Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

Voila, voorlopig zit het er voor mij op. Net NG+ gestart en de eerste boss opnieuw gekilled. Alle trophies unlocked behalve die van alle spells en een speciaal zwaard dat ge enkel in NG+ kunt craften. Voor ik deze platinum afwerk eerst een pauzeke met een paar luchtigere games.
 
Ik heb vandaag de tunnel city doorlopen :) net voor de boss wel terug naar de Nexus 😀 had 18k souls, best ff levellen
 
En de flamelurker is dood.. 3 pogingen! Daar geraken was moeilijker dan de baas 😂 met die drops
 
Congrats! Have fun met de volgende ;). Ik heb het nu even opzij gelegd, want in 4-2 heb ik me even gefrustreerd...
4-2 is een level dat je beetje moet leren kennen, tis op zich vrij kort en valt mee, maar tis vooral het level leren kennen. 5-2 is pas kak, zeker in pure black world tendency.
 
4-2 is een level dat je beetje moet leren kennen, tis op zich vrij kort en valt mee, maar tis vooral het level leren kennen. 5-2 is pas kak, zeker in pure black world tendency.
Het is vooral daar die smalle ledge met die vliegende beesten die je net niet kan dooddoen en dan die skeleton die op u af komt rollen en precies sterker is dan de vorige skeletons... En dan bij de zoveelste corpse run wat “cocky” geworden bij de Reaper en al mijn souls waren weg. Het was dan even genoeg geweest :p.
 
Voila, voorlopig zit het er voor mij op. Net NG+ gestart en de eerste boss opnieuw gekilled. Alle trophies unlocked behalve die van alle spells en een speciaal zwaard dat ge enkel in NG+ kunt craften. Voor ik deze platinum afwerk eerst een pauzeke met een paar luchtigere games.
Ik zit daar ook, wel nog de pure black character tendency niet kunnen doen, aangezien hij me de ring van pure white niet wilde geven en ik heb moeten wachten tot in new game +.
 
Ik zit daar ook, wel nog de pure black character tendency niet kunnen doen, aangezien hij me de ring van pure white niet wilde geven en ik heb moeten wachten tot in new game +.
Hmm, da suckt wel. Ik heb een backup save gemaakt voor ik met die World en Character tendency begon te prutsen (int geval dak het verklote)
Dus kben voor die ringen echt all in gegaan, overal pure black en alles afgewerkt en dan gereset naar toen ik overal Pure White was.

Op die manier NG+ kunnen starten met alle 5 mijn werelden pure white, wat toch wel helpt in NG+ enige nadeel is dat ik na mijn trophy voor alle ringen ik dus gereset ben naar een punt waarbij ik mijn NG run einding met 25 van de 30 ringen ipv alle 30, maar khad die andere 5 toch niet nodig...
 
Hmm, da suckt wel. Ik heb een backup save gemaakt voor ik met die World en Character tendency begon te prutsen (int geval dak het verklote)
Dus kben voor die ringen echt all in gegaan, overal pure black en alles afgewerkt en dan gereset naar toen ik overal Pure White was.

Op die manier NG+ kunnen starten met alle 5 mijn werelden pure white, wat toch wel helpt in NG+ enige nadeel is dat ik na mijn trophy voor alle ringen ik dus gereset ben naar een punt waarbij ik mijn NG run einding met 25 van de 30 ringen ipv alle 30, maar khad die andere 5 toch niet nodig...
Ik had ook de mausoleum key niet aangezien Ostrava verdwenen was, dus ik had de trophy toch nog niet kunnen unlocken. Voor de zekerheid hem nu meteen gekilled.
 
De Northern Regalia is redelijk op, meer dan 400 damage one handed. New game + gaat wel vlot daarmee.

EDIT: komt blijkbaar door mijn pure white character tendency.
 
Allez, vandaag nog eens kunnen verderdoen. Nog geen “echte” progressie in 4-2 gemaakt, maar weet nu toch hoe alles zit tot aan de eerste fog. En heb er toch 60k souls uit gehaald :).
 
Ik ben tussen de soep en de patatten toch al wat NG+ aan het doen. 1-1, 1-2 en 2-1 zijn gecleared, mss vanavond 2-2 of 3-1 keer doen.
 
Terug
Bovenaan