Displate ervaringen

Coolguy

Well-known member
Iemand op het forum die ervaring heeft met de producten van Displate?


Tevreden over? Kwalitatief? Alternatieven?

Ik ben zelf geïnteresseerd in enkele prints voor de game room maar wil eerst eens horen of er hier iemand meer kan over zeggen.
 
Iemand op het forum die ervaring heeft met de producten van Displate?


Tevreden over? Kwalitatief? Alternatieven?

Ik ben zelf geïnteresseerd in enkele prints voor de game room maar wil eerst eens horen of er hier iemand meer kan over zeggen.
Heb er twee ontvangen als verjaardagscadeau. Goede kwaliteit en een fijn ophangsysteem met magneten die je ontvangt. Ik zal straks wel enkele foto's pakken van hoe alles eruitziet.
 
Ik heb er hier ook hangen.
Fijne dingetjes en het wisselen tussen verschillende stukken werkt snel.

Voor de grote moet je wel wat meer magneten gebruiken dan ze aanraden, maar daarna zijn die heel erg stevig!

Lang geleden ook eens voor een familielid eentje besteld en die is wel gebogen toegekomen (het is niet het stevigste metaal), maar werd door displate snel vervangen door een nieuwe!
 
Dus, hier enkele foto's met afmetingen:

 
Wel opletten, als ge er zo eentje met ne kader rond besteld, dat is eigenlijk geen kader, maar gewoon een gedrukte kader :D Had ik niet verwacht/wsl niet goed gelezen. Maar uiteindelijk ziet dat er nog niet zo slecht uit. Lichtinval is wel een beteke slecht op deze foto ma kom.

jYnXFcn.jpg
 
Terug
Bovenaan