Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

Het gene je het best ligt... uiteindelijk is elk wapen gewoon vertrouwd mee geraken. Ik wissel in die games per playtrough vaak eens af.
 
Ik heb voor mijn strength build Dragon Bone Smasher gebruikt (te vinden onder Pure White net voor Dragon God boss battle). Valt niet te upgraden dacht ik, maar damage output is massive.
Voor magic caster build gebruikte ik uiteraard de catalyst en Kris Blade (af en toe switchen naar Geri’s Stiletto voor MP steal).

Maar zoals bunkerbudy zegt, vooral kijken naar wat je ligt, want DBS is een heel traag wapen bijvoorbeeld.
 
Ik heb voor mijn strength build Dragon Bone Smasher gebruikt (te vinden onder Pure White net voor Dragon God boss battle). Valt niet te upgraden dacht ik, maar damage output is massive.
Voor magic caster build gebruikte ik uiteraard de catalyst en Kris Blade (af en toe switchen naar Geri’s Stiletto voor MP steal).
2 Solid sterke builds! Ben zelf minder fan van heel heavy weapons, maar de Dragon Bone Smasher is wel OP, ook makkelijk te krijgen.
 
Ik heb voor mijn strength build Dragon Bone Smasher gebruikt (te vinden onder Pure White net voor Dragon God boss battle). Valt niet te upgraden dacht ik, maar damage output is massive.
Voor magic caster build gebruikte ik uiteraard de catalyst en Kris Blade (af en toe switchen naar Geri’s Stiletto voor MP steal).

Maar zoals bunkerbudy zegt, vooral kijken naar wat je ligt, want DBS is een heel traag wapen bijvoorbeeld.
nice, die Geri's stiletto ziet er voor mij zeer nuttig uit. Waarschijnlijk heb ik die a, dus gezien-woon kwestie van upgraden en ne keer testen.

edit: trage wapens zijn echt niet mijn ding, maar ik zie wel in dat dit in dit soort games een groot voordeel kan bieden.
 
Momenteel heb ik de falcon +2 en de bijl +5 maar heb precies het gevoel dat ik overal te zwak voor ben.
 
Momenteel heb ik de falcon +2 en de bijl +5 maar heb precies het gevoel dat ik overal te zwak voor ben.
Spel kan het ook wel wat van je stats hebben, en je moet vooral kijken naar welke stat je wapen gebruikt. Zelfde ook: kijken naar hoe goed die scalet met die stat. Als dat maar E, D of C is, zal dat wapen nooit echt heel goed worden. Maar eens je B of A (S denk ik dat er ook is) scaling hebt, zal dat al veel beter gaan.
 
Heb even al mijn wapens nagekeken en die hebben allemaal d of e... enkel de falcon niet en de crushing axe heeft c
 
Heb even al mijn wapens nagekeken en die hebben allemaal d of e... enkel de falcon niet en de crushing axe heeft c
Sowieso, die B, A of S zijn al sterke wapens die je niet zomaar vindt of dat je pas krijgt als je een wapen ver genoeg upgrade. C is “in het begin” al vrij degelijk!
 
Iemand even tijd om mij character tendecy naar pure white te helpen?

Weet niet hoeveel kils dit nodig heeft.

Grts
 
Hier een nieuwe fan van het Demon Souls genre!
Zelf ben ik een PC gamer, maar voor deze game maak ik een uitzondering en proberen we met een controller uit de voeten te komen ;-)
Klopt het nog steeds dat dit type games nog altijd 1 van de moeilijkste zijn die er bestaan?
 
Hier een nieuwe fan van het Demon Souls genre!
Zelf ben ik een PC gamer, maar voor deze game maak ik een uitzondering en proberen we met een controller uit de voeten te komen ;-)
Klopt het nog steeds dat dit type games nog altijd 1 van de moeilijkste zijn die er bestaan?
Deze serie is inderdaad nog steeds notoire voor zijn moeilijkheidsgraad, maar eerlijkheidshalve is Demon’s Souls naar het schijnt de gemakkelijkste uit de reeks. Ik kan niet spreken over de rest, maar Demon’s Souls is inderdaad heel goed te doen. You will die, no doubt about that, maar het is over het algemeen wel eerlijk (buiten BF Mindflayer, Skeletons in 4-2 en Villagers in 5-2 😂) en je leert er altijd uit.
 
geen idee of het een bug was, maar na sterven in 4-2 spawn ik terug en wordt ik meteen gestabbed door een black phantom en is die fog tussen 4-1 en 4-2 terug. Sindsdien ff nimmer gespeeld.
 
Het is een wreed tof spel, maar de 5de wereld is zo mijn ding niet. Ben daar al meer dood geweest dan in de andere 4 werelden samen. Altijd door een knullige manier van ergens af te vallen of niet te kunnen rollen in die swamp. Ben uit miserie een nieuw character begonnen.
 
Het is een wreed tof spel, maar de 5de wereld is zo mijn ding niet. Ben daar al meer dood geweest dan in de andere 4 werelden samen. Altijd door een knullige manier van ergens af te vallen of niet te kunnen rollen in die swamp. Ben uit miserie een nieuw character begonnen.
World 5 gaat voor mij nog meer dan de andere over world knowledge. Ik zou zeggen: gewoon blijven spelen en blijven proberen, je geraakt er wel. Een nieuw character zal daar uiteindelijk ook moeten doorkomen ;).
 
Zalige game Platinum gehaald na wel wat zwoegen want NG+ is toch wel 2,5 keer moeilijker dan de eerste playtrough…

En wat haat ik die mindflayers als caster 😊
 
Zalige game Platinum gehaald na wel wat zwoegen want NG+ is toch wel 2,5 keer moeilijker dan de eerste playtrough…

En wat haat ik die mindflayers als caster 😊
die groene vliegende platvissen?
ik zit vast bij die 2de reaper met zn zeis achter t hoekske.
hoezo is ng+ veel moeilijkee?
 
Ja ik vond NG+ een pak moeilijker toch al caster.
Die Ninja’s of hoe je ze ook noemt zijn ook ettertjes 😁
Alle jong, ik heb in mijn Platinum run in NG gewoon voor een basic buildje gegaan en dan in NG+ gewoon wat in INT gepompt om alles net vlotter te doen gaan. Niet alles is OFC easy met Magic, maar veel fights zijn wel echt easy er mee, zoals Flamelurker bv. Casting vind ik net easy mode :p

Edit: Of Maneater met Firestorm xD
 
Terug
Bovenaan