Dying Light 2 Stay Human

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Dying Light 2 Stay Human

Bedankt voor de rechtzetting. 500 uur, i aint got no time for that xD

Soit ik ga de 1ste van de week eens spelen. :)
 
Iemand een idee hoe ze de Co-op Crossplay gaan laten werken? Heb de vorige DL kort gespeeld maar nooit in co-op.
Had gelezen dat DL2 Crossplay support ging krijgen, ik neem aan dat dit gewoon dezelfde gameplay is maar dan met 2?
 
Zal wel volgende week donderdag ofzo zijn misschien :unsure:

ACG had wel al een hands-on preview video uitgebracht gisteren die was precies positief
 
Wanneer de reviews?

Weinig hype rond deze game.

Ze zijn hier al geleverd bij ons maar mogen nog niet verkopen :(
Ik anders wel hoor, day1 voor mij (er zijn nog maar weinig spellen waar ik dit voor doe). Deel 1 was zo zalig, die sfeer was ook echt top.

Jullie hebben niet toevallig nog een collectors edition op overschot zeker :unsure:
 
Met al de hype rond deze eindelijk eens de eerste gekocht omdat die nu in sale staat op de store, ben eens benieuwd :D
 
De eerste was echt een fantastisch spel. Kreeg ook super lang updates.

Kijk wel uit naar tweede. Zou het al ergens vroeger te koop zijn ?
 
Hebben hem liggen maar mag nog niet verkocht worden.
Mag je ze niet uitlenen tot aan release, om ze terug te nemen en dan te ruilen voor geld 🤔


Waar zijn de goude tijden, dat het nog easy kon. Zijn ze zo streng nu?
Ik weet dat ik door een niet oplettende winkelmedewerker fallout 4 bijna week vroeger had.
 
Mag je ze niet uitlenen tot aan release, om ze terug te nemen en dan te ruilen voor geld 🤔


Waar zijn de goude tijden, dat het nog easy kon. Zijn ze zo streng nu?
Ik weet dat ik door een niet oplettende winkelmedewerker fallout 4 bijna week vroeger had.
Helaas wel strenger idd
 
Terug
Bovenaan