SomeDude
Banned
Haha iddHeb em ook gereden, maar zonder conditie na maanden niks doen door de knieblessure, gestorven op 62km, maar wel van genoten. Veel off-road, paar leuke afdalingen en prachtig weer!
Diegene die het bord 'nog 5 km' laten plaatsen hebben, mogen ze toch ook een schop onder zijn gat geven hoorTwaren er eerder 8 en als ge dood ge zit is da ff vloeken
![]()
Zeker als je dan op het einde denkt 'nog paar 100m vlak en we zijn er' en dan sturen ze u terug den berg op, voorbij de manege en dan ook nog eens een helling verderop erbij
ja dat is het nadeel als je de weg kent

Twaren er eerder 8 en als ge dood ge zit is da ff vloeken 

).