ShadesOfJae
Well-known member
Moest er iemand ergens een Shimano 105 R7000 Crankstel 52/36 172,5mm tegenkomen, mag je mij altijd een seintje geven.
Op alle grote websites out of stock.
Op alle grote websites out of stock.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Waarom geen alternatief zoals rotor? Eventueel cranks en tandwielen apart?Moest er iemand ergens een Shimano 105 R7000 Crankstel 52/36 172,5mm tegenkomen, mag je mij altijd een seintje geven.
Op alle grote websites out of stock.![]()

Rij je nu met een 50/34 misschien?Dat kan ik niet af als de rest van de onderdelen nog 105 is.
(Nee, ik ga niet de volledige groep upgraden)
Ik heb vorige winter ook met conti 4 seasons 25mm gereden, heel content van, stevig en bolt ook goed.Ik gebruik mijn racefiets meer en meer voor woon-werkverkeer en sporadisch voor wat ritten met de lokale fietsclub. Iemand tips voor een goede, lekbestendige band die niet teveel rolweerstand heeft (hoewel lekbestendigheid > rolweerstand). Zijn 25mm banden, 28mm gaat niet passen.
Uitkijken met dergelijke opvattingen, voor ge het weet rijdt ge over 5 jaar op ne Pinarello.Voeding is inherent verbonden aan presteren. Beter iets te veel dan te weinig!
)Al overwogen om tubeless te gaan?Ik gebruik mijn racefiets meer en meer voor woon-werkverkeer en sporadisch voor wat ritten met de lokale fietsclub. Iemand tips voor een goede, lekbestendige band die niet teveel rolweerstand heeft (hoewel lekbestendigheid > rolweerstand). Zijn 25mm banden, 28mm gaat niet passen.
Maxxis IKON?Wat is tegenwoordig een goede allround mtb buitenband? (29")
Wat is er vlakke land aan een 52/36?En waarom 52/36? Rij je enkel op het vlakke land?

Tenzij je wedstrijdwaardig bent is 52/36 overkill als je wat bergop gaat rijden imoWat is er vlakke land aan een 52/36?![]()

ok I can agreeTenzij je wedstrijdwaardig bent is 52/36 overkill als je wat bergop gaat rijden imo![]()

Sneller peddellen!Dat zei ik ook, tot de concurrentie wegreed in de afdaling![]()