De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Is wel nog de oude 4iii.
Er is nu al een precision 3 uit. En de nieuwe 105 is nog even wachten hoor. :p
Zal er sneller zijn dan je denkt hoor. Precision 3 zou ik echt nog afraden, redelijk wat bugs en issues vandaar ook nog geen DC Rainmaker review.
GPLama wel al maar die raad nog de twee aan, zijn review op youtube is ook niet al te lovend.
Voor de langere batterij duur ging de powermeter vroeger in sleepmodus, wat er vaak voor zorgde dat na een bocht de eerste seconden de wattage verloren gaat. Zou nu recent aangepakt zijn in hun laatste firmware maar volgens velen nog niet ok :S
 
Dat vind ik toch wel heel stevig doorgeteld voor de Rival versie of niet?


Dat is evenveel als een Aeroad met rival, wat in mijn ogen toch een compleet ander niveau van fiets is?
Of mis ik iets?






In ander nieuws : morgen was het normaal mtb TT in Sint-job-in't-Goor --> AFGELAST
Dus als iemand die van plan was die te doen, ge zijt gewaarschuwd.
 
Op het weekend van de Meerdael classic is er in Waret l'eveque altijd een zeer kleinschalige TT (max 300 man), in het kader van een dorpsfeest.
Die rij ik liever dan Meerdael. Enkel is hun startpunt wat slecht.
Eerste 7km en laatste 7km is eigenlijk gewoon over de weg richting het bos.

Vorig jaar daar trouwens met wat Vlamingen aan de babbel geraakt aan een bevoorrading en dan ging het ook over keuze tussen Meerdael en deze : en die zeiden : "Wij zijn van Oud Heverlee, en wij komen naar hier omdat deze schoner is".
 
Mijn supersix
5000 voor een fiets met rival is aan de prijzige kant voor een alu fiets, zelfs met goede wielen. Carbon fietsen met rival beginnen al aan 3000€ (maar dan heb je wel een cube natuurlijk)
niets mis met een goede aluminium. Carbon is niet noodzakelijk heiliger. Als het model je aanstaat en het bolt goed en rijdt comfortabel.....
Dat gezegd zijnde, ik vind ze wel heel mooi! (maar mijn Supersix Evo is besteld en komt vermoedelijk volgende week aan)
 
Op het weekend van de Meerdael classic is er in Waret l'eveque altijd een zeer kleinschalige TT (max 300 man), in het kader van een dorpsfeest.
Die rij ik liever dan Meerdael. Enkel is hun startpunt wat slecht.
Eerste 7km en laatste 7km is eigenlijk gewoon over de weg richting het bos.

Vorig jaar daar trouwens met wat Vlamingen aan de babbel geraakt aan een bevoorrading en dan ging het ook over keuze tussen Meerdael en deze : en die zeiden : "Wij zijn van Oud Heverlee, en wij komen naar hier omdat deze schoner is".
Mja maar ik wil de 100km doen :D
 
Vraagje voor de echte 530/830 gebruikers.
Weet er iemand hoe je zo een gekleurd grafiekje krijgt van uw workout blok die bezig is of komt?
Bij hartslag kan je zo een grafiekje met grijs, blauw, groen, geel, rood krijgen. Maar bij workouts is het zo grafiekje altijd lichtblauw ook al moet je een interval doen in vo2max zone.
 
Mja maar ik wil de 100km doen :D
Jammer genoeg nét die zondag familiefeest :cry2:. Al wel een keer of 10x gereden (enkele keren rond 2005 en dan sinds 2015).
Enkele jaren geleden was er wel wat commentaar op het parcours, teveel dreven en veldwegen. De laatste editie pré corona gingen ze verder richting Waver + Ottenburg, dat was wel een mooie hoor. Op 100km kan ik ook wel genieten van een goed bollende dreef hoor :D
 
Jammer genoeg nét die zondag familiefeest :cry2:. Al wel een keer of 10x gereden (enkele keren rond 2005 en dan sinds 2015).
Enkele jaren geleden was er wel wat commentaar op het parcours, teveel dreven en veldwegen. De laatste editie pré corona gingen ze verder richting Waver + Ottenburg, dat was wel een mooie hoor. Op 100km kan ik ook wel genieten van een goed bollende dreef hoor :D
Is dat feest niet pas in de namiddag?
 
Van de week 2 nieuwe buitenbandjes gelegd op racefiets, 1 ervan was een gp 4 seasons met kevlar uiterst lekbestendig zei men. Die heb ik ergens miskocht want de ander was een 5000s. Vandaag eerste test Alden Biesen Classic en jawel lek gereden met de 4 seasons haha dan net maar weer gewisseld met een 5000s en dan gooi ik die ander wel op mijn winterfiets..
 
Voor het eerst misgereden tijdens TT, volk aan het volgen net na bevoorrading en niet gezien dat de 125 ergens anders naartoe ging (en was ook afgeleid want kwam nog een lotto renner op tijdritfiets net voorbij maar die ging wel de kant op waar ik dus heen moest :D).

Dan maar met omweg naar huis

Begon op bepaald moment even wat te motregenen, we draaien de Bekestraat op en die lag ineens kletsnat. Dus chance gehad, al is kasseien bergop en bergaf die nat zijn geen pretje :p
 
Terug
Bovenaan