Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

Volgens mij mag je ook niet sterven in Human form in die wereld anders is het om zeep? (veel te lang geleden dat ik deze gespeeld heb. PS3)
 
Ook kan je van full black naar Hoog white denk zelf full white gaan, als je een combinatie doet van de Black invader te killen en het Beast van uw level, die genen u dacht ik + 175% naar white samen. (Unsure met de getallen en namen, tis effe geleden xD)

Voor wereld 1 kan je van Pure Black (correcte naam) naar bijna Pure White gaan met 2 kills.


Defeat Primeval Demon+75%
 
vannacht flame lurker (2-2), dragon god (2-3) en penetrator (1-3).
wereld 3 al volledig gedaan vorige week en 4-1 ook, die waren best goed te down.
4-2 ver geraakt, tot dat die spirits begonnen beamen. die vliegende mantas of whatever zijn ook gemakkelijk neer te krijgen met magic

5de wereld nog niet aan begonnen, de moeite om die es te proberen voor de rest?
 
5-1 is vrij gemakkelijk, zeker met magic. 5-2 still haunts my soul (net als 4-2 trouwens).
5-1 was easy inderdaad. De boss zelfs zonder magic neer gehaald (magic is altijd op tegen dak bij ne boss kom)
Aahhh Archstone 5, de OG Swamp aka "The Valley of Defilement". Het level waar ik mijn hart heb verloren aan de Souls serie <3
Tot nu toe 2de meest sfeervolle omgeving ja. Wel best niet spelen als het warm en licht is buiten, ik zie geen steek met die fog en donkere omgevingen :)

Hoop echt dat er een dark souls remake komt ooit.
 
Heb de flamelurker verslagen en normaal krijg je dan de red hot demon's soul maar heb de searing demon soul gekregen....

Enig idee hoe dat komt?
 
ook wel geïnteresseerd in welke armor/weapon want ik doe maar wat precies. Heb momenteel een bijna volledig geüpgraded rapier (beginweapon) waarmee ik de 5-1 boss heb neergehaald met strength 11 (magic build, dus niks in strength gestoken). ik denk dat dit weapon dus best goed is? geen idee in hoeverre verschillende weapons beter zijn dan de andere zonder context.
 
Terug
Bovenaan