Dying Light 2 Stay Human

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Dying Light 2 Stay Human

Gamespot 6/10 en IGN 7/10. Is dat terecht volgens mensen die het hier al gespeeld hebben?
Ik heb ondertussen zo'n 35 uur gespeeld en zou momenteel op 8 a 9 landen. Maar ik heb zelf bv. amper bugs ondervonden op PC, ik snap wel dat dat uw spelplezier vermindert.

Maar zelf amuseer ik me dus enorm met het spel. De parkour gameplay en de combat zijn zeer plezant, het verhaal vind ik ook nog best interessant alleen is de kwaliteit van de dialogen niet altijd even goed. Je kan ook keuzes maken in het verhaal, de impact is niet altijd enorm maar soms is die er wel. Je kan bv. kiezen om de ene of de andere factie te helpen of om een belangrijk personage te laten leven. De parkour en combat challenges zijn ook zeer leuk.

Mijn grootste minpunten zijn de HUD die je onvoldoende kan aanpassen (tenzij je mods installeert) en het feit dat de nacht heel wat minder eng is dan in Dying Light 1. Ook merk ik soms op dat mijn performance na een paar uur begint te kelderen, wat op een memory leak zou kunnen wijzen.
 
Mijn bugged watertoren trophy is unlocked door een 2e te doen, dus we blijven op 1 bugged trophy zitten (voorlopig).
 
Weinig meningen hierover.

Moet zeggen begrijpelijk. Op sommige momenten lijkt het echt zelf een ps3 game :eek: echt schandalig die graphics. Raar dat er in de reviews weinig commentaar op is.
 
Kom van the last of us zal misschien dat zijn. Stoor me vooral aan de gezichten totaal geen emotie
Gezichten zien er idd wat gedateerd uit. De rest is wel top vind ik.

d9OrgPI.jpg
 
Ook geen problemen met de graphics tbh, vind het wel prima zo. Voorlopig is het wel plezant, maar het mist imo. wel wat van de sfeer van het vorige deel. En in mijn herinnering was de nacht (en vooral de eerste keer) tijdens het vorige deel veel spannender. Nu eigenlijk totaal niet.
 
Toch weer een topgame voor mij, inmiddels 35u ver.
Gfx meer dan degelijk, genoeg in te ontdekken, de combat/parcour running, crafting, loot, enz...
Deze gaat een tijdje mijn main game worden,vrees ik. Andere toppers speel ik later wel.
 
Ondertussen ook helemaal uitgespeeld. Heeft toch aan mijn verwachtingen voldaan. Nu alleen nog de Ultramarathon trophy halen en de platinum is binnen. Die trophy alleen verklaart ook ineens de 500u die nodig was om volledig uit te spelen denk ik.
 
Uitgespeeld na 107u.
Best wel een topgame met sterke en verslavende gameplay elementen.
De meeste side missies uitgepeeld ook en nog tamelijk goed uitgewerkt .
Toch wel noemenswaardig is een aantal kleine bugs zoals quests die niet triggeren, maar afsluiten en opnieuw opstarten verhelpt het wel.
Ik zou em een 8.5 geven.
 
Terug
Bovenaan