Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

ik ben ook direct NG+ begonnen na mijn eerste play. Maar ben maar tot aan da vies klein spinnetje terug geraakt. en wat ik ook dee... ik kreeg die niet meer kapot ! misschien iets teveel demons souls toen, heb deze dus even langs de kant liggen nu. na mijn andere avonturen zal ik deze wel terug een kans geven :D
 
ik ben ook direct NG+ begonnen na mijn eerste play. Maar ben maar tot aan da vies klein spinnetje terug geraakt. en wat ik ook dee... ik kreeg die niet meer kapot ! misschien iets teveel demons souls toen, heb deze dus even langs de kant liggen nu. na mijn andere avonturen zal ik deze wel terug een kans geven :D
Wacht maar tot maneater, die is een stuk moeilijker in new game + in vergelijking met de eerste playtrough.
 
Ik weet niet hoe vaak ik het al geprobeerd heb, maar ik geraak maar niet voorbij The Ritual Path (4-2). Ik begin er mij echt in te frustreren... Verste dat ik al ben geraakt, is aan de tweede Reaper in de grot, maar die heeft me toen afgemaakt.
Kan je perfect 5-1 doen voor 4 af te werken? Wel al gelezen dat dat de ambetantste wereld is...
 
Ik weet niet hoe vaak ik het al geprobeerd heb, maar ik geraak maar niet voorbij The Ritual Path (4-2). Ik begin er mij echt in te frustreren... Verste dat ik al ben geraakt, is aan de tweede Reaper in de grot, maar die heeft me toen afgemaakt.
Kan je perfect 5-1 doen voor 4 af te werken? Wel al gelezen dat dat de ambetantste wereld is...
ja, 5-1 is niet zo moeilijk, het is 5-2 die irritant is. 5 heeft wel de makkelijkste bosses.
Er is nog 1 stukje achter die reaper en dan ben je aan de boss maar je kan gewoon voorbij die reaper lopen.
 
ja, 5-1 is niet zo moeilijk, het is 5-2 die irritant is. 5 heeft wel de makkelijkste bosses.
Er is nog 1 stukje achter die reaper en dan ben je aan de boss maar je kan gewoon voorbij die reaper lopen.
Misschien dat ik dan 5-1 eens probeer. Gewoon om nog eens een gevoel van progressie te hebben :). En net voorbij die reaper geraakt, maar dan verder weer door zo’n eye-beam gestorven.
 
Vandaag eindelijk verder kunnen doen. 4-1 done, die adjuncator ging vrij vlot neer (zelfs met de extra throphy).
Nu bezig aan 3-2. Vind Latria toch niet zo leuk 😶😅

lvl 42 denk ik nu
 
Vandaag eindelijk verder kunnen doen. 4-1 done, die adjuncator ging vrij vlot neer (zelfs met de extra throphy).
Nu bezig aan 3-2. Vind Latria toch niet zo leuk 😶😅

lvl 42 denk ik nu
Was hier ook een vlotte boss. Ik vind Latria nochtans 1 van de meest sfeervolle gebieden, zalige wereld vond ik :). Alleen de Black Phantom Mind Flayers, sheesj...
Bij mij ligt het nu een aantal dagen stil (feestdagen, examens, frustraties 😂), maar normaal deze week eens verderdoen en hopelijk voorbij 4-2 geraken. Ik dacht dat ik SL 59 was ondertussen (4-2 geeft veel souls :p).
 
Was hier ook een vlotte boss. Ik vind Latria nochtans 1 van de meest sfeervolle gebieden, zalige wereld vond ik :). Alleen de Black Phantom Mind Flayers, sheesj...
Bij mij ligt het nu een aantal dagen stil (feestdagen, examens, frustraties 😂), maar normaal deze week eens verderdoen en hopelijk voorbij 4-2 geraken. Ik dacht dat ik SL 59 was ondertussen (4-2 geeft veel souls :p).
Sfeervol wel, ma gewoon de kleine ga gangetjes 😅.

Ondertussen tot aan de maneater geraakt, ma die gaat voorlopig nog niet neer. Best 4-2 eerst doen voor nog wat levels denk ik 😀
 
Sfeervol wel, ma gewoon de kleine ga gangetjes 😅.

Ondertussen tot aan de maneater geraakt, ma die gaat voorlopig nog niet neer. Best 4-2 eerst doen voor nog wat levels denk ik 😀
Ik hoop dat je meer geluk hebt met 4-2 dan mij, tenzij je natuurlijk gewoon een beetje souls gaat grinden, dan ga je snel kunnen levelen :).
Ik heb uiteindelijk Maneaters neer gekregen op mijn 3e-4e keer denk ik. Op Reddit vind ik veel over “goeie RNG” hebben op die boss, maar blijkbaar moet ik dat 3x gehad hebben, want echt rare dingen hebben die bij mij nooit gedaan.
 
Ik hoop dat je meer geluk hebt met 4-2 dan mij, tenzij je natuurlijk gewoon een beetje souls gaat grinden, dan ga je snel kunnen levelen :).
Ik heb uiteindelijk Maneaters neer gekregen op mijn 3e-4e keer denk ik. Op Reddit vind ik veel over “goeie RNG” hebben op die boss, maar blijkbaar moet ik dat 3x gehad hebben, want echt rare dingen hebben die bij mij nooit gedaan.
Ja tis niet dat je die goeie RNG per se nodig hebt om hem te verslaan. Maar eerder dat die boss echt wel irritante RNG kan hebben die de fight frustrerender maakt, maar daar om niet per se moeilijker. Bijvoorbeeld dat hij altijd maar blijft weg vliegen, of onder de brug vast komt te zitten en dat je daar gewoon staat wortelen te schieten. Al bij al een cv fight maar tis een beetje gewoon worden.
 
Na het een paar dagen te laten liggen in 1 keer door The Ritual Path en voorbij de boss. Ik ben content! Nu naar Sparkly voor twee Colourless Souls om mijn Kris Blade up te graden en dan naar 4-3.

EDIT: Kris Blade+2 en Storm King neer op de first try. Nu enkel nog

- 5-2
- 5-3
- 1-3
- 1-4

Nearly at the end :).
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen enkele levels omhoog, denk nu 54. The ritual path begint te lukken.. die maneaters zijn soms echt agressief en soms doen ze niets 🤷🏻‍♂️ Nog een paar levels omhoog denk ik.

the ritual path is wel een farm fest, hoe snel ge daar 20k souls hebt 😅
Men crescent falcon ook kunnen upgraden tot +4!
 
Ondertussen enkele levels omhoog, denk nu 54. The ritual path begint te lukken.. die maneaters zijn soms echt agressief en soms doen ze niets 🤷🏻‍♂️ Nog een paar levels omhoog denk ik.

the ritual path is wel een farm fest, hoe snel ge daar 20k souls hebt 😅
Men crescent falcon ook kunnen upgraden tot +4!
Ik heb uiteindelijk de cheesy strat gedaan eens ik voorbij de eerste cliff was en in de cave met de tweede reaper: alles aandoen dat me magic def gaf en run my ass off 😂.
 
Eindelijk the man-eaters dood! Was ik net bij The old Hero, ga ik natuurlijk dood, eerste keer is altijd aftasten wat mogelijk is.
maar dat pad... heel 4-2 telkens opnieuw zonder shortcut :( HATELIJK.
 
Eindelijk the man-eaters dood! Was ik net bij The old Hero, ga ik natuurlijk dood, eerste keer is altijd aftasten wat mogelijk is.
maar dat pad... heel 4-2 telkens opnieuw zonder shortcut :( HATELIJK.
Kan enkel maar zeggen focus u op die reapers en fire = OP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yogi
Ja ik denk dat ik mss eerst es wereld 5 ga proberen 😅 te lang al aan het grinden in 4
 
mja, heb nu dus 1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1,3-2, 4-1 gedaan.

Eigenlijk qua levels dus nog maar 5-1, 5-2, en 4-2 qua echte levels, want 3e level zijn meestal enkel bosses?
 
Terug
Bovenaan