Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

die homing missiles werken alvast niet super
Onderschat die spell zeker niet. Dat is de main spell die speedrunners gebruiken (ik ook in mijn speedrun) en ik kill hem daar mee in 3 casts.

Voor zover ik mij herinner, al effe geleden wel, en ik heb er destijds ook best met afgezien, maar Old Hero was een beetje tussen die benen hangen DMG doen, beschutting zoeken bij een pilaar, zijn routine laten hervatten, rinse repeat, nee?
Ik zat toen al vollenbak te cheesen met Firestorm 🙈. Dus dat was van op afstand wat Soul Rays gebruiken en dan wanneer hij dichtbij kwam om aan te vallen: Firestorm en weglopen
Wisten jullie dat Old Hero blind is? Zijn aanvallen zijn gebaseerd op geluid en daarmee is de grootste zwakte van deze boss, de Thieves Ring.
Als je die ring draagt heeft de Old Monk niet door waar je loopt. Eens je op hem begint in te kloppen, ga je best na een paar hits aan de kant, tot hij je weer niet meer vind en je gewoon naar hem kan lopen in zijn rug. Fun fact dit is geen glitch, gewoon echt legit :p

shit, zie net dat ik de fireball heb, da wil wsl zeggen dat de firestorm niet meer haalbaar is in deze playthrough ?
Klopt, je zal naar NG+ moeten als je die spell wilt.

Edit: Speedrun fight -> Thiefs ring + Homing misseles. Zoals ge ziet den boss weet niet echt wat em doet xD

 
Laatst bewerkt:
Onderschat die spell zeker niet. Dat is de main spell die speedrunners gebruiken (ik ook in mijn speedrun) en ik kill hem daar mee in 3 casts.



Wisten jullie dat Old Hero blind is? Zijn aanvallen zijn gebaseerd op geluid en daarmee is de grootste zwakte van deze boss, de Thieves Ring.
Als je die ring draagt heeft de Old Monk niet door waar je loopt. Eens je op hem begint in te kloppen, ga je best na een paar hits aan de kant, tot hij je weer niet meer vind en je gewoon naar hem kan lopen in zijn rug. Fun fact dit is geen glitch, gewoon echt legit :p


Klopt, je zal naar NG+ moeten als je die spell wilt.

Edit: Speedrun fight -> Thiefs ring + Homing misseles. Zoals ge ziet den boss weet niet echt wat em doet xD

twas inderdaad die Thief's Ring die het grote verschil voor mij maakte. Denk dat de meesten hier wel wisten dat den old hero blind is/was :)
ik was vergeten Spice te kopen, dus ipv magic 3 hits en rennen, repeat werkte goed.
 
twas inderdaad die Thief's Ring die het grote verschil voor mij maakte. Denk dat de meesten hier wel wisten dat den old hero blind is/was :)
ik was vergeten Spice te kopen, dus ipv magic 3 hits en rennen, repeat werkte goed.
Ik zeg dat ook niet met een spot hoor "weten jullie dat hij blind is?". Het is gewoon een belangrijke feature aan de boss die als je het goed gebruikt een heel makkelijke fight kan maken. Zoals thiefs ring, of gewoon niet sprinten tijdens de fight, gewoon naartoe stappen, paar hits en weg rollen. De ring maakt deze boss gewoon belachelijk :p
 
Zijn er nog mensen die de online trophies missen en het zien zitten om elkaar hiermee dit weekend te helpen? Heb geprobeerd om mijn summoning sign bij Flamelurker te plaatsen, maar na anderhalf uur geen enkele summon… Zijn de enige trophies die ik nog mis voor platinum!
Thanks alvast!
 
Zijn er nog mensen die de online trophies missen en het zien zitten om elkaar hiermee dit weekend te helpen? Heb geprobeerd om mijn summoning sign bij Flamelurker te plaatsen, maar na anderhalf uur geen enkele summon… Zijn de enige trophies die ik nog mis voor platinum!
Thanks alvast!
Kwil wel keer online komen ze.
 
Zijn er nog mensen die de online trophies missen en het zien zitten om elkaar hiermee dit weekend te helpen? Heb geprobeerd om mijn summoning sign bij Flamelurker te plaatsen, maar na anderhalf uur geen enkele summon… Zijn de enige trophies die ik nog mis voor platinum!
Thanks alvast!
Have fun with the plat!
 
Terug
Bovenaan