De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Heb em ook gereden, maar zonder conditie na maanden niks doen door de knieblessure, gestorven op 62km, maar wel van genoten. Veel off-road, paar leuke afdalingen en prachtig weer!
Diegene die het bord 'nog 5 km' laten plaatsen hebben, mogen ze toch ook een schop onder zijn gat geven hoor :p Twaren er eerder 8 en als ge dood ge zit is da ff vloeken :D
Ik reed zonder gps. Kameraad was gaa´ versnellen, gewoon gevolgd. Snapte ook niet dat 5km aan die snelheid zo lang kon duren :D
 
Ik reed zonder gps. Kameraad was gaa´ versnellen, gewoon gevolgd. Snapte ook niet dat 5km aan die snelheid zo lang kon duren :D
wieltjeszuiger! :sop:

Was wel grappig op die steile stukken: die voor en achter mij hun GPS stopte aan de voet en starte weer bovenaan omdat de snelheid < 5km/u was.
Ik heb wielsensor dus die van mij blijft gaan
 
Ik heb wielsensor dus die van mij blijft gaan

images
 
Net winkel geweest, gaan kijken voor nieuw shirtje en wat binnenbandjes, uiteindelijk shirtje gevonden wat me aanstond, kom ik aan de kassa..
ja meneer u weet dat dit een shirtje is voor vrouwen?!?? euhm euhm nee :D maar dit is het enigste wat ik mooi vond! Dus toch meegenomen en als hij niet zei dat dit voor vrouwen was dan had niemand het geweten en nu zal iedereen willen weten welk shirtje
https://www.futurumshop.nl/sportful-cliff-supergiara-fietsshirt-korte-mouwen-wit-grijs-dames.phtml dit dus, ik zocht iets licht kleurig en dit was het beste wat die winkel te bieden had
 
Kan nu aan mij liggen maar dat is toch een typisch vrouwenshirt met bijhorend snit?
Ik heb ze wekelijks in mijn handen van mijn vriendin en dat is nu niet iets wat op een doorsnee mannenlichaam mooi valt. Die snit is zo een zandloper waardoor als hij in de taille past hij te breed zal zijn aan de borst en heup.

Maar als hij goed past bij u des te beter! :p
 
Al 2dagen in het bezit van een nieuwe Canyon aeroad cf slx. Echt prachtig fietsje die echt snelheid wil maken. Héél tevreden mee en comfort valt wel nog mee. Al zal ik wel moeten werken aan mijn spieren in de onderrug.

Mijn trek domane hou ik wel voor lange rustige ritjes. 😅
Al een bike fit gedaan?
 
Al een bike fit gedaan?
Nog niet. Weet nog niet goed waar met al die wachttijden...
Al val het me wel op dat ik op mijn aeroad veel minder last van mijn knieen heb dan mijn domane.

Mijn rug zal een bikefitter me idd wel nog kunnen helpen.
Beter eens werk van maken ipv uitstellen.
 
Nog niet. Weet nog niet goed waar met al die wachttijden...
Al val het me wel op dat ik op mijn aeroad veel minder last van mijn knieen heb dan mijn domane.

Mijn rug zal een bikefitter me idd wel nog kunnen helpen.
Beter eens werk van maken ipv uitstellen.
Ik ben het ook een beetje aan het uitstellen, vnl. omdat ik niet goed kan beslissen welke fitter ik ga opzoeken. Bij meerdaagses heb ik wel echt last van handen (te veel druk, vermoed ik) en zadelpijn.
 
Zelf zeer tevreden van Delva in Menen, zeker niet duur (+- €130) en zeer professioneel, is ook osteopaat van opleiding. Ook heel wat kenissen van mij zijn er erg lovend over. Weet wel niet of dat voor jullie in de buurt is.
 
Tip voor Regio Kortijk-Gent: Filip Adams.

Dat is pas niet duur (dacht ergens in de 70€ te hebben betaald :crazy:).
 
Iemand ergens een goed setje oefeningen beschikbaar om flexibiliteit op de fiets te verbeteren?
Op het internet staat heel veel - maar niet altijd duidelijk wat goed/ niet goed is.
 
Kan nu aan mij liggen maar dat is toch een typisch vrouwenshirt met bijhorend snit?
Ik heb ze wekelijks in mijn handen van mijn vriendin en dat is nu niet iets wat op een doorsnee mannenlichaam mooi valt. Die snit is zo een zandloper waardoor als hij in de taille past hij te breed zal zijn aan de borst en heup.

Maar als hij goed past bij u des te beter! :p
Ik had over tijd mijn vriendin haar regenvestje mee en dat is blijkbaar gecentreerd... 😬
 
Terug
Bovenaan