DBK
Well-known member
Giro Synthe 2 Mips heb ik, zit goed, weegt niet al te veel, verlucht redelijk goed.Die vinkt 1 ding niet af (had ik niet vermeld): extra veiligheid zoals MIPS![]()
Review: https://indekopgroep.nl/review-giro-synthe-mips-2/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Giro Synthe 2 Mips heb ik, zit goed, weegt niet al te veel, verlucht redelijk goed.Die vinkt 1 ding niet af (had ik niet vermeld): extra veiligheid zoals MIPS![]()
Vijsje om de afstand tot de kroontjes te bepalen lijkt me een goede stap om te beginnen controleren.Vandaag schakelde mijn derailleur plots niet goed meer naar 1 van de middenste kransjes. Thuis gekomen wil ik het eens bekijken of ik hem kan afstellen maar hij wou zelfs niet meer op de laatste 3 kransjes gaan. Wiel dan eens uitgehaald en nu krijg ik het er zelfs niet eens meer in. Tenzij ik de ketting op de middenste kransjes leg.
Iemand die weet wat dat nu plots kan zijn?
Normaal mag je daar toch niet aankomen? Heeft 3 jaar perfect geschakeld, dus die zouden goed moeten staan.Vijsje om de afstand tot de kroontjes te bepalen lijkt me een goede stap om te beginnen controleren.
Wat zegt het zonder wiel? Kan je dan naar de onderste kransjes?Normaal mag je daar toch niet aankomen? Heeft 3 jaar perfect geschakeld, dus die zouden goed moeten staan.
Nee niet stroef. In de stand dat hij op het kleinste kransje moet staan. Krijg ik mijn wiel er niet eens in. Mijn wiel komt dan te ver naar binnen om het erin te kunnen zetten.Wat zegt het zonder wiel? Kan je dan naar de onderste kransjes?
Hoe voelt het om naar die kransjes te gaan met wiel? Heel stroef?
Kan je nog manueel naar de kransjes gaan, door uw derailleur met de hand te 'sturen'? Ik had exact hetzelfde voor enkele weken terug, binnenkabel van de achterderailleur bleek uitgerafeld te zijn. De grootste tandwielen achteraan gingen nog tot ongeveer halfweg en dan schakelde ik 'in het ijle'.Vandaag schakelde mijn derailleur plots niet goed meer naar 1 van de middenste kransjes. Thuis gekomen wil ik het eens bekijken of ik hem kan afstellen maar hij wou zelfs niet meer op de laatste 3 kransjes gaan. Wiel dan eens uitgehaald en nu krijg ik het er zelfs niet eens meer in. Tenzij ik de ketting op de middenste kransjes leg.
Iemand die weet wat dat nu plots kan zijn?
Nee, hij zit op zijn maximum. Hij staat eigenlijk op het kleinste kransje, maar de ketting ligt op het middenste.Kan je nog manueel naar de kransjes gaan, door uw derailleur met de hand te 'sturen'? Ik had exact hetzelfde voor enkele weken terug, binnenkabel van de achterderailleur bleek uitgerafeld te zijn. De grootste tandwielen achteraan gingen nog tot ongeveer halfweg en dan schakelde ik 'in het ijle'.
naar een van de Noord-Franse terrils getrokken. Ritje van 55km gedaan en ik kom zeker nog eens terug met mijn 29'er om wat te spelen rond die terrils. Zeer mooie omgeving en landbouwwegen in overvloed.
Klinkt exact als wat ik voor had, als ik u goed begrijp tenminsteNee, hij zit op zijn maximum. Hij staat eigenlijk op het kleinste kransje, maar de ketting ligt op het middenste.

Is idd hetzelfde. Net naar de fietsmaker geweest en kabel is stuk. Het zal morgen met de gravelbike te doen zijn.Klinkt exact als wat ik voor had, als ik u goed begrijp tenminste
Ik kon schakelen tot het middenste kransje, verder ging de ketting niet (en de derailleur ook niet). Als ik hoger schakelde bleef de derailleur ter plaatse hangen.
Wat heb je gedaan?Ben aangekomen maar de lus extra tov de 80 was dodelijk. Laatste uur was het overleven.
Onderweg naar huis nog bijna een ligfiets/gehandicapte fiets onder mij auto.
Kwam van andere richting en stond wagen op zijn baanvak maar meneer (zonder helm) vond het niet nodig om mij mijn voorrang te geven. Als ik niet vol rem ligt hem onder mijn wagen.
Perfect excuus om wat core stabiliteit te doen!Al 2dagen in het bezit van een nieuwe Canyon aeroad cf slx. Echt prachtig fietsje die echt snelheid wil maken. Héél tevreden mee en comfort valt wel nog mee. Al zal ik wel moeten werken aan mijn spieren in de onderrug.
Mijn trek domane hou ik wel voor lange rustige ritjes.![]()
Al zal ik wel moeten werken aan mijn spieren in de onderrug.

IddDe Meerdael Classic.
Ik ook.
Probleemloos uitgereden hier. Zowel conditioneel als de knie.
Beide even verrassend.
Yes. 104km op de tellerIdd
De volledige afstand?
Twaren er eerder 8 en als ge dood ge zit is da ff vloeken