

's nachts wordt het leuk: dan krijg je veel meer XP maar je krijgt dan wel supersnelle- en sterke zombies achter u aan :laugh:
 
20u gameplay is al meer dan genoeg voor mij. 500u is waarschijnlijk ook weer checklists afpunten en beschouw ik eerder als een minpunt. Ik hoop wel dat het een topper is, Dying Light was heerlijk.
 
Terug
Bovenaan