SomeDude
Banned
Die vinkt 1 ding niet af (had ik niet vermeld): extra veiligheid zoals MIPSabus stormchase

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vinkt 1 ding niet af (had ik niet vermeld): extra veiligheid zoals MIPSabus stormchase

wel een mottig ding.Poc Ventrail Air met mips
blijkbaar heeft de airbreaker ook geen mips. Veel geld voor weinig helm dus..Op veiligheid bespaar ik niet![]()
wel een mottig ding.
.MET trentaDie vinkt 1 ding niet af (had ik niet vermeld): extra veiligheid zoals MIPS![]()
23mm interne breedte voor de zipps tov 21mm interne breedte bij de hypers wat vooral bij bredere banden een voordeel is.![]()
Mensen hier die al ervaring hebben met Hyper's? Vandaag nieuwe modellen gereleased. Twijfel tussen zipp 404 firecrests of deze, D45/D67.
Blijft een prijsverschil van een 350 euro in het voordel van de Hyper's.
Ga 28mm rijden, max 30. Denk dat die 23 van Zipp belangrijker is bij gravelbikes ofzo. Iemand ervaring met hookless?23mm interne breedte voor de zipps tov 21mm interne breedte bij de hypers wat vooral bij bredere banden een voordeel is.
Persoonlijk niet nee.![]()
Mensen hier die al ervaring hebben met Hyper's? Vandaag nieuwe modellen gereleased. Twijfel tussen zipp 404 firecrests of deze, D45/D67.
Blijft een prijsverschil van een 350 euro in het voordel van de Hyper's.
Geen ervaring met de wielen, maar mocht je het nog niet weten, met de code "CYCLINGFANATICS" zou je 10% korting krijgen bij Winspace.![]()
Mensen hier die al ervaring hebben met Hyper's? Vandaag nieuwe modellen gereleased. Twijfel tussen zipp 404 firecrests of deze, D45/D67.
Blijft een prijsverschil van een 350 euro in het voordel van de Hyper's.
Ik heb je post eenwel een mottig ding.
gegeven. Gelieve die te interpreteren als
...die is er helaas niet.Stilaan op zoek naar nieuwe helm voor race/mtb.
Vooral ene met heel goede ventilatie en waar er nog plaats is tussen mijn bril en de helm zodat er wat wind aan het voorhoofd kan(maar dat zal ik vooral moeten passen)
Iemand tips of is elke merk hun topgamma (niet aero) qua ventilatie dik ok?
Over het nut van MIPS wordt gediscussieerd. Kask heeft bv gewoon geen MIPS, zij hebben hun eigen testprotocol (WG11).blijkbaar heeft de airbreaker ook geen mips. Veel geld voor weinig helm dus..
Er was toch zo'n universiteit die veel populaire helmen aan een nieuw testprotocol had onderworpen. Virginia Tech ofzo?Over het nut van MIPS wordt gediscussieerd. Kask heeft bv gewoon geen MIPS, zij hebben hun eigen testprotocol (WG11).
Die Valegro vind ik trouwens best nice. Kask en mijn hoofd zijn helaas wel een slechte combo.