Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enkele afleveringen nadien geven ze die Junior ne goeie steak voor zijn wedstrijd, want dat is het beste.
De nieuwe propel gaat minder pure aero zijn en meer een alleskunner zoals de huidige tarmac bij specialized. Is al voor een groot deel te zien op de Instagram van Tony Martin![]()
Nieuwe Scott Foil ziet er goed uit
Nog even afwachten tot de nieuwe Madone en Propel officieel voorgesteld worden en wat de prijzen zijn, maar dit zou wel eens mijn volgende aankoop kunnen worden.
Niet uitzien is misschien ook niet onmiddellijk correct. Veel merken bieden dezelfde kleurstelling aan voor hun 105 en ultegra fiets. Met het geld dat je dan uitspaart kan je betere wielen kopen en eventueel nog kleine dingetjes upgraden.Ziet er naar uit dat mijn volgende fiets dus "maar" 105 heeft. 700 euro verschil voor een beetje gewicht is immens.
Al hoewel, ze gaan dat waarschijnlijk weer op fietsen steken die er absoluut niet uitzien.
Maar vooral: hoe kunnen de mensen dan het juiste profiel bekomen om een Pinarello te mogen berijden?Cornflakes-gesprek doet me denken aan die aflevering van De Planckaerts waarin de familie zit te lachen met Christopher die muesli zat te eten voordat ze gingen trainen.
Als enige at hij deftigenkele afleveringen nadien geven ze die Junior ne goeie steak voor zijn wedstrijd, want dat is het beste.
Nieuwe Scott Foil ziet er goed uit
Nog even afwachten tot de nieuwe Madone en Propel officieel voorgesteld worden en wat de prijzen zijn, maar dit zou wel eens mijn volgende aankoop kunnen worden.

WOW!![]()
SRAM AXS Force, 6099 euro, 7.2kg
Ultegra DI2, 6099 euro, 7.1kg
Gelukkig ligt die buiten mijn budget....... (of ik zou spijt beginnen krijgen van de super6 die ik dadelijk ga ophalenWOW!
itt die Foil vind ik dat echt een bijzonder knappe fiets.
Die Foil, en de Addicts hebben daar ook last van, hebben een veel te logge frontend.
Zowel de cockpit als de vork zijn buiten proportie groot/dik. Bij die Rose is dat veel beter in balans (het is natuurlijk ook minder een rasechte aerobike vermoed ik)
)Als ik nog maar kijk naar die foto van die Foil begint er van alles spontaan pijn te doen, dat ziet er uit als comfort nihil.WOW!
itt die Foil vind ik dat echt een bijzonder knappe fiets.
Die Foil, en de Addicts hebben daar ook last van, hebben een veel te logge frontend.
Zowel de cockpit als de vork zijn buiten proportie groot/dik. Bij die Rose is dat veel beter in balans (het is natuurlijk ook minder een rasechte aerobike vermoed ik)

damn das ook een vette fiets.WOW!
itt die Foil vind ik dat echt een bijzonder knappe fiets.
Die Foil, en de Addicts hebben daar ook last van, hebben een veel te logge frontend.
Zowel de cockpit als de vork zijn buiten proportie groot/dik. Bij die Rose is dat veel beter in balans (het is natuurlijk ook minder een rasechte aerobike vermoed ik)
Als dat de standaard zal worden van prijzen ga ik me best een andere hobby zoeken.Als ik nog maar kijk naar die foto van die Foil begint er van alles spontaan pijn te doen, dat ziet er uit als comfort nihil.
Die Rose vind ik ook een knappe fiets maar €6k... goeiemorgen zeg. En dat is zonder standaard Power Meter... op dat price point verwacht ik dat die er standaard op zit. Ik zeg trouwens niet dat €6k te duur is voor wat je krijgt... ik vind het gewoon véél geld.![]()
Het zullen afdankertjes worden van de leasingmarkt worden hier dan denk ik...Als dat de standaard zal worden van prijzen ga ik me best een andere hobby zoeken.
Je moet wel iets hebben om het in sale te zetten natuurlijkStart morgen, met de start van TdF, opnieuw een sale bij Canyon? Dat gebeurde toch elk jaar dacht ik.

Andere cockpit niet vergeten dat is ook al snel paar honderd euroHet zullen afdankertjes worden van de leasingmarkt worden hier dan denk ik...
Uiteindelijk is dit compleet van de pot gerukt. Als je ziet dat ik mijn Grizl CF 7 2.3k betaal dan krijg je dit soort zaken imo moeilijk uitgelegd. Betere wielen, beter frame, Di2... 4k? Dat lijkt mij exuberat veel.
Laat ons hopen dat we de komende maanden een verschijving zien met de nieuwe 105 Di2 maar ik vrees net als vele andere hier dat ze die dqn enkel op zo´n spuuglelijk frame zetten.
Hij bestaat ook in Xlite4, met 105 voor €3050... dat is nog steeds een pak meer dan de Grizl, maar is al wat beter geschikt voor een stervelingHet zullen afdankertjes worden van de leasingmarkt worden hier dan denk ik...
Uiteindelijk is dit compleet van de pot gerukt. Als je ziet dat ik mijn Grizl CF 7 2.3k betaal dan krijg je dit soort zaken imo moeilijk uitgelegd. Betere wielen, beter frame, Di2... 4k? Dat lijkt mij exuberat veel.
Laat ons hopen dat we de komende maanden een verschijving zien met de nieuwe 105 Di2 maar ik vrees net als vele andere hier dat ze die dqn enkel op zo´n spuuglelijk frame zetten.

Ja maar niet in dat Borealis Green en dat is dus exact wat we bedoelen met "105 gooien ze enkel op van die kneusjes frames".Hij bestaat ook in Xlite4, met 105 voor €3050... dat is nog steeds een pak meer dan de Grizl, maar is al wat beter geschikt voor een sterveling![]()
Niet men ding, en mijn Grizl is al grijs...ik vind die grijze en de papaya wel lekker!Ja maar niet in dat Borealis Green en dat is dus exact wat we bedoelen met "105 gooien ze enkel op van die kneusjes frames".
Smaken en kleuren natuurlijk maar Papaya & Botermelk?Niet men ding, en mijn Grizl is al grijs...