De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Moest er iemand ergens een Shimano 105 R7000 Crankstel 52/36 172,5mm tegenkomen, mag je mij altijd een seintje geven.
Op alle grote websites out of stock. :sop:
 
Ik gebruik mijn racefiets meer en meer voor woon-werkverkeer en sporadisch voor wat ritten met de lokale fietsclub. Iemand tips voor een goede, lekbestendige band die niet teveel rolweerstand heeft (hoewel lekbestendigheid > rolweerstand). Zijn 25mm banden, 28mm gaat niet passen.
 
Continental GP-4Season is voor dat eigenlijk nog altijd de beste keuze. Niet de lichtste band, maar rolt wel aanvaardbaar, en is gewoon erg stevig. Banden zoals de Gatorskin moet je eigenlijk vermijden. Ja, dat is erg stevig, maar je rijdt eigenlijk gewoon op plastiek.
 
Moest er iemand ergens een Shimano 105 R7000 Crankstel 52/36 172,5mm tegenkomen, mag je mij altijd een seintje geven.
Op alle grote websites out of stock. :sop:
Waarom geen alternatief zoals rotor? Eventueel cranks en tandwielen apart?
En waarom 52/36? Rij je enkel op het vlakke land?
Heb er nog gebruikte van rotor liggen anders die ik toch niet meer nodig heb :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik mijn racefiets meer en meer voor woon-werkverkeer en sporadisch voor wat ritten met de lokale fietsclub. Iemand tips voor een goede, lekbestendige band die niet teveel rolweerstand heeft (hoewel lekbestendigheid > rolweerstand). Zijn 25mm banden, 28mm gaat niet passen.
Ik heb vorige winter ook met conti 4 seasons 25mm gereden, heel content van, stevig en bolt ook goed.
 
Wat is tegenwoordig een goede allround mtb buitenband? (29")
(eentje die je voor en achter kan opleggen)
Eigenlijk een reserve buitenband (dus ook nog eens niet zot van prijs :p)
 
Ik gebruik mijn racefiets meer en meer voor woon-werkverkeer en sporadisch voor wat ritten met de lokale fietsclub. Iemand tips voor een goede, lekbestendige band die niet teveel rolweerstand heeft (hoewel lekbestendigheid > rolweerstand). Zijn 25mm banden, 28mm gaat niet passen.
Al overwogen om tubeless te gaan?
Ik rij al 3 jaar tubeless voor woon-werkverkeer en nog geen enkele keer moeten stoppen om een binnenband te steken. Wel een aantal keer een gatje erin maar genoeg druk behouden om thuis te geraken waar dat je dan op uw gemak die band kan plakken.
Continental GP5000 TL was ik tevreden van, maar nu overgeschakeld op schwalbe pro one tle omdat de gp5000 nergens meer te vinden was en de nieuwe GP5000 STR toch net iets te duur is.
 
Hoe pakken jullie voeding aan bij ritjes na het werk? Ik probeer meestal snel nog wat boterhammen in mijn maag te krijgen voor vertrek, maar vaak eet ik dan niets substantieels meer na de rit. Is zo'n recovery drink echt nuttig als liefhebber die gewoon graag een ritje doet?
 
Terug
Bovenaan