Wat bergop is te zien wat en hoe natuurlijk.Tenzij je wedstrijdwaardig bent is 52/36 overkill als je wat bergop gaat rijden imo![]()
In de Vlaamse Ardennen en kortere klims in de Waalse dan ga je wel ermee weg geraken zonder problemen.
En als 99% van uw ritten vlak of glooiend zijn dan zou ik eerder een grotere casette steken en deze wisselen als je naar de stelvio trekt dan sowieso gaan voor een 50/34.
Alles hangt ook af van uw conditie en uw morfologie natuurlijk.
).
Dat gaat me hier nog geld besparen.
was die van plan echt geen idee
