Demon's Souls

Action PS5 Demon's Souls

mja, heb nu dus 1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1,3-2, 4-1 gedaan.

Eigenlijk qua levels dus nog maar 5-1, 5-2, en 4-2 qua echte levels, want 3e level zijn meestal enkel bosses?
3e is voor 2-5 inderdaad enkel een boss.

En uitgespeeld bij mij. What an adventure it was! Nu even afkoelen met Miles Morales en dan kijken of ik begin met Dark Souls of Bloodborne of een NG met een melee build in Demon’s Souls.
 
3e is voor 2-5 inderdaad enkel een boss.

En uitgespeeld bij mij. What an adventure it was! Nu even afkoelen met Miles Morales en dan kijken of ik begin met Dark Souls of Bloodborne of een NG met een melee build in Demon’s Souls.
BloodBorne is echt de moeite! is wat meer actiegericht aangezien er geen schilden zijn in het spel :), dus je hebt niet echt een block move.
Heb dat + de DLC uit!
 
BloodBorne is echt de moeite! is wat meer actiegericht aangezien er geen schilden zijn in het spel :), dus je hebt niet echt een block move.
Heb dat + de DLC uit!
Merci voor de aanrader. Ik heb Bloodborne en de eerste Dark Souls al gestart (ooit in een ver verleden) en Bloodborne heb ik via PS+ nog een DS: Remastered staat momenteel voor € 12. Vandaar dat ik aan die denk om die eens te spelen. Maar hoor van de meesten dat Bloodborne bovenaan het lijstje staat (dus het zal vermoedelijk deze worden).
 
En hop, 4-2 is ook neer!, 5-1 ook (Ma ik denk dat ik al langer 5-1 had moeten spelen, ik one-hit alle vijanden (bbahlve de echt grote jongens in 5-1). Ook de baas was op een 10-tal slagen neer.
 
Ik heb nu wel gelezen online dat BB niet super vlot draait (capped aan 30fps en af en toe dips) en dat er geen patch is voor PS5. Is dit storend of heb je hier weinig last van?
 
The storm king is dead! Ging nog vrij vlotjes. Das wel een serieuze farm zone erna.
5-2 is echt andere koek :/.. eerst dan maar 2-3 en 3-3 proberen
 
Het is omdat ik gelezen heb dat DS Remaster 60fps draait op PS5 (en DS3 ook). Maar goed, genoeg voer dus om mij te verdiepen in de reeks :).
Je hebt wel eens een FPS drop en BB inderdaad, maar was voor mij nooit zeer storend. De gameplay is ook gewoon niet super fast pased.
DS remastered is 60 FPS en DS3 ook. Maar als je kijkt naar de originele DS voor PC bijvoorbeeld, die was practisch onspeelbaar zonder de DSFix mod op steam. Fromsoft is niet de sterkste in optimalisatie van hun games. Maar het heeft mij eigenlijk nog nooit hard gestoord.
 
The old monk is ook neer. Dragon God is precies wel wat vervelender :).
Maar ik kom wel weer op het punt dat ik mijn groove in het spel echt vind. Ondertussen ook lvl 72.
Nu nog 1-3 & 1-4, 2-3 & 5-2 en 5-3..
 
The old monk is ook neer. Dragon God is precies wel wat vervelender :).
Maar ik kom wel weer op het punt dat ik mijn groove in het spel echt vind. Ondertussen ook lvl 72.
Nu nog 1-3 & 1-4, 2-3 & 5-2 en 5-3..
Eens je weet wat te doen bij Dragon God vond ik hem heel erg gemakkelijk. Hij zal je zeker lukken!
 
Zo, dit ging even goed! op 2 uurtjes zowel Dragon God, als 5-2 als 5-3 neer :)
(Allee, de laatste baas heb ik eigenlijk niet moeten aanraken van 5-3).

Hebben jullie ook jullie eerste playthrough die optionele dingen al gedaan? Dragons killed, Old king Doran..
 
Zo, dit ging even goed! op 2 uurtjes zowel Dragon God, als 5-2 als 5-3 neer :)
(Allee, de laatste baas heb ik eigenlijk niet moeten aanraken van 5-3).

Hebben jullie ook jullie eerste playthrough die optionele dingen al gedaan? Dragons killed, Old king Doran..
Nice, dat is inderdaad wel heel vlot! Niet moeten aanraken? Je hebt toch diguardian? Of kan je voorbij die guardian en tegen haar praten?

Buiten die dragons wist ik niet dat er nog optionele dingen waren. En zelfs die dragons niet gedaan, want geen idee hoe ik er moet aan beginnen :p.
Vermoedelijk nog wat NPC’s gemist ook.

Sowieso keer ik nog eens terug naar deze game om dan wat meer info op te zoeken om eens een bijna 100% run te doen qua NPC’s en bosses.
 
Nice, dat is inderdaad wel heel vlot! Niet moeten aanraken? Je hebt toch diguardian? Of kan je voorbij die guardian en tegen haar praten?

Buiten die dragons wist ik niet dat er nog optionele dingen waren. En zelfs die dragons niet gedaan, want geen idee hoe ik er moet aan beginnen :p.
Vermoedelijk nog wat NPC’s gemist ook.

Sowieso keer ik nog eens terug naar deze game om dan wat meer info op te zoeken om eens een bijna 100% run te doen qua NPC’s en bosses.
de guardian killen en dan pleegt die maiden zelfmoord 😅

blijkbaar kun je langs de red eyed knight in 1-1 voor een extra baas
 
blijkbaar kun je langs de red eyed knight in 1-1 voor een extra baas
Jup, daar wacht Old King Doran op je. Maar je moet wel eerste de questline van Ostrava voltooien (of hem killen) om de Mausoleum key te krijgen. Old King Doran verslaan moet je trouwens doen als je het Northern Regalia zwaard craften, en hem doden geeft je zijn armor en een ring.
 
Jup, daar wacht Old King Doran op je. Maar je moet wel eerste de questline van Ostrava voltooien (of hem killen) om de Mausoleum key te krijgen. Old King Doran verslaan moet je trouwens doen als je het Northern Regalia zwaard craften, en hem doden geeft je zijn armor en een ring.
Technisch gezien moet je hem niet doden voor de Northern Regalia, je kan vechten tot hij stopt, het zwaard nemen en weg gaan. Wat je wel moet doen is hem killen voor zijn ring wat aan een andere trophy hangt.
 
Allee hop, 1-3 is ook gedaan! Die penetrator was easy als did brior hem afleid 😀.

Yuria gevonden en de red dragon afgeknald!

laatste loodjes!
 
Vanavond de old king allant even geprobeerd, is toch weer ff een paar levels omhoog 😅 nog wat farmen denk ik 😅😂
 
Alright, paar levels omhoog, gewapend met “warding”, “firestorm” en een hoop aged spices, en de old king Allant hield niet lang vol 😅 (Firestorm is echt wel machtig 😱)

the endgame is weird (en n beetje teleurgesteld over de actie 😅)

Nu voorlopig toch wel even genoeg met een soulsgame , op naar TLOU2!
 
Terug
Bovenaan