Dying Light 2 Stay Human

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Dying Light 2 Stay Human

Daarom bestaat DLSS, he. Je hebt gelijk dat in sommige games RT eerder wat frivoliteiten toevoegt, maar in DL2 verandert het de visuals echt wel drastisch, vooral dankzij global illumination RT.

9cY8SoEh.jpg


6sn5ZDM.jpg


qzV9vxU.jpg
zelfs met DLSS is er minstens een 30-40 fps hit
 
+ DLSS zorgt voor blurry beeld.
Iemand met pc die al een idee kan geven over de performance?
Ik heb wel een 3090 steken, maar op BF2042 wordt die ook maar 30% gebruikt en is de performance brak
 
Ik begin vanmiddag aan de pc versie, werkt de coop nu gewoon day one? Indien iemand samen campaign wil doen, roep maar.
 
+ DLSS zorgt voor blurry beeld.
Iemand met pc die al een idee kan geven over de performance?
Ik heb wel een 3090 steken, maar op BF2042 wordt die ook maar 30% gebruikt en is de performance brak
Met performance mode misschien maar met quality mode zie je echt het verschil niet. Plus is minder blurry dan de gebruikelijke combinatie van TAA+FXAA.

Als je GPU DLSS ondersteunt is er quasi nul reden om het niet te gebruiken.
 
Met performance mode misschien maar met quality mode zie je echt het verschil niet. Plus is minder blurry dan de gebruikelijke combinatie van TAA+FXAA.

Als je GPU DLSS ondersteunt is er quasi nul reden om het niet te gebruiken.
Gij ziet het mss niet, maar ik wel hoor :) ook in Quality mode.
Alles is gewoon minder scherp, vooral bij het bewegen.
 
Ik heb deze settings van Digital Foundry overgenomen

Enigste aanpassing dat ik zelf gemaakt heb is:
Motion Blur: Off
Ray Traced FlashLight: On
Volumetric Fog: High
Resolution 1440p (DLSS Quality)

FPS: ts 70 & 90

mybdUKE.jpg
 
Meh zegt ie. Speelt dan Back 4 Blood? Dead Island en Dying Light gingen toch nooit om guns?
Ik mag toch kiezen wat ik wil spelen zeker? :)
Dying light was één van de weinige SP die ik uitgespeeld heb (ben hardcore mp gamer).
Dus daarmee keek ik uit naar Dying light 2, en in de eerste zat het ook vol met allerlei guns hé ..
 
Ik mag toch kiezen wat ik wil spelen zeker? :)
Dying light was één van de weinige SP die ik uitgespeeld heb (ben hardcore mp gamer).
Dus daarmee keek ik uit naar Dying light 2, en in de eerste zat het ook vol met allerlei guns hé ..
Ja maar trok op niets die wapens. Was mega clunky als ik me herinner.
 
Ja maar trok op niets die wapens. Was mega clunky als ik me herinner.
Kan me niet herinneren dat ik me eraan gestoord zou hebben.
Voor mij is het vooral dat ik niet heel die game moet hack & slashen, gaat voor MIJ snel vervelen.
Nu, duidelijk dat de game niet voor mij is :)
 
Ik heb deze settings van Digital Foundry overgenomen

Enigste aanpassing dat ik zelf gemaakt heb is:
Motion Blur: Off
Ray Traced FlashLight: On
Volumetric Fog: High
Resolution 1440p (DLSS Quality)

FPS: ts 70 & 90

mybdUKE.jpg
Heb dezelfde settings. Loopt goed tot nu toe.
 
Opletten want trophy's willen soms niet unlocken, juist gezien dat ik de bazaar trophy niet heb en ben al voorbij dat punt.
 
Toch op 60 fps gezet. Speelt toch stuk beter. Games in 30 fps tlukt me precies niet meer. Stoor me er aan
Ik denk ook dat het van het spel zelf af kan hangen ofzo. Ik speel ook wel altijd op 60 fps als het kan, bij dit spel vind ik 30 fps gewoon niet te spelen. Maar er zijn genoeg andere spellen waar dat wel bij meevalt heb ik het idee? (misschien dat bijvoorbeeld het ook verschil maakt dat het first person is en heel vloeiend moet spelen?)
 
Net even gespeeld op pc en whoo boy... Toch niet zo'n goed eerste gevoel bij.

Ik heb de eerste DL uitgespeeld in coop met een vriend en dat was dikke fun.

Grafisch vind ik deze niet zo een grote stap voorwaarts en optimalisatie lijkt wel onbestaande te zijn.
Natuurlijk speel ik met Ray tracing aan, maar op 2k resolutie haal ik op een 3070 50-60fps.
Ter vergelijking, in Cyberpunk zit ik met dezelfde resolutie met alles op maxiumum aan 90-100fps en dat spel ziet er wel een PAK beter uit.

De animaties van het karakter waar je in het begin met meeloopt lijken ook weggelopen uit het jaar 2000.
Letterlijk dan, de manier hoe die loopt is echt lachwekkend.

Ik heb ook wat liggen spelen met de dlss settings maar zelfs als ik deze volledig uitzet vind ik dat zaken die in de verte liggen er nogal blurry uitzien.

Graphics zijn natuurlijk niet alles, maar is wel het allereerste dat hier opvalt.

Ik ga nog wat meer spelen om een mening te kunnen geven over de gameplay maar ik hoop toch echt wel dat ze dringend een patch uitbrengen om de game wat te optimaliseren.
 
Terug
Bovenaan